مترجم google دانلود دوربین ترجمه گوگل عکس بگیر ترجمه کن

2

مترجم گوگل اندروید ، مترجم google ، عکس بگیر ترجمه کن ،ترجمه متن انگلیسی به فارسی با عکس گرفتن ، ترجمه عکس آنلاین ، google translate app ،  google translate android

اپلیکیشن ترجمه گوگل یا گوگل ترنسلیت که از هر دو سیستم عامل اندروید و iOSپشتیبانی می‌کند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاوه بر جاگذاری کردن متون و دریافت ترجمه و معادل‌های آن به زبان‌های موردنظر، از تصاویر و عکس‌هایی که دارای نوشته هستند نیز ترجمه بگیرید.

در واقع، اپلیکیشن ترجمه گوگل با بهره‌مندی از هوش مصنوعی فوق پیشرفته، متون و نوشته‌های عکس‌های موردنظر کاربران را تشخیص داده و آن‌ها را به زبان مدنظر آن‌ها تبدیل می کند.

بدین ترتیب، کاربران باید وارد اپلیکیشن گوگل ترنسیلت شوند و در قسمت چپ صفحه اصلی، زبان متن داخل عکس (بعنوان مثال انگلیسی) را انتخاب کنند، سپس در قسمت راست صفحه زبان موردنظر (بعنوان مثال زبان فارسی) خود را وارد کنند. در این هنگام، برروی علامت دوربین کلیک کرده تا با گرفتن عکس از تصویر موردنظر و گذاشتن انگشت خود بر روی نوشته آن، از این اپلیکیشن بخواهید تا نوشته آن را برایتان تبدیل و ترجمه کند. کاربران در صورتی که زبان‌های موردنظر خود را در فهرست پیش فرض گوگل ترنسلیت مشاهده نکردند، می توانند آن را دانلود کرده و سپس انتخاب و استفاده کنند.

این قابلیت برای آن دسته از افرادی که به جهانگردی، سفر به نقاط مختلف جهان و کار با افراد و متون خارجی مشغول هستند، می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد چراکه قادر خواهند بود بدون داشتن دانش زبان موردنظر، به کار و فعالیت‌های ضروری خود بپردازند و از پس مکالمات روزمره خود برآیند.

مطالب کم یاب مترجم هوشمند مترجم گوگل با عکس مترجم گوگل اندروید مترجم عکس مترجم آنلاین گوگل ترنسلیت عکس بگیر ترجمه کن دانلود google translate ترجمه آنلاین متن پرطرفدارترین برنامه های اندروید بهترین مترجم آنلاین بهترین برنامه های اندروید اخبار تکنولوژی

به وسیله مترجم گوگل میتوانید با عکس گرفتن از یک متن آن را ترجمه کنید و همینطور با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان برای مثال تابلو ها را ترجمه شده ببینید.

جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را در این مترجم ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی است که به جای ترجمه کلمه به کلمه آن را به صورت جمله  یکجا ترجمه میکند ، در نتیجه ترجمه ای دقیقتر و نزدیکتر به واقعیت ارائه خواهد شد.

دیگر ویژگی های نرم افزار Google Translate:

  • ترجمه بیش از ۱۰۳ زبان زنده دنیا
  • ترجمه تصویر به ۲۹ زبان (استفاده از دوربین)
  • ترجمه گفتاری دو طرفه به ۳۲ زبان
  • افزودن کلمات مورد علاقه و مهم برای استفاده آفلاین
  • قابلیت بسیار کاربردی Tap to Translate که فقط با کپی کردن هر متنی در هر نرم افزاری ترجمه متن را برای شما به نمایش در می آورد
  • وجود قابلیت مترجم آفلاین برای زمان هایی که دسترسی به اینترنت مقدور نباشد
  • وجود حالت دوربین برای عکس گرفتن از متن مورد نظر و ارائه ترجمه ای با کیفیت تر برای ۳۷ زبان مختلف
  • قابلیت ترجمه گفتاری به صورت زنده برای ۳۲ زبان مختلف
  • امکان تشخیص حروف و متون با دستخط انسانی و ترجمه آن برای ۹۳ زبان متمایز
  • امکان تشکیل کتاب عبارات برای به خاطر سپردن لغات کلیدی و ترجمه آن ها به هر زبان دیگر

تغییرات نسخه جدید:

  • نزدیک ترشدن نتایج ترجمه متن به واقعیت برای انگلیسی ، فرانسه ، روسیه ، اسپانیا
  • ترجمه از طریق عکسبرداری برای انگلیسی به کره ای و بالعکس
  • برخی رفع نقایص جزئی

این نرم افزار تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز عالی ۴.۴ از ۵.۰ را از کاربران دریافت کرده است.

google translate دانلود

google translate download

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود فایل نصبی برنامه مخصوص Arm با حجم ۱۷ مگابایت

دانلود فایل نصبی برنامه مخصوص X86 با حجم ۱۷ مگابایت

مطالب کم یاب مترجم هوشمند مترجم گوگل با عکس مترجم گوگل اندروید مترجم عکس مترجم آنلاین گوگل ترنسلیت عکس بگیر ترجمه کن دانلود google translate ترجمه آنلاین متن پرطرفدارترین برنامه های اندروید بهترین مترجم آنلاین بهترین برنامه های اندروید اخبار تکنولوژی

دانلود از گوگل پلی

حجم: ۱۷ مگابایت

نسخه: ۵.۲.۰

نوع فایل: apk برای آندروید

اندروید مورد نیاز : ۴.۲ و بالاتر

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مریم می گوید

    چرا ترجمه تصویری گوگل ترجمه انگلیسی به فارسی را پشتیبانی نمیکند

  2. دانلود گوگل ترنسلیت اندروید می گوید

    ممنونم از سایت بروزتون