دستور توزیع لوازم ضد بارداری در مدارس دخترانه + عکس

0

برخی مدارس موظفند برای جلوگیری از بی بند و باری و فحشا وسایل ضد بارداری را بین بچه ها پخش کنند.

براساس قانون آموزش و پرورش دولت انگلیس، آموزش درس رابطه جنسی برای دوره ابتدایی و توزیع قرص های ضد بارداری در مدارس راهنمایی الزامی است و در صورت عدم قبول با مدیران متخلف برخورد می شود.

با گسترده شدن فساد در جوامع غربی و پایین آمدن سن جرم در کشورهای اروپایی، کشور انگلیس به صورت جدی تصمیم گرفته تا آموزش مقاربت را از کمترین سن یادگیری در کودکان آغاز کند.

ب رهمین اساس روزنامه انگلیسی نوشت: مدارس ابتدایی در صورتی که درس های آموزش روابط را متوقف کنند مجازات می شوند. مدارس راهنمایی نیز موظف هستند قرص های ضد بارداری و لوازم جلوگیری توزیع کنند.

این روزنامه افزود: اکنون مدارس ابتدایی در انگلیس باید طرز داشتن رابطه را به دانش آموزان خود آموزش بدهند. ادعا شده است که این به خاطر سلامت روش زندگی آن ها می باشد

مدارس راهنمایی هم تشویق شده اند که قرص ها و وسایل جلوگیری را توزیع کنند و این پیام سلامت است.

این روزنامه انگلیسی در پایان یاد آور شد: در تحقیقاتی که اخیرا انجام شده نتایج به دست آمده نشانگر آن است که از هر ۵ مدرسه یکی تصمیم گرفته است که تدریس لازم را انجام ندهد.

به نظر می رسد، آموزش های انحرافی در مدارس انگلیس برای جمع و جور کردن مشکلات ناشی از رابطه در سنین پایین نیست که مشکل بزرگی برای جامعه شناسان انگلیسی ایجاد کرده، زیرا این امر حداقل با مخالفت ۲۰درصدی مدارس روبرو شده است.

تلاش دولت انگلیس درواقع برای همگانی کردن فحشا و ترویج بی بندباری برای سرگرم کردن جوانان به خودشان است تا به موضوعات اصلی کشورشان توجهی نداشته باشند.

وضعیت زنان در غرب مدارس ابتدایی انگلستان فساد جنسی در اروپا فساد اخلاقی در غرب فرهنگ برهنگی در غرب فحشا دختران انگلیسی سند 2030 یونسکو زندگی در غرب زندگی در انگلیس رابطه نامشروع در انگلیس رابطه نامشروع جنسی رابطه جنسی در انگلیس رابطه برهنگی و فساد جنسی دختر انگلیسی حاملگی حرام و نامشروع چشم و دل سیری غربی ها جلوگیری از بارداری تجاوز جنسی در غرب تجاوز جنسی به دانش آموزان پیشگیری از بارداری برهنگی زنان خارجی اخبار انگلیس آموزش مسائل جنسی آموزش جنسی و سند 2030 آزادی زنان در غرب 2030 education agenda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ