نحوه تماس با برنامه حالا خورشید +مجریان و عوامل پشت صحنه

368

حالا خورشید یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینهٔ اجتماعی و با فضایی اکتیو، بانشاط و جذاب است که از شنبه تا پنجشنبه از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

حالا خورشید شامل بخش‌های مختلفی مانند: بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفت‌وگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و… است.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

برخی عوامل برنامه حالا خورشید عبارت است از:

تهیه کننده: رضا رشیدپور،

مجری طرح: زینب کریمیان،

گروه سردبیری: زینب کریمیان، محدثه سنایی فر، سعید سیف، معصومه پاکروان،

دستیار تهیه: اردوان رحیمی،

هماهنگی تولید: کاظم عینعلی،

موسیقی همزمان: ناصر محمد اکبری،

گروه روابط عمومی: مهناز کریم پور و شادان شام بیاتی،

گروه گرافیک: ساناز فلاحی، محمد اسماعیل پور، مرجان توکلی،

گروه تدوین: مریم نامدار، احسان کریمی، حسین پویانف

گروه تولید: امیر مکین، حسین پویان، کاظم عینعلی، علی ثابتی، اکبر سرداری و…

رضا رشیدپور:

رضا رشیدپور در کنار اجرای برنامه، کار تهیه کنندگی ان را نیز برعهده دارد. وی درباره چگونگی شکل گیری این برنامه به بانی فیلم گفت: اوایل فروردین ماه بود که طرح و ایده این برنامه به شبکه ارائه شد.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

پرویز نشاط:

من نه گوینده هستم و نه مجری، من بازیگرم

پرویز نشاط عنوان شخصیتی است که قرار بوده وارد برنامه شود. کاظم عینعلی همان پرویز نشاط است که در برنامه حضور دارد و در ابتدا صدای وی در برنامه پخش می شد و در بخش های خبری کار گویندگی خبر را برعهده داشت. اما با تصمیم رشیدپور مقابل دوربین قرار گرفته و در این مدت مخاطبان بسیاری با این کاراکتر ارتباط برقرار کرده اند.

وی در این زمینه گفت: من پیش از این در زمینه تئاتر فعالیت کرده ام و نخستین بار که مقابل دوربین رفتم، برنامه «عینک آفتابی» به کارگردانی رضا رشیدپور بود که در ان بازی می کردم و از شبکه نسیم پخش شد و بعد هم که در این برنامه افتخار همکاری با ایشان را پیدا کردم.

وی در ادامه درباره تجربه حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد: خب من که اصلا تجربه حضور در برنامه زنده تلویزیونی را نداشتم. البته سالها پیش به عنوان مجری بازیگر مقابل دوربین برنامه «صبح بخیر ایران» رفتم و تجربه کوتاهی در این زمینه داشتم. اما اتفاقی که در «حالا خورشید» افتاد برای من تجربه متفاوت و سخت و لذت بخشی بود. البته قرار نبود که حضور من در برنامه بدین شکل باشد. قرار بود من در نقش بازیگر و به نام پرویز نشاط در آیتم های نمایشی حضور داشته باشم. در روزهای اول هم در آیتم های کوتاه نمایشی مقابل دوربین می آمدم و بازی می کردم. اما به یکباره درخواست مردم برای عنوان کردن مشکلاتشان و بخش هایی که به برنامه اضافه شد، باعث شد که ما دیگر این شخصیت را در برنامه نداشته باشیم. به همین دلیل نریشن های برنامه را من اجرا می کردم و تا الان هم ادامه پیدا کرده است.

وی درباره سختی های کار گویندگی و اجرا توضیح داد: گویندگی یک هنر است و صرف داشتن یک صدای خوب باعث نمی شود که کسی گوینده خوبی باشد. تخصص من اصلا گویندگی نیست و در این زمینه هم تجربه ندارم و کار من بازیگری است. در رادیو هم در بخش نمایش های رادیویی بازی می کردم. اما تا پیش از «حالا خورشید» کار گویندگی خبر انجام نداده بودم. اعتراف می کنم کار بسیار سختی است و نیاز به تخصص دارد. البته من در این برنامه هم نخواستم گویندگی خبر کنم. بلکه سعی کردم در خوانش خبر به خبر درام بدهم و با اشکال مختلف خبر را بخوانم. اگر تند بود، ریتم تند بگیرم و یا با هیجان بخوانم. البته سوتی های وحشتناکی می دادم که باعث شد مردم بخواهند که من جلوی دوربین بروم. البته خیلی از مردم به من لطف داشته و به عنوان مجری و گوینده به من نگاه می کنند. اما این یک حقیقت است که رضا رشیدپور مجری نیست که نیاز به یک نفر مجری دیگر در کنارش احساس شود. بنابراین من هم در کنار چنین آدمی هیچ چیزی نمی دانم و در اجرا بی سوادم. فقط به عنوان یک چاشنی در برنامه است. بنابراین از این نظر هیچ ادعایی ندارم. البته لطف رشیدپور بود که من را خیلی آرام و نرم وارد قاب دوربین کرد که مخاطب دلزده نشود و من از ایشان سپاسگذارم.

وی در پایان نیز گفت: قرار گرفتن در کنار مجری مثل آقای رشیدپور کار بسیار لذت بخش اما سختی است. چون ایشان یکی از مجریان برتر تلویزیون هستند و قرار گرفتن در کنار چنین کسی در یک برنامه زنده تلویزیونی کار راحتی نیست. اما خوشحالم که مردم همچنان لطف دارند و حتی در انتقاداتی هم که به پرویز نشاط دارند، نشان دهنده لطفشان است. به هر حال من بازیگرم و اصلا ادعای اجرا و گویندگی ندارم. ضمن اینکه فضای کار چنان مثبت و گروه پر انرژی است که کار را در ابتدا که مقابل دوربین رفتم برای من راحت تر می کرد. بنابراین از همه بچه های گروه ممنونم و از مدیران که حضور من را مقابل دوربین این برنامه پذیرفتند.

مجریان مشهور صداوسیما مجری حالا خورشید تلگرام حالا خورشید پیامک برنامه حالا خورشید بیوگرافی مجریان بیوگرافی رضا رشیدپور بیوگرافی حمید ترابیان بیوگرافی پرویز نشاط اینستاگرام رضا رشیدپور اسامی مجریان تلویزیون

حمید ترابیان

حمید ترابیان مجری مجله صبحگاهی «حالا خورشید» از نحوه پیوستنش به این برنامه گفت و بیان کرد: من قبلا تئاتر کار می‌کردم و مدت زیادی مجری و گوینده تلویزیون هم بودم اما برحسب اتفاق با آقای رحیمی (دستیار تهیه کننده) آشنا شدم، بعد از آن گفت‌وگویی با رضا رشیدپور انجام دادیم، سپس با دیدن نمونه کارهای من توسط آقای رشیدپور به گروه «حالا خورشید» پیوستم و کار خود را شروع کردم. در آن گفت‌وگو سوالاتی درباره سینما و هنر از من پرسیدند که بعد متوجه شدم قرار است بخشی در همین خصوص در برنامه وجود داشته باشد و من را برای اجرای این بخش در نظر گرفته بودند. واقعیت این است که از سال‌ها قبل اجرا و شخصیت آقای رشیدپور را خیلی دوست داشتم.

ترابیان در مورد همراهی رشیدپور و یاری‌های او در مسیر اجرا و پیشرفت بخش‌های مختلف برنامه خاطرنشان کرد: ایشان بی‌نهایت به اعضای گروه کمک می‌کنند؛ قبل از هر چیز باید بگویم پیش از این‌که روی آنتن باشم و کار خود را شروع کنم به استودیو می‌رفتم و فقط نگاه می‌کردم تا با ساختار برنامه و بخش‌ها و ویژگی‌های آن آشنا شوم. بدون تعارف می‌گویم، دیدن اجرای آقای رشیدپور در لحظات بحرانی، گفت‌وگوها، لحظاتی که قرار است یک موضوع چالشی بیان شود و… به‌مثابه یک کلاس آموزشی است؛ من تجربه حضور در این فضا را داشتم اما تجربه کار با ایشان با تمام این ده‌سالی که من در این حرفه بودم واقعا متفاوت است؛ درواقع این یکی دو ماهی که من با او آشنا شدم گویی یک دنیای دیگری را تجربه کرده‌ام؛ زیرا تکنیک تهیه‌کنندگی و هدایت مجری توسط ایشان کاملا متفاوت است؛ رشیدپور ظرفیت‌های یک آدم را به‌خوبی می‌شناسد و می‌داند چطور از او استفاده کند.

مجری «حالا خورشید» درخصوص ادامه مسیر کاری بعد از این برنامه عنوان کرد: این موضوع به این بستگی دارد که من چگونه از فرصت‌های خود استفاده کنم. رشیدپور این فرصت را من داده و این موقعیت فرصت طلایی است که من به‌واسطه آن می‌توانم مهاجم خوبی باشم اما این‌که در این مدت چقدر بتوانم خود را جا بیندازم سخت است. فراموش نکنیم که این برنامه دوسال است که روی آنتن می‌رود و پرویز نشاط و رشیدپور به‌اصطلاح در این برنامه حل شده‌اند، جا افتادن من در این برنامه و فضایی که مخاطب با آن‌ها عادت کرده خیلی مشکل است. من تمام سعی خود را کرده‌ام تا در این برنامه خود را نشان دهم و شرایط به این بستگی دارد که مخاطب بعد از برنامه، من را بپذیرد یا نه اما قطعا در عملکرد و اجرای من خیلی تاثیرگذار است.

حمید ترابیان از پیشنهادات اجرایی که بعد از این برنامه به او شده صحبت کرد و افزود: چند برنامه برای اجرا پیشنهاداتی را مطرح کردند که قبول نکردم زیرا وقت زیادی از من را می‌گرفت و برنامه در سطحی بوده که حضورم را خیلی موثر نمی‌دیدم.

او از ادامه همکاری با رشیدپور و گروه «حالا خورشید» این‌گونه گفت: همکاری من در ادامه به رضا رشیدپور بستگی دارد اما من به‌طور قطع تمایل دارم، نه من، بلکه تعداد زیادی از مجریان که در حال حاضر فعالیت می‌کنند کار کردن با ایشان را یک شانس بزرگ می‌دانند؛ کارکردن دوباره با ایشان یک اتفاق خوب است و مطمئنا هر روز اتفاقات خوبی را رقم می‌زند؛ البته اگر فرد موقعیت‌شناس باشد. اگر بتوانم مفید باشم حتما کار خواهم کرد در غیر این صورت همین مدت زمان همکاری یک اندوخته بی‌نظیر برای من است.

صفحه رسمی برنامه “حالا خورشید” با اجرای رضا رشیدپور شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ الی ۹ صبح

اکانت اینستاگرام : halaa_khorshid

کانال تلگرام :   halaakhorshid

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 368 )
  1. حمیده می گوید

    سلام از راوند کاشان خدمتتون سلام عرض می کنم .میخواستم یه خبر مهم بهتون بدهم باتوجه به اینکه به روز درختکاری نزدیک می شویم شهرداری راوند در یک اقدام تعجب برانگیز شروع کرده اند به قطع درختانی(درختان ون وبید) که بیش از پنجاه سال عمر دارند ودر معابر عمومی هستند علت چیست

  2. بیگلری می گوید

    سلام آقای رشید پور
    از شما خاهش میکنم خاهش میکنم به استخدام جامعه معلول برسید
    واقعا هیچ‌ شانسی تو استخدامیا ندارن خاهس میکنم اگ میش کاری کنید تا من مشکلات اشتغال معلولینو بگم ممنون

  3. ناهید بابایی می گوید

    سلام و خسته نباید آقای رشید پور توروخدا صدای ما جوونا رو به مسؤلین برسونین شرط حداکثر سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان رو یه سال بیشتر کنن اخه۲۲ سال حداکثر برا مایی که از نظام قدبم که اونم فقط امسال کنکور داره انصاف نیس شرط معدل برداشتن کسی که با معدل پایین میتونه معلم بشه ولی بخاطر چن ماهبیشتر بودن سن که دست خود ادمم نیس قبول نکنن بخدا انصاف نبس آرزوی معلمی ب دلمون بمونه این همه بخونیم ولی بگن سنت چن ماه زیاده پذیرش نکنن

  4. منصور می گوید

    سلام جناب آقای رشید پور عرض ادب خدمت شماوهمکاران . همسر بنده چند ماهی هست کسالت شدیدی دارن پیش پزشک رفتیم انتدای کار مبلغ ۶۰تومان به صورت نقدی پرداخت شد تقریبا ۳بار این کار انجام شد وهمچنال باهر بار رفتن ونتیجه نگرفتن این بار منشی دکتر گفتن میخواهید ویزیت vip پرداخت کنید که مبلغش ۱۶۰میشه متاسفانه جناب آقای رشید پور چرا رسیدگی نمیشه چرا هنور دکترا پول نقد میگیرن اگه نیاز هستش من آدرس دکتر براتون بفرستم تارسیدگی بشه بسیار ممنوم

  5. مسلم می گوید

    سلام
    خسته نباشی
    آقای رشیدپور این چندمین پیامی میدم
    یه پدر دارم از یه چشم در اثر کار نابینا شده سال۶۸ و ۳۵ درصد از کار افتادگی بهش دادند اما حقوقی براش تعیین نکردند ..سال ۸۵ دوباره اقدام کردیم اینبار حقوق تعیین کردند براش ماهی۴۵۰تومان معادل۴۵۰۰ریال اینا فرستادم تو برنامدون بگیند فقط از حقوقای نجومی حرف نزنیند یکمی هم از حقوقای اینطوری هم صحبت کنید
    باتشکر

  6. ناصر ارغوانی نوبر می گوید

    برنامه وزین حالا خورشید- جناب اقای رشید پور
    با سلام
    اینجانب با ۱۰۲۴۸ سهم مالک سهام شرکت ایران خودرو میباشم.
    روز قبل در سایت امور سهام این شرکت اطلاع رسانی کرده بودند که سهامداران جهت دریافت سود سهام خود از تاریخ ۱۷ /۷/۱۳۹۷ با دردست داشتن کارت ملی و کد سهامداری به شعبات بانک تجارت مراجعه کنند.
    امروز صبح به بانک تجارت مراجعه کردم و بابت سود سهام مبلغ ۲۷۰۳۹۱ ریال پرداخت کردند!!!
    در زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نماز شنیدم که به مردم توصیه میکردند بجای خرید و احتکار لوازم کارخانه های تولیدی داخلی مثل خودرو- ماشین لباسشویی و…. سهام این کارخانه ها را بخرید تا با رشد انها کارافرینی ایجاد شود و شما مردم هم به سود سرمایه گذاریتان برسید.
    حال ملاحظه بفرمائید که این مدیریت بیمار و فاسد خصولتی این کارخانه ها با مردم چه معامله یی میکنند!
    یعنی این است نحوه تکریم سهامدار!
    یقینا” پیش خود فکر میکنند مگر چه کاری از دستسهامداران ساخته است بجز قبول این پول ناچیز!
    خواهشمنم دستور بفرمائید تا متن فوق به نحو شایسته از ان برنامه محترم منعکس گرددتا شاید تلنگری باشد بر وجدان نداشته مسئولین ان شرکت !
    با سپاس –ناصر ارغوانی کد ملی ۰۰۴۵۴۵۷۹۷
    شماره سهامداری : ارغ۰۰۱۶۱

  7. خانم گلی می گوید

    درود و خسته نباشید
    اقای رشیدپور، شما که تا حدودی دغدغه برنامتون رو مشکلات مردم عنوان میکنین و یجورایی دارید صدای مردم رو به گوش مسئولین می رسونین.
    در مورد مسابقه برنامه خودتون از خودتون سوال دارم،خواهشادرهمون پخش زنده این سوال منو جواب بدین.
    شما هم مسابقه پپیامکیتون شبیه بقیه برنامه های دیگه تلویزیونی هستش که تا خداتومن از مردم از طریق پیامک نگیرین این قرعه کشی های ۵ یا ۲۰ میلیونی رو به کسی نمیدین؟؟
    خواهشا رو راست و صادق باشین.

  8. من منم می گوید

    با سلام خدمت آقای رشیدیورلطفا از رئیس قوه قضایی بپرسید مبنای تعین دیه مرد مسلمان چه چیزی هست اگر بر مبنای طلامحاسبه می شود ۱۰۰۰ مثقال طلا دیه کامل مرد مسلمان می باشد اگر بر مبنای گوسفند محاسبه کرده باشند ۱۰۰۰ گوسفند دیه کامل مرد مسلمان می باشدو اگر بر مبنای شتر محاسبه کرده باشند ۱۰۰ شتر دیه کامل مرد مسلمان مباشد بر چه مبنایی محاسبه کردن که شده ۲۷۰ میلیون تومان برمبنای توروم حساب شده باشد ما امسال ۸% تورم داشتیم که ۸% افزودن

  9. مجید پیرمرادیان می گوید

    با سلام خدمت آقای رشیدپور و همکاران محترم و ممنون از برنامه خوبتان .
    موضوع خیلی مهم اینکه در دادگستری سمیرم (شعبه دو حقوقی) پرونده ای ملکی داریم که رئیس این شعبه در تاریخ ۹۷/۰۵/۰۲ پرونده ما را ارجاع به کارشناس کرده و کارشناس مربوطه در تاریخ مذکور به محل حضور پیدا کرده و جالب این است که کارشناس از آن تاریخ به بعد فراری شده و رئیس دادگاه هم دیگه نیست در محل و جالب اینکه در این مدت ۶-۷ ماه دفتر این شعبه دارای دو کارمند هست … . خواهش می کنم از آقای رشیدپور از این دادگاه سوال کنید حالا رئیس ندارید پس پرونده های مردم چطور می شود .
    جالب اینجاست که از مسئول دفتر این شعبه (تیمور عباسی) سوال کردم که: جریان پرونده ما چی میشه ؟ایشان گفتن : بروید با هم سازش کنید .

  10. محمد غنو می گوید

    با سلام و تشکر از برنامه خوبتان
    لطفا در صورت امکان پیگیری نمایید.
    ایران خودرو ماشین های ثبت نام شده را که در ۲ ودیعه قرار بود تحویل دهد یکباره افزایش قیمت داد و اعلام کرد که فقط ۳ روز برای واریزی از سوی مشتریان وقت هست. پول اضافی هم گرفت و ماشین تحویل داد . ولی دولت اعلام کرد که دریافت پول اضافی غیر قانونی بوده و پول ها باید استرداد شود. ایران خودرو بعد از ۳ ماه اعلام کرده که هر کسی خودرو خودش را فروخته پول اضافی را به او استرداد نمیکنم و فقط برای کسانی هست که خودرو را نگه داشتند.
    مثل اینکه برای فروش خودرو خودمان هم باید از ایران خودرو اجازه بگیریم.
    با تشکر

  11. قاجارزاده می گوید

    سلام‌دوستا‌حالا‌خورشیدی‌امیدوارم‌انچه‌که‌برزبانتان‌جاریست‌برقلبتان‌نیزجاری‌باشدوحامی‌مردم‌باشید.دربرنامه‌های‌گذشته‌راجب‌انتقال‌اسناد‌رسمی‌کشور‌صحبت‌به‌میان‌امد‌اماجان‌مطلب‌‌ادا‌نشد.گفته‌سخنگوی‌قوه‌قضاییه‌راجب‌اسنادمنقول‌صحت‌داشت‌اما‌درمورد‌اسناد‌غیر‌منقول‌اشتباه‌است.دلیل‌تمام‌طرح‌دعوادردادگاهای‌قضای‌اسنادیست‌که‌توسط‌اسناد‌رسمی‌نوشته‌شده‌‌است‌مثال‌انواع‌وکالتهای‌فروش‌که‌بدون‌تغییر‌پلاک‌وغیره‌صورت‌میگیرد.ومنجرب‌چنددست‌گشتن‌خودرو‌وعدم‌ثبت‌انتظامی‌میشود.درصورت‌نیاز‌اسناد‌موجود‌دردسترس‌است.شماهمین‌هزینه‌انتقال‌سندودعاوی‌رابه‌شهرداری‌برای‌عمران‌کوچه‌خیابان‌بدهیددیگرشاهدقتل‌ازهرنوعنخواهیدبود

  12. امینی می گوید

    به نام خدا
    سلام .مخابرات ساری پیامک داد که اگر تا بیستم اسفندنسبت به پرداخت قبض میاندوره (با احتساب بدهی ۱۱۴۰۰نومن قبلی)اقدام نمایید از یکروز مکالمه رایگان برخوردار میشویدولی درتاریخ ۱۴ اسفند تلفن را بعلت بدهی قطع کردند.خواستم ازطریق برنامه شما از این شکل خدمت رسانی دوستان مخابرات تقدیرگردد؟

  13. مجید می گوید

    سلام چرا مشکل ارسالی ما در ارتباط با عدم پاسخگوئی دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با عم واگذاری زمین هایی که پول آنها را ۲۷ سال پیش گرفته و نسبت به تحویل آن ها اقدام نمیکند پخش نمیکنید

  14. ایمان می گوید

    سلام به آقای رشید پور و برنامه خوب حالا خورشید. آقای رشید پور تو رو به جان مادرت به ناموست قسم پیاممو بخون من و بقیه دوستان و همکارانم که حدود ۳۰۰نفری هستیم الان نزدیک به ۹ماهه از شرکت ساختمانی تیراژ واقع در اصفهان حقوق طلب
    داریم یعنی از برج ۳ سال ۹۷ تا امروز هیچ پولی دریافت نکردیم و حتی رفتیم اداره کار استانداری و فرمانداری و پیش نماینده اصفهان ولی بقران دستمون ب جایی بند نیست و الان اخرای ساله و ما همه بی پول تو رو به ناموست قسم صدای مارو به مسوولان برسانید. پول ما هنوز همون مقدار پولی هست که طلب داریم ولی اجناس نسبت به پول ما از برج ۳ تا حالا ده برابر شدن.

  15. Reza می گوید

    اگر میشه در مورد کنکور سال ۹۹حرف بزنید که برای نظام قدیما هست یا نه اخه داره در حق نظام قدیما اجحاف میشه الان کسی بخواد برای کنکور ۹۹بخونه نمیدونه که منابع نظام قدیم و بخونه یا جدید چون وزیر علوم گفته بودن سال ۹۹دو کنکور هست ولی سازمان سنجش اعلان کرده نیست این وضعیت و مشخص نکرده اند پیگیری کنید???

  16. رضا می گوید

    یه خودرو، برج۹سال۹۶ ثبت نام کردم که قرار بود ۴ماهه تحویل بدن ولی بعد ۸ماه ماشین رو تحویل ندادند و بعداز پیگیری های خیلی زیاد در برج۱۰سال۹۷ تحویل دادند که ۱ ماه از تاریخ سند و بیمه هم گذشته و در ضمن جریمه های تأخیر در تحویل را هم لحاظ نکرده و هیچ هزینه ای بابت تأخیر تحویل خودرو ندادند جالب این جاست که میگن شما صلح کردین که هیچ صلحی از جانب بنده انجام نشده و خودشون داخل سیستم زدن که جریمه پرداخت نکنند.
    لطفأ پیگیری کنید.
    با تشکر از شما

  17. Naba می گوید

     سلام
    لطفا در مورد استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه گزارش تهیه کنید و پیگیری کنید. ما ۶۰۰۰ جوانی که آذرماه سال ۹۶ آزمون دادیم و قبول شدیم با گذشت یکسال و سه ماه هنوز به کار گرفته نشدیم. وقتی هم که از دادگستری های استان پیگیری میکنیم میگویند منتظر جواب از تهرانیم و مشخص نیست کی شروع به کار انجام بشه.از تهران هم که پیگیری میکنیم پاسخ مناسبی نمیدهند و فقط میگویند مشخص نیست! جدیدترین جوابی هم که ما شنیدیم اینه که احتمال زیاد از خرداد ماه ۹۸ شروع میشه و کم کم جذب میکنند و احتمال داره تا آخرسال ۹۸ طول بکشه تا همه جذب بشن.من تا حالا سازمانی رو ندیدم که دوسال طول بکشه تا نیروهاشون رو به کار بگیرند! ممنون

  18. ازاده عادلی می گوید

    سلام ما جوانان این سرزمین یا همان جمهوری اسلامی ایران هستیم
    جوانانی که با وام ازدواجی که دولت داده تونستیم خونه ای در جنوب تهران احاره کنیم و زندگی رو شروع کنیم. شکایت داریم از دولت و بانک ها به شما میگیم تا پیگیری کنید
    چرا وقتی دو تا قسط ما عقب می افته باید جلوی ضامن ما بدون اطلاع بسته بشه و ابروی ما جلوی ضامن بره
    چرا اخه ما امشب خیلی دلگیر شدیم از همه از زندگی
    بخاطر دوتا قسط ندادن اونم با این شرایط اقتصادی جامعه باید جلوی حساب ضامن ما بسته شه اخه
    چرا کسایی که وام های سنگینی میگیرند و پرداخت نمیکنن جلوی حساب انها گرفته نمیشه اما ماها که جوون هستیم و باید فرصت بدن یه دفعه جلوی حسابو ببندن
    خدایی این انصافه این عدالتی هست که پیامبر و حضرت علی گفتن
    چرا ……

  19. سمیه صنمبر می گوید

    سلام
    خسته نباشید مطلبی که میخوام در موردش صحبت کنم برای یکی از دوستان دوران دانشگاه کرمان .از بد روزگار با مرد خوبی ازدواج نکرد یه شوهری که حامی زن و دو بچه اش باشه.متاسفانه زمانی که بچه دوم بدنیا اومد با تمام مشکلاتی کا داشتن وداستانش زیاده مرد میزاره و میره..حالا دوست من هیچ حامی وپشتیبانی نداره چه از شوهر و چه از طرف خانواده شوهر ومتاسفانه خانواده ی خودش..مشکلات خیلی بیشتر از این حرفاست که نمیشه با یه پیام ساده تمومش کرد ولی با تمام وجودم تلاش میکنم که حداقل از طرف رسانه بتونم به دادش برسم چون امکان داره راه بدی رو در پیش بگیره و حتی ممکنه به تن فروشی تن بده وحتی به فکر خودکشیه خودش و بچه های معصومش بیوفته.خواهشی که میکنم این حرفهای من و جدی بگیرین و من تا جایی که میتوانم از هر طریق که شده پیگیر این قضیه میشم .متسفانه از اونجایی که جامعه ی اسلامی ما برای این جور افراد هیچ کاری نمکنه.خواهش خواهش خواهش…..اگر میتوانید رسیدگی یا من رو راهنمایی کنید.

  20. پیمان غیاثی می گوید

    سلام جناب رشید پور بنده ساکن پروژه مسکن مهر انتهای جاده قزلحصار مسکن مهر ابریشم هستم متاسفانه کم کاریها و خیلی واضح میگم دزدیهای پیمانکاران این پروژه ها که مردم به نام دولت میزنند انقدر زیاد شده و این پیمانکاران نامحترم انقدر وقیح شدند که دیگه علنی دزدی میکنند الان مدتیست که در کمال پررویی و بی شرمی در پروژه آلانه گستر این مجموعه اعلام میکنند که باید برای آسانسور به پیمانکار بابت هر واحد ۵ میلیون تومان پرداخت کنید وگرنه واحد ها رو تحویل نمیدن! نمیدونم این قانون رو از کجاشون دراوردن آقایون مگه میشه آپارتمان بدون آسانسور احتمالا چند وقت دیگه میخوان بات سقف و بعد دیوار بعد پشت بام و…. پول جدا بگیرن دردمون رو به کی بگیم وبدبختانه از این پیمانکار بدتر مردمی هستند که این پول رو پرداخت میکنند شما رو بخدا رسیدگی کنید پیمان غیاثی هستم
    بسیار بسیار از برنامه خوبتون از دلسوزی و حمایتهاتون متشکرم

  21. امیر می گوید

    سلام.آقای رشید پور لطفا به داد دل نیروهای شرکتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برسید از دیماه ۹۷ به بعد حقوقمون ۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰۰۰ تومان کم شده.حقوق لیسانسه ها شده ۱۲۰۰۰۰۰ تومان و دیپلمه ها و خدمه ها ۱۰۰۰۰۰۰ تومان حالا خودتون قضاوت کنید با ۱۰۰۰۰۰۰ تومان و یا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان چطوری میشه زندگی کرد؟ هرچه هم نیروها اعتراض کردند فقط ما رو سر دواندند آخر هم گفتند همین که هست هر کی ناراضه بره بیرون.از این به بعد هم هر کی اعتراض کرد حسابش با کرام الکاتبینه.تو رو خدا آقای رشیدپور اگر میتونید کاری برای ما بکنید.ممنون از دست ما که برای شما کاری بر نمیاد خدا خودش پاداش زحماتتون هم این دنیا هم اون دنیا بده.مرسی.

  22. سامان می گوید

    سلام
    ۲۸ سال سن دارم فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه دولتی قبول در هر سه گرایش نظام مهندسی دارای مقاله و…… ولی هیچ جا کار پیدا نمیشه هیچ قرون درامد نداریم بعد ۲۸ سال سن .یه ثبت نام نظام مهندسی که کلا تو نهایتا سه روز باید انجام شه رو تو ۶ ماه انجام میدن بماند نظام مهندسی البرز تو یه اقدام حق عضویت رو از ۱۸۰ به ۶۰۰بردن خرجشون مثل اینکه زیاد شده از کجا بیاریم بریدم بخدا دارم به خودکشی فکر میکنم خسته شدم از دزدان مملکت

  23. احمد رضازاده مقدم می گوید

    با سلام و عرض وقت بخیری.
    خسته نباشید. راجع به این عودت مالیات حق التدریس ها خدمت شما سوال داشتم.
    من شاغل بهداشت بوده و بعد از ظهر ها در دانشگاه تدریس دارم. فرموده بودید ظاهرا کسانی که حق التدریس بوده و حقوق آنها زیر دو میلیون می باشد ، مبلغ دریافتی حق التدریس آنها یعنی ۱۰ درصد مالیات که از آنها کسر شده است ، به آنها عودت داده می شود.
    بعد از این خبر اینجانب و همکاران در دانشگاه، با تحویل مدارک به اداره دارائی شهرستان تا ابتدای اسفند کسانی که مدرک داده بودند مبلغ به آنها برگشت داده شده ولی از ابتدای اسفند با عوض شدن رئیس جدید اداره دارائی شهر، ایشان دستور لغو این قانون را داده اند. خواستم این موضوع در برنامه مجددا مطرح شده و علت این عدم پرداخت و آن پرداخت که زیاد هم بین آنها فاصله نیست را جویا بشوم.
    شهرستان کاشمر- خراسان رضوی
    ممنون از شما و برنامه خوب تان

  24. نوید جنگی زهی می گوید

    سلاک اقای رشید پور بنده معلم خرید خدمات هستم ب مدت یک سال است ک حقوقی دریافت نکردم بیمه هم ب درستی پرداخت نمی شود خواهشمندم از مسئولین دعوت کنید تا جوابگو این همه کوتاهی نسبت ب ما و خانواده چهار هزار نیروی خرید خدمات استان سیستان و بلوچستان باشند سپاگذارم

  25. انسیه عسگری می گوید

    سلام و احترام:
    اقای رشید پور عزیز
    بنده هفته پیش یه فیلمی برای شما فرستادم در رابطه با پارکی که در منطقه گلابدره بود و از ورود مردم جلوگیری کرده بودن، برخلاف کلی خرج که سرمایه که برای اون پارک هزینه شده… این پارک قبلا میزاشتن که مردم ماشین ببرند ولی حدود یکی دوسال هست که اجازه نمیدند ماشبن تردد کنه و درب رو هم مسدود کردن.
    لطفا پیگیری کنین

  26. علی حجازی می گوید

    سلام آقای ترابیان درمورد گرانی شب عید شما میفرمایید شما یه سر یزنید به بعضی مناطق بازار فروش کالا مثلا در تهران ، کوچه برلن یکدست کت وشلوار قیمت چقدره، وهمون کت وشلوار با همون شرایط در فلان پاساژ مجلل قیمت تا ۲۰۰% وحتی ۳۰۰% بیشتراز قیمت بفروش میرسونند آقای ترابی این حرفا را شنیدهها نیست دیدم که میگم چون قبلا شغلم آزاد بوده وسروکار داشتم و جالب بدونید اداره مالیات از کسبه پاساژها کمتر از کسی که مغازه اش تو خبابون مالیات میگیره وحتی بعضی شون معاف میشند توجیح اداره هم اینه که چون تو پاساژ فروشش کمتر در حالیکه بعضی شون قیمتاشون ۲۰۰ تا ۳۰۰ برابر جنسشون را میفرشند

  27. حمید...خراسان رضوی می گوید

    سلام وعرض ادب واحترام خدمت اقای رشیدپورعزیز: میدونم ک پیاممونمیخونین:اماماقشرکارگری ازشماانتظارداریم ک صدای مارابه گوش مسوولین برسانیدک درموردکارگروحق وحقوق کارگرهنوزجلسه ای برگزارنشده ک بخوان به نتیجه ای برسن ک تازه اگرهم بخوان قانونی تصویب کنن به نفع کارفرما وشرکت هاتصویب میکنندک طبق هرسال همان ۲۰%به حقوق پایه اضافه می شودک بااین تورم حدودا۳۰۰%انگارهیچ…توروبه امامرضاپیگیری کنید…ممنون

  28. غمگینترین می گوید

    سلام. اقای رشید پور خواهش میکنم در باره استخدام قوه قضاییه که سال ۹۶ برگزار شده و روند فرسایشی و طولانی داشته که تا حالا هم به سرانجام نرسیده صحبت کنید. به خدا خسته شدیم. از این همه بلا تکلیفی. ا اقای رییسی خواهش میکنیم سریعتر تکلیف ما رو مشخص کنن. لطفا صدای مارو به ایشون برسانید.

  29. مهدی می گوید

    با سلام حضور محترم جناب آقای رشید پور و دیگر عزیزان و دست اندرکاران محترم برنامه حالا خورشید بنده متاهل و دارای دو فرزند محصل می باشم ۱۸سال از عمر خود را در شرکتی که وابسته به آستان قدس رضوی هست مشغول به کار بوده ام حالا پس ۱۸سال نزدیک پنج ماه هست که مرا از کار بیکار کرده‌اند من مستاجر هستم و از ان وقت تا الان زندگی من با گرفتن یارانه گذشته است سبد کالاو بسته حمایتی که خبری نشد سهام مثلا عدالت هم که به ما تعلق نگرفته شما بگویید من چطور باید زندگی خود را اداره کنم … نزدیک پایان سال هست بچه‌های من نیاز حداقل به پوشاک و کفش نباید داشته باشند تا الان من را بلاتکلیف نگه داشتن تا شاید فبول کنند که من برگردم و ادامه کار داشته باشم زمان استفاده از بیمه بیکاری بخاطر اینکه شاید امید به بازگشت به کار داشته ام گذشته است … انان خود را خادم امام رضا علیه السلام میدانند ….. یعنی واقعا این کار که انجام داده اند درست است ….. نمی دانم چه بگویم …. خدا به ما رحم کنید…

  30. رضا از سیستان می گوید

    ما بد بخت بیچاره چی کار کنیم با حقوق هشصدهزارتومان نصف شو باید کرایه خونه بدیم بقیشم خرچ خونه پس بچه های ما چی بپوشن با این مملکت داغون…

  31. منصور _م می گوید

    سلام اقای رشیدپور ۶۳سالم مستاجرهستم یه جوان تشنجی دارم که هزبنه دارویی زیادی دارد اگر امکان دارد جایزه اون بنده خدا را برای درمان به اینجانب بدهید

  32. مهدی علی می گوید

    سلام ممنون از برنامه خوب شما و این که بعضی مشکلات اجتماعی را پیگیری می کنید. می خواهم براتون یکی از این مشکلات را بگویم.مشکل شیشه های دودی ماشینها. بنده شیشه های ماشینم را ۳۰درصد دودی کرده ام برای رفاه خانواده ام و جلوگیری از ازار نور خورشید در مسافرت.اکنون این شیشه های دودی برای همه شده مصیبت. ماموران راهنمایی رانندگی جلوی ماشینها را می گیرند.بعضی ها جریمه میکنند ؛خیلی ها رشوه می گیرند. حالا سوالهایی پیش میاد که اگر شیشه تیره از نگاه قوانین راهنمایی رانندگی جرم است چرا شیشه های بعضی از ماشینهای خارجی تیره هستند؟ برای چه مامورین برای هر ماشین هر جور که دلشان میخواهد عمل می کنند (با بعضی ها کار ندارند _بعضی ماشینها را توقیف میکنند_بعضی ها را جریمه می کنند_از خیلی ها پول میگیرند تا توقیف و جریمه نکنند) _برای چه با فروشندگانی که شیشه دودی میکنند برخورد نمی شود؟ _برای چه هر چه سنگه زیر پای لنگه؟(چرا باید همه مشکلات برای ما قشر ضعیفه باشه؟) 

    لطففا پیگیر باشید تا تعطیلات عید برای مردم خراب نشود

  33. امیر دلگیانی می گوید

    سلام اقای رشید پور وقت بخیر.من ۳تا فیلم کوتاه ۲ دقیقه ای ساختم ک هر ۳ موضوع اجتماعی دارند می خواستم برای شما بفرستم اما نحوه ارسال رو نمیدونم..لطفن راهنمایی کنید ..سپاس..

  34. محسن جهانگیری می گوید

    جناب آقای رشیدپور
    تابحال خیلی ازاین درخواستهاومشکلات به خیلی جاها ارجمله برنامه ی پرمخاطب شمایعنی(حالاخورشید)فرستادم امادریغ ازیک جواب

  35. محسن جهانگیری می گوید

    جناب آقای رضارشیدپور
    مجری به ظاهرنترس ومردمی
    میخوام صدای من وخیلی هامثل من به گوش مسولین برسه،وحتی دفترمقام عزیزرهبری درجریان قراربگیرند…..
    خب گناه ماهاچیه زمان جنگ نمردیم؟؟؟؟؟؟
    هرچندمرگ الان دردش خیلی بیشتروزجراورتراراون دوران هست
    تابحال شرمندگی پیش خانواده زن وفرزند….مهمان غریبه وآشنا….کشیدین؟؟؟؟؟
    انشاالله که برای کسی پیش نیومده باشه
    جناب رشیدپوربخدااگرکارهای پیمانی باشه بازمثل سابق کارمیکنم خودم وحتی بیش از۵۰نفرکه قبلامشغول بودن بنده گان خدا….دوباره انجان دهم باهمین شرایط جسمی بیمارواعصاب وروان داِغون…

  36. محسن جهانگیری می گوید

    سلام مجددخدمت جناب رشیدپورعزیزوشریف
    آیابه ددخواست وپیام های مردمی اهمیت داده میشود.
    اگراینگونه است پس چراهیچ وقت مطرح نمیشه
    لااقل بنده درموردپیامهایی که خودم دادم خدمتتان عرض میکنم.
    نه فکرمیکنم همه اینهابرای عوام فریبی ایست
    درعمل اینگونه نیست
    من جانبازبامرگ دیت وپنجه نرم میکنم این شب عیدی
    یک مثالی هست
    میگن هیچ شکم سیری ازگرسنه خبرنداره.
    دردمندباشی تادردمردم بفهمی
    درپناه حق

  37. رضا حسین پور می گوید

    سلام آقای رشید پور ، ما فیلم و عکسهامون رو چطور باید به دست شما برسونیم ، کانال تلگرامی حالا خورشید هم که نمیشه ، لطفاً بفرمائید به چه صورت؟

  38. کارکنان مرکز بازسازی سلاح می گوید

    سلام جناب رشیدپور عزیز این نامه را به دست حضرت اقا برسان اگر چه چشمم اب نمی خوره کاری کنند…با سلام و صلوات بر ارواح پاک شهدای۸سال دفاع مقدس و شهدای اسلام و عرض احترام و ادب خدمت رهبر اسلام و انقلاب به استحضار حضرتعالی می رساند که اینجانبان حدود۱۴نفر از کارکنان قراردادی بزرگترین مرکز بازسازی جنگ افزار و تولید قطعات سلاح شهیدکریمی سپاه بوده که در سال۹۴ با بی فکری و بی مسئولیتی مسئولین بیکار شده و به مدت۴سال تمام حقوق و بیمه مان قطع شده،توضیح اینکه اکثر بیکار شده ها از کارکنان باتجربه کارگاه سلاح سبک با سابقه کاری۳تا۶سال و اموزش دیده و اموزش داده سلاح ،که روزانه۱۲ ساعت روی پا به کار سخت بازسازی،دمونتاژ،تعمیر و مونتاژ دهها هزار سلاح نظامی پرداخته و نهایتا منجر به ایجاد امنیت در کشور شده و سود میلیاردی نصیب شهیدکریمی سپاه کردند،حقوق این عزیزان۹۰۰هزار تومن بود فی سبیل الله کار کردند،اکثر فرماندهان ارشد سپاه به نقش مثبت شهید کریمی سپاه در تامین سلاح رزمندگان اسلام در جنگ علیه کفار در عراق و سوریه اعتقاد دارند،تمام این عزیزان بیکار شده،مومن بیش از۱۰ سال بسیجی فعال،شورای پایگاه،خدمت سربازی رفته،عضو خانواده های پاسدار یا ایثارگری وبعضا تحصیل کرده بودند که توسط مسئولین نالایق بیکار شدند،ایا این حمایت از بسیج مستضعفین هست،افتخار واقعی و پایداری مملکت چنین عزیزانی هستند نه مدال اوران پرتوقع ورزشی و المپیک،اگر عده ای در صندلی گرم و نرم خود نشسته و شعار حفظ و حراست از انقلاب دادند افرادی همچون این عزیزان با کار سخت و دستهای پینه بسته و دردهای جسمی در شرایط اضطراری جنگ در منطقه به بازسازی سلاح پرداخته و در نهایت عملا به حفظ و حراست از ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی پرداخته اند ایا این اسلام ناب محمدی هست که عوض تقدیر از زحمات این عزیزان ولایت مدار بسیجی،بیکارشان کرده و به مدت۴سال تمام حقوق کارگری و بیمه شان را قطع کنند،این حدیث شریفه پیامبر اکرم(ص):هرکس صدای کمک خواهی مسلمانی را بشنود و کمکش نکند مسلمان نیست،چگونه کشور ما پیشرفت کند،در کجای جهان اینکار را می کنند،حضرت اقا استدعا دارم دستور رسیدگی داده و تمام پرونده های استخدامی این عزیزان توسط بیت رهبری و سپاه تهران استرداد شده و همگی این عزیزان جبران خسارتهای مادی و معنوی شده و تبدیل عضویت در دستگاههای مختلف دولتی و در صورت امکان شهر خود شده و همگی کارمند دولت شوند،امید هست با این کار حسنه عدالت اسلامی در کشور احیا شود.با تشکر.ادرس:تبریز،پلیس راه تبریز میانه،جاده قدیم شبلی

  39. یک معلول می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    لایحه حمایت از معلولین در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۶ در مجلس تصویب و پس رفع اشکالات شورای نگهبان به بعضی از مفاد آن،در تاریخ ۸ اردیبهشت ۹۷ توسط رئیس جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ گردید. متاسفانه پس از گذشت بیش از یک سال از ابلاغ،آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون به تصویب هیئت دولت نرسیده و این قانون اجرا نشده است.این در حالی‌ست که افراد دارای معلولیت دچار مشکلات عدیده،روزافزون و مضاعفی نسبت به سایر اقشار جامعه هستند که از این‌رو ضروری‌ست هرچه سریع‌تر «قانون حمایت از حقوق معلولان» اجراء گردد.باتشکر از پیگیری شما

  40. لاله می گوید

    سلام لطفا طرح معادل سازی پرداخت مهریه را با توجه با افزایش قیمت سکه را زودتر پیگیری کنید

  41. الهه شیرزاد می گوید

    سلام
    توروخدا وضعیت حقوق معلما رو پیگیری کنین
    با یه و صد حقوق چکار باید کنم؟این متن نوشته خودم هست.همه خبرگزاری ها هم فرستادم اما چه فایده.حالام که دیگه الهی شکر وزیر نداریم!!!
    هر اطلاعاتی از فیش حقوقی و غیره لازم باشه براتون میفرستم.ممنون

    بعد ازینهمه سروصدا در مورد افزایش حقوق فرهنگیان، دوباره یک دزدی فاحش و خاموش در حقوق معلمان انجام شد.
    در فروردین ماه ۴۰۰ هزار ت واریز کردند که در اردیبهشت به بهانه افزایش حقوق کسر شد!
    در ماه فروردین نه از حکم خبری بود نه افزایش حقوق. در ماه اردیبهشت افزایش حقوق به بهانه مقرری ماه اول کم شد در حالیکه کسر این مقرری طبق بخشنامه شماره۱۹/۷۱۰ مورخ ۲۹/۴/۹۲ وزارت آموزش و پرورش وجاهت قانونی ندارد.یعنی فروردین و اردیبهشت به اندازه اسفندماه به فرهنگیان حقوق دادند.
    این مبلغ که میانگین در تمام فرهنگیان ۶۰۰ هزار تومان است بهمراه ۴۰۰ هزار ت در اردیبهشت کم شد در حالیکه در این ماه هم، از افزایش حقوق خبری نبود.چون به عنوان مقرری ماه اول که اصلا نداده بودند کسر شد!!!
    یعنی دوبار یک افزایش حقوق نداده را از جیب معلمان کسر کردند که اگر این مبلغ در تعداد معلمان ضرب شود مقدار این دزدی فاحش تر میشود!
    حالا ما ماندیم و توجیه نداشته مسئولین!!!و سایر بندهای کسر از حقوق و معوقه ها و ‌…
    با توجه به این افزایش نرخ تورم چه باید کرد؟؟؟
    آیا سکوت در مقابل این ظلم جایز است؟
    نویسنده: رها

  42. دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد نجف اباد می گوید

    به نام خدا
    مدت ها بود که دکتر امیر رضا نقش در هر تریبون دانشجویی، از ایده خود در طراحی استخرهای پلاستیکی برای ذخیره آب باران صحبت می نمود. انچه در سخنانش قابل توجه بود اعداد و ارقامی که از صرفه جویی های بدست امده در ساخت این ایده می گفت. همیشه برای ما، نادانی که پشت چنین افکاری است قابل تامل بود و جای سکوت داشت. مهندسین سالهاست که به کمک معادلات خود جزئیات ساخت استخرها را به صورت داکیومنت های علمی منتشر کرده اند. اقای دکتر نقش کافی بود یک جلسه علمی با این افراد می گذاشتی و این ایده را به سبک استاندارد پیاده سازی می کردی. تا جان دو تن از هم وطنانمان به این صورت گرفته نمی شد.
    مکان هایی که برای پیاده سازی این ایده در نظر گرفته شده است، مکان های پر رفت و امد و در دسترس می بود. هر بار احتمال افتادن دانشجویان نیز وجود داشت. عدم وجود محافظ، طناب، لیز بودن دیواره های کنار استخر و حجم زیاد سطح اب داخل آن و …
    دکتر نقش ایا هنوز جسارت این را داری که پس هر تریبونی بگی که ایده من دو کشته تا کنون داشته است؟
    حال که از این اتفاق گذشته است. دکتر نقش چرا در این ماجرا مردانه عمل نکردی؟ و ناجوانمردانه پیام تسلیت به بازماندگان فرستادی؟
    بهتر نبود با عذرخواهی و دلجویی از بازماندگان تاثر خود را می رساندی. این نیز همان غروری است در پست افکارت به ما مدام نشان می دهی.

    دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد نجف اباد

  43. صنف دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد نجف اباد می گوید

    سلام لطفا در مورد استخرهای غیراستاندارد جمع اوری اب باران دانشگاه ازاد اسلامی نجف اباد که دو نفر کارگر خدماتی به هنگام اب دادن به درختان در ان غرق شدن را بنویسید.
    مسولین دانشگاه ازاد برای خالی نمودن مسئولیتشان از این اتفاق دلخراش، اخبار دروغ را منتشرنموده اند. و این دو هموطن در عین مظلومیت به خاک سپرده شدند.

    ایده این طرح توسط دکتر امیر رضا نقش داده شده است. فردی که در سابقه تحصیلی خود دارای ۷ ترم مشروطی است. این روزها در پست ریاست دانشگاه نسشته است. تصمیماتش منجر به حوادث ناگواری در این چند ماه شده است. حادثه بیمارستان و این هفته حادثه غرق شدن.
    لطفا اطلاع رسانی کنید تا مسولین عالی رتبه با این فرد نشست منطقی داشته باشند. تا باز شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.

  44. سمیه می گوید

    سلام.آقای رشید پور خواهشا یبار رئیس آموزش و پرورش رو بیارید تو برنامتون و ازش بخواهید سن رو برای دانشگاه فرهنگیان زیاد کنه.منظورم تکمیل ظرفیته..‌لطفا

  45. رضا حبيبي می گوید

    سلام
    من از طرف کارخانه ایلمان شیر تماس میگیرم
    در مورد مشکلات تولید
    در حال حاضر تامین اجتماعی برای مدیر عامل کارخانه حکم جلب کرفته و دارایی تمام حساب های کارخونه رو بسته
    در حالی که سال رونق تولید هست
    محصولات ما به عراق صادر میشه
    خواهشن رسیدگی کنید
    اینا نمیزارن تولیدبشه میخوان کارخونه هارو تعطیل کنن
    جناب رشید پور من خودم دکتری صنایع غذایی دارم بخدا عشقم تولیده ولی نمیزارن

  46. علی اکبر صفری می گوید

    با سلام و تبریک سال نو خدمت آقای رشید پور عزیز :
    آقای آقای رشید پور نمی دانم که آیا این مطلب را میخوانید یا نه .چرا فقط به شبکه سه حمله می کنند
    چرا برای مسایقه برنده باش آقای گلزار از علما و …… برای اینکه بگویند که قمار بازی است و برنامه ای که پر بیننده داشت و اطلاعات عمومی مردم را بالا می برد …… و چه توهین های
    که به مسولین و پرسنل و مجریان زحمت کش شبکه سه که ندادند . آقای رشید پور عزیز نمی دانم که در جریان یک مسابقه در شبکه آی فیلم (مسابقه نما به نما ) که ساعت ۱۵:۳۰ بطور زنده پخش می شود هستید یا نه ؟ برای مسابقه نما به نما قبلا با پرداخت هزینه ای اشتراک یکماه بود . حالا باید هر شب مبلغ ۵۰۰۰ هزار تومان پرداخت شود برای یک دست بازی برای ۷ سوال که اگر یک سوال را اشتباه جواب بدهی باید ۱۰۰۰۰ هزار تومان دیگر پرداخت کنی برای سه تا سوال دیگر و…… که آن هم آیا فردا در قرعه کشی برای مسابقه برنده بشوی یا نه ؟ و همینطور شبهای دیگر ….. آیا برای یک کارگر یا کارمند یا دانشجو و …… آیا این روش درست است که اسپانسر این روش را اجرا میکند که در این دوره کرونایی که همه در خانه هستند …..آیا این قمار بازی علنی نیست که اسپانسر جواب تلفنی که زدم جواب داده که همین است …. . آقای رشید پور وقتتان را نمی گیرم تو را به خدا از لحاظ شرعی وجدانی پیگیر این مورد باشید که اگر مسابقه و سرگرم کردن مردم ایران در این شرایط که در خانه بمانیم و تلویزیون تنها سرگرمی مردم است و خانواده همه در خانه هستند من کارگر برای رضایت فرزندانم شبی ۵۰۰۰ هزار تومان و یا ۱۵۰۰۰ هزار تومان و …… که در ماه ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان بدهم و ………. باز هم می گویم تنها کسی که وجدان کاری و شرعی دارد شما هستید . لطفا پیگیری پیگری پیگری نماید .
    شماره تماس برای مسایقه ۷۰۲۴ می باشد که شخصا خودتان امتحان کنید تا باورتان شود .
    شماره تماس بنده : ۰۹۳۵۵۹۶۴۸۶۳ صفری
    اگر خواستید با من تماس بگیرید تا بیشتر توضیح بدهم .
    حرف آخر آقای رشید پور عزیز و محبوب دلها هر شبکه ای هر کاری می کنند و همه با شبکه سه شبکه جوانان و مدیر جوان و مجریان آن حمله و توهین می کنند و اگر برادر ت را قابل می دانید
    با من تماس بگیرید تا به دوستان و فامیل ثابت کنم که تنها کسی که
    وجدان کاری در تمام مسایل شرعی نه تنها در برنامه عصر جدید و ….. را دارند آقای رشید پور هستند .
    با تشکر فراوان علی اکبر صفری

  47. میثم بیات می گوید

    سلام جناب اقای رشید پور بنده از اهالی محله ای از ماهدشت کرج هستم به نمایندگی از کل محل میخواستم بگم شخصی مبادرت به ساخت بنایی کرده و این بنا باعث تعرض به کوچه شده ما به تمامه ارگان ها و نهاد ها نامه زدیم کارشناس منتخب و امین دادکستری هم سره ملک اودیم که سراحتا علام به خلاف بودن ساخت این بنا نموده است و در کمیسیون ماده صد هم دوبار برای این ملک حکم تخریب صادر شده ولی صاحب ملک و معموران شهرداری باهم به لاوی بازی پرداختن و با اضهارات غلت مسئول حقوقی به دیوان عدالت کشوری حکم تخریب با دستور موقت تخریب موافقت شده و این پرونده ملکی دوباره برای صدور جریمه به ماده صد شهرداری ارجاع داده شده و قرار براین شده که این ملک جریمه بشه و به کاره خودش ادامه بده ایا درسته الونکی در کرمان شاه با ۱۲ متر تخریب بشه و صاحب ان فوت کنه ولی ملک های بزرگ و این جنینی ادامه به کار بدن تمامه اثناد دال بر این که ملک باعث تعرض شده موجود هست اگه بشه براتون ارسال کنیم شما صدای ما اهالی محل رو به گوش بالا دستی ها برسونید

  48. علیرضا می گوید

    عرض سلام و ادب محضر استاد گرامیم جناب آقای رضا رشیدپور، مجری محبوب تلویزیون. بنده همشهری شما و مترجم و استاد دانشگاه هستم. ضمن تقدیر و تمجید از اجراهای عالی شما، غرض از مزاحمت میخواستم راجع به یکی از دوستان عزیزم که استعداد فوق العاده ای در زمینه کارهای سینمایی دارن با شما صحبت کنم، اما متاسفانه شماره تماسی از شما ندارم. شما ظاهرا یکی دوسال پیش این دوستم رو در سفری که به تبریز داشتین ملاقات کردین و بخاطر همین استعداد بهشون پیشنهاد همکاری داده بودین، اما این دوستم در اون برهه بدلیل کسالت و مریضی پدر محترمشان و مشغله های فراوان ناشی از مراقبت از ایشون نتونستن با شما همکاری کنن. لطفا در صورت امکان و تمایل با ایمیل بنده تماس بگیرین تا هماهنگی لازم برای تماس با شما بزرگوار فراهم بشه و انشالله به یاری خدا امکان بروز و شکوفایی استعدادهای فراوان و خدادادی این جوان فراهم بشه. لازم بذکره این دوست بنده بقدری انسان نجیب و مأخوذ به ادب هستن که مایل نبودن مصدع اوقات شما بشن و تنها با اصرار بنده راضی به نامه نگاری با شما شدن! ممنون میشم اگر در اسرع وقت پاسخ را به ایمیل اینجانب ارسال بفرمایین. در پناه حق

  49. زهرا عبداللهی می گوید

    سلام اقای رشید پور من میخام با شما صحبت کنم خواهش میکنم یه راه ارتباطی که بتونم با خودشما حرف بزنم ومشکلم رو بگم بفرمایید.پیام منو حتما بخونید وجواب بدین خواهشا

  50. میلاد جهانی می گوید

    سلام آقای رشید پور ،بنده میلاد جهانی هستم از استان اردبیل یه پیشنهاد خیلی خوب در مورد حل مشکل قرعه کشی خودرو دارم که میتونم ارائه بدم ، این شماره تماس کنه میتونم حضوری هم بیام تو برنامه توضیح بدم