انتخاب تالار عروسی

0

یکی از دغدغه های اصلی اکثر زوج های جوان سر در گمی برای برگزاری مراسمشان در تالار و باغ تالار است. تالاری را در نظر می گیرند که ویژگی های لازم را برای بهتر منعقد شدن مراسم عروسیشان داشته باشد و جوابگوی نیازها و سلایق خود و مهمانانتان باشد و خاطره خوبی را در ذهنتان بجا بگذارند.

پیدا کردن تالار عروسی یا باغ عروسی مناسب

با توجه به کمبود وقت قبل از عروسی و ترافیک در شهرهای بزرگ, فرایند پیدا کردن تالار عروسی بسیار دشوار بوده اما الان با سایت شادیتو شما میتوانید تالار عروسی و باغ تالار  تهران و  کرج و دگیر شهرها را با مشخصات کامل, عکس, موقعیت روی نقشه و از همه مهم تر تور مجازی ۳۶۰ درجه تالار ببینید و دیگر وقت خود را برای تالارهایی که با معیار های شما تفاوت زیادی دارند تلف نمیکنید و تالار مورد نظر خود را در کمترین زمان و راحتترین شکل ممکن پیدا کنید. با تور مجازی تالار شما میتوانید تمام قسمت های تالار را به صورت ۳۶۰ درجه از سقف تا کف و تمام قسمت ها مشاهده کنید با کلیک روی فلش ها از قسمتی به قسمت دیگر تالار بروید.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تشریفات مجالس تشریفات عروسی ارزان تالار عروسی بهترین تالارهای عروسی تهران باغ تالار تهران

تعداد مهمانان و گنجایش تالار عروسی

گام اول بهتر است فهرستی از تعداد مهمانانتان را تهیه کنید و افرادی را که قرار است در مراسمتان شرکت کنند را مشخص کنید.گنجایش تالار پذیرایی را با توجه به تعداد مهمانانتان تعیین کنید. در صورتی که تعداد مهمانانتان کم است از انتخاب تالارهای بزرگ پرهیز کنید. همچنین در صورتی که تعداد مهمانانتان زیاد است تالارهای کوچک را انتخاب نکنید.

موقعیت مکانی و دسترسی به تالار

پس از مشخص کردن تعداد مهمانانتان موقعیت مکانی و دسترسی تالار را مورد بحث قرار دهید. ازعوامل مهم در  انتخاب محل تالار مواردی است که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم.

 رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تشریفات مجالس تشریفات عروسی ارزان تالار عروسی بهترین تالارهای عروسی تهران باغ تالار تهران

موقعیت مکانی آرایشگاه، تالار و باغ:

فاصله آرایشگاه تا محل برگزاری مراسم را در نظر بگیرید.عواملی از قبیل ترافیک مسیر بین آرایشگاه و نیز فاصله زمانی که برای فیلم برداری و عکسبرداری به باغ می روید را در نظر بگیرید.سعی کنید فواصل زمانی را طوری در نظر بگیرید که زود به مراسم برسید و مسائلی از این قبیل مراسم شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

دسترسی مهمانانتان به محل برگزاری جشن تان:

به این نکته توجه داشته باشید که مهمانانتان از چه منطقه ای به تالار مراجعه می کنند. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که مهمانانتان بتوانند به راحتی مسیر را پیدا کنند.در این صوت هر چقدر هم مراسمتان مجلل باشد نظر مهمانانتان نسبت به مراسنتان عوض شده. وجود یک کروکی کنار کارت عروسی موجب رفاه مهمانانتان در پیدا کردن موقعیت مکانی تالار می شود.

ارتفاع و بلندی سقف سالن پذیرایی

در صورتی که نفرات مهمانانتان زیاد است تالارهایی را که سقف بلندی دارند را انتخاب کنید.تالار هایی که سقف کوتاهی دارند مناسب مراسمی است که تعداد مهمانانشان کم است اینگونه تالارها مراسم هایی را که تعداد مهمانانشان زیاد است را بی روح و سرد جلوه می دهد.

میز و صندلی های تالار

با توجه به اینکه قرار است مهمانانتان ساعاتی را با نشستن روی صندلی سپری کنند.صندلی های تالار باید به گونه ای باشد که مهمانان احساس راحتی کنند. به روکش صندلی ها و میزها توجه لازم را داشته باشید.

بررسی امکانات تالار

حتما به امکانات جانبی تالار توجه داشته باشید،بررسی کنید که سرویس های بهداشتی به اندازه کافی وجود دارد و از نظر بهداشتی مناسب باشد.به امکاناتی نظیر رختکن زنانه، نمازخانه، محل بازی کودک و… را موردبحث قرار دهید تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید.در صورت تمایل برای برگزاری مراسم عقد از وجود اتاق و سفره عقد و قیمت آن آگاهی لازم را انجام دهید.

جای پارک و پارکینگ مناسب

رفاه و آسایش مهمانان بسیار حائز اهمیت است.اکثر مهمانانتان با ماشین شخصی در مراسم شما حضور پیدا می کنند.از این رو تمایل ندارند مدت زیادی را به جست و جوی جای پارک در خیابان های اطراف بگذرانند.جای پارک مناسب و پارکینگ با ظرفیت مناسب دغدغه مهمانان شما را کم میکند.

از موارد دیگر قابل توجه خدمات تالار و هزینه های مربوط به آن است.

رقم ثابت مبلغ ورودی که بدون در نظر گرفتن مهمانانتان است.

مبلغ هزینه و پذیرایی که اغلب با توجه به هرنفر محاسبه می شود.این مبلغ با توجه به تعداد مهمانان و انواع غذا و نوشیدنی و … تعیین می شود.

در رابطه با گروه موسیقی بدین شرح است که در صورت عدم استفاده از گروه موسیقی عرف تالار به این شکل است که هزینه گروه موسیقی را از شما دریافت می کند.

مبلغ خدمات که عمدتا درصدی از مجموع مبالغ است به کل مبالغ افزوده می شود.

طبق قانون  مبلغ مالیات و ارزش افزوده وجود دارد که پرداخت آن بر عهده شماست.

در صورت عدم تمایل شما به بادکنک آرایی و گل آرایی و … مبلغ تزیینات حذف می شود.

در صورت عدم تمایل به استفاده از برنامه هایی مانند آتش بازی، اسب سواری و کالسکه و… این برنامه ها از لیست شما حذف می شود.

محاسبه هزینه ها به این شرح است که هنگام قرارداد بستن، مبلغی را بعنوان بیعانه پرداخت کرده و تاریخ مورد نظرتان را رزرو می کنید.تقریبا یک هفته قبل از مراسم دوسوم هزینه ها و شب جشن زمانی که اطمینان حاصل کردید مشکلی وجود ندارد مبلغ باقی مانده را تسویه می کنید.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تشریفات مجالس تشریفات عروسی ارزان تالار عروسی بهترین تالارهای عروسی تهران باغ تالار تهران

کیفیت غذای تالار

حتما کیفیت غذای تالار را مد نظرتان قرار دهید. اگر در بهترین تالار شهر هم مراسمتان را برگزار کنید اگر کیفیت غذایتان مطلوب نباشد تحت هیچ شرایطی مناسب نخواهد بود.از مسائلی مانند نوع پذیرایی کارکنان و نورپردازی و … نیز اطمینان حاصل کنید.

سرکشی نهایی قبل از مراسم

سعی کنید روز قبل مراسم خود به تالار مورد نظرتان سری بزنید و تمامی جوانب از قبیل تمیزی تالارها و میزها و … را بررسی کنید.در صورتی که سفارش گل آرایی داده اید حتما از مدیر تالار بخواهید که در صورت پژمردگی گلها از گلهای تازه استفاده کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ