بیوگرافی آلیسیا ویکاندر و همسرش مایکل فاسبندر +عکس

0

دو بازیگر مشهور که با هم در فیلم «نور بین اقیانوس‌ها» در نقش یک زن وشوهر بازی کرده بودند، با یکدیگر ازدواج کردند.

گزارش‌های متعددی حاکی از این است که فاسبندر ۴۰ ساله و ویکاندر ۲۹ ساله یکشنیه با هم ازدواج کرده‌اند. تصاویری از این دو که حلقه در دست دارند نیز مشاهده شده است.

همسر مایکل فاسبندر همسر بازیگران همسر آلیسیا ویکاندر بیوگرافی مایکل فاسبندر بیوگرافی آلیسیا ویکاندر بازیگران مشهور خارجی اسامی بازیگران زن خارجی ازدواج بازیگران

آلیسیا ویکاندر Alicia Vikander (متولد ۳ اکتبر ۱۹۸۸ ، قد : ۱۶۸) بازیگر سوئدی است.

مایکل فاسبندر Michael Fassbender (زاده ۲ آوریل ۱۹۷۷ ، قد : ۱۸۳) بازیگر ایرلندی-آلمانی است.

این دو از سال ۲۰۱۴ رابطه نزدیکی با هم داشتند و در فیلم «نوربین اقیانوس‌ها» در سال ۲۰۱۶ در نقش یک زن وشوهر بازی کرده بودند.

سال پیش آنها درباره آشنایی خودشان صحبت کرده بودند و ویکاندر گفته بود: در جشنواره فیلم تورنتو برای نخستین بار باهم روبه رو شدیم.

همسر مایکل فاسبندر همسر بازیگران همسر آلیسیا ویکاندر بیوگرافی مایکل فاسبندر بیوگرافی آلیسیا ویکاندر بازیگران مشهور خارجی اسامی بازیگران زن خارجی ازدواج بازیگران

فاسبندر با ایفای نقش مردانی که به هیچ وجه با موجودیت خود در آرامش نیستند به شهرت رسید. سال ۲۰۰۸، او در نخستین فیلم استیو مک کویین یعنی «گرسنگی» نقش بابی سندز زندانی جمهوری‌خواهی را بازی کرد که اعتصاب غذا می‌کند. بعد در فیلم «شرم» و «۱۲ سال بردگی» بازی کرد. از آن موقع به بعد، او در «تنگ ماهی» و «حرامزاده‌های بی افتخار» ظاهر شده، در «یک روش خطرناک» نقش کارل یونگ را بازی کرده، در «جین ایر» آقای روچستر بوده و در فیلم بیوگرافیکی «استیو جابز» نقش این غول صنعت تکنولوژی را ایفا کرده است. علاوه بر این، او «مکبث» بوده و در مجموعه فیلم‌های «اکس-من» مگنیتو شده است.

این بازیگر که تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، یک مسیر حرفه ای کاری ایده‌آل را دنبال کرده است. از «۱۲ سال بردگی» تا به حال او پشت سر هم در بیش از ۱۰ فیلم بازی کرده والبته هنوز لهجه ایرلندی خود را حفظ کرده است.

او در مدرسه تئاتر لندن قبول شد و پیش از فارغ التحصیلی نخستین نقشش را در مینی سریال تلویزیونی «دسته برادران» استیون اسپیلبرگ به دست آورد. اما بعد از آن دو سال تقریبا کاملا بی کار بود و در رستوران کار می‌کرد.

درباره سال های بی کاری اش می گوید «خوب بودند. بازیگران خوب زیادی هستند که هنوز هم در ۴۰ سالگی در همین وضعیت قرار دارند. خیلی زیادند. من خیلی شانس آوردم. با خودم گفتم فقط در می‌زنم و وقتی فرصت از راه برسد آن را می گیرم.»

آلیسیا ویکاندر نیز موفق شد تا در ریبوت مجموعه فیلم‌های «مهاجم مقبره» نقش لارا کرافت را ایفا کند و نقشی را از آن خود کند که پیشتر آنجلینا جولی بازیگر آن بود. او یک کمپانی تولید هم به راه انداخته که ویکاریوس پروداکشنز نام گرفته و تحت هدایت این بازیگر سوئدی و چارلز کولیه، مدیر برنامه‌های ساکن لندن او کار می‌کند.

ویکاندر برای «دختر دانمارکی» برنده جایزه اسکار شده، بازیگر درام تاریخی «تب لاله» و «جیسون بورن» بود که تابستان اکران شد. او پیش از آن او فیلم‌های «اکس ماشینا» و «مردی از U.N.C.L.E.» نقش‌آفرینی کرده بود.

این بازیگر سوئدی که در «آنا کارنینا» نیز نقش آفرینی کرده و این روزها در هالیوود نیز با اقبال روبه رو شده چندی پیش در فیلم کمدی رمانتیک «سوخته» در کنار بردلی کوپر نیز جلوی دوربین رفت. او بازیگر اصلی «عهد جوانی» ساخته جیمز کنت نیز بود که با اقتباس از رمانی به همین نام درباره جنگ جهانی اول، ساخته شد.

همسر مایکل فاسبندر همسر بازیگران همسر آلیسیا ویکاندر بیوگرافی مایکل فاسبندر بیوگرافی آلیسیا ویکاندر بازیگران مشهور خارجی اسامی بازیگران زن خارجی ازدواج بازیگران

عکس مایکل فاسبندر و همسرش آلیسیا ویکاندر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ