خریدهای جدید استقلال در آستانه جدایی

0

چند هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر طرفداران استقلال تهران هنوز سرنوشت خرید بازیکنانی که شبانه در دفتر پندار توفیقی قرارداد داخلی امضا کرده بودند مشخص نیست و در اردوی پیش فصل آنها همه‌ی این بازیکنان حضور ندارند.

به گفته سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تنها قرارداد محمد دانشگر از میان خریدهای شبانه استقلال اعتبار دارد: “تنها قرارداد ما با آقای دانشگر نهایی و اجرایی شده است زیرا این قرارداد با تاییدیه معاونت پزشکی همراه بوده است. دیگر قراردادها بعد از تایید کادر پزشکی اجرایی خواهد شد. البته آقای توفیقی با بازیکنان به توافق رسیده اند اما اجرایی شدن هر قرارداد مشروط به تاییدیه پزشکی است.”

حالا خبر می‌رسد که مدیرعامل آبی‌ها پس از حضور میثم تیموری و مرتضی آقاخان در هفته اخیر در تست‌های پزشکی ایفمارک تصمیم ندارد قرارداد آنها را نهایی کند. در واقع این دوبازیکن نمی‌توانند در مسابقات لیگ هجدهم به همراه استقلال حضور داشته باشند و به دلیل قرارداد داخلی که در دفتر معاونت ورزشی استقلال امضا کرده‌اند با رضایت این باشگاه می‌توانند در تیم دیگری حضور داشته باشند.

البته مدیرعامل آبی‌ها در حالی روی نام این دو بازیکن قلم قرمز کشیده که شب گذشته علی کریمی را با عقد قرارداد رسمی به عضویت استقلال در آورد؛ بازیکنی که مصدومیت او از ناحیه کمر جدی بوده اما ظاهرا در تست‌های پزشکی ایفمارک موفق بوده است.

منبع: ایلنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ