عمو فیتیله ای ها با برنامه «دوقلوها» به شبکه دو می آیند

0

علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، این بار با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک به تلویزیون می‌آیند.

«فیتیله‌ای‌ها» قرار است در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل داشته باشند و این بار برخلاف گذشته در قالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید به شبکه دو می‌آیند. در کنار آن‌ها تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. همچنین قرار است چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف در این مجموعه به عنوان مهمان حضور داشته باشند.

عمو فیتیله جدول پخش شبکه دو بیوگرافی محمد مسلمی بیوگرافی علی فروتن بیوگرافی حمید گلی اسم عموهای فیتیله ای اخبار تلویزیون

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مشاور تهیه کننده: معصومه فرد شاهین، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، مدیر روابط عمومی: ملیکا راد، طراح گریم: مجید اسکندری، صداگذار: امین شریفی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، تدوین: رضا شهبازی عکاس: پوریا هنرمند.

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ