جزییات انفجار در شهرک صنعتی خمین با ۲ کشته +عکس

0

ظهر روز جمعه یک واحد پتروشیمی در شهرک صنعتی خمین آتش گرفت که پس از وقوع حادثه نیروهای امدادی و آتش نشانی در محله حادثه حضور یافتند و مشغول مهار آتش شدند.

این در حالی بود که بیش از ۱۰ دستگاه ماشین آتش نشانی از شهرستان های اراک و محلات و خمین برای مهار آتش به محل حادثه در شهرک  صنعتی خمین اعزام شدند.

آغاز آتش سوزی و انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به انفجار در شهرک صنعتی خمین به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در این شهرک یک آتش‌سوزی شکل گرفته و به محض این اتفاق تمام نیروها در تلاش برای خاموشی هستند.

فتح اله حقیقی افزود: به منظور خاموش کردن این آتش از تمام ظرفیت شهرستان خمین، اراک، پتروشیمی شازند استفاده کرده و همه در تلاش خاموش کردن این آتش هستند.

حوادث اراک اخبار خمین اخبار استان مرکزی آتش سوزی امروز

آتش‌سوزی مخازن شیمیایی و نفت

مدیرکل بحران استانداری مرکزی دقایقی بعد در مصاجبه با خبرنگار تسنیم با اشاره به انفجار شهرک صنعتی خمین اظهار داشت: در این شهرک چند مخزن حاوی حلال شیمیایی و نفت امروز در حدود یک ساعت پیش آتش گرفته است.

حمید غیاثی افزود: متاسفانه دو نفر از پرسنل شهرک ناپدید شدند که یا حضور نداشتند و یا اینکه در آتش قرار دارند و تاکنون اطلاع دقیقی به دست نیامده و یک نفر هم زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

مرگ دو کارگر براثر آتش سوزی در شهرک صنعتی خمین

فرماندار خمین ساعتی بعد با اشاره به پایان مهار آتش در این انفجار به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اقدامات نهایی در حال انجام و آتش در دست کنترل و علت حادثه در دست بررسی است.

حوادث اراک اخبار خمین اخبار استان مرکزی آتش سوزی امروز

احمدطهرانی از مرگ دو کاگر خبر داد و افزود: متاسفانه ۲ کارگر در این آتش سوزی جان باختند و یک مصدوم نیز به بیمارستان امام خمینی( ره) شهرستان خمین اعزام شد.

علت حادثه در دست بررسی است

مدیرکل بحران استانداری مرکزی بار دیگر در مصاحبه با خبرنگار تسنیم از مهار این آتش سوزی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه ساعات ۱۶ و با همکاری آتش نشانی خمین و شهرهای همجوار از جمله اراک و شازند، این حریق مهار شد و اقدامات نهایی برای جلوگیری از حریق مجدد در حال انجام است.

غیاثی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی قرار دارد.

حوادث اراک اخبار خمین اخبار استان مرکزی آتش سوزی امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ