شوهر غیرتی وقتی فیلم سیاه شیلا با ۵ جوان فامیل را دید او را به آتش کشید

0

زنی که توسط ۵ نفر از فامیل شوهرش مورد تجاوز قرار گرفت توسط همسر متعصبش به آتش کشیده شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس هند جسد زن جوانی را در حالی که جزغاله شده بود در خانه‌اش پیدا کرد.

طبق گزارش پلیس DNA مقتول متعلق به شیلا ۳۵ ساله است و طی تحقیقات به عمل آمده مقتول توسط شوهرش به قتل  رسیده و بعد به آتش کشیده شده است.

مقتول که دو فرزند هم دارد توسط ۵ نفر از فامیل های همسرش مورد تعرض قرار گرفته و بعد از این که عکس و فیلم های ناجورش به موبایل همسرش فرستاده شد، شوهرش از شدت خشم وارد شده دست به این جنایت زد.

شیلا توسط پسرخاله، پسرعمه، پسردایی، پسرعمو و عموی همسرش مورد تجاوز قرار گرفته است، به گفته این متجاوزها این رابطه با رضایت و علاقه از سمت شیلا صورت گرفته و او هم مایل به این جور رابطه ها بوده و هیچ تعرض زوری و اجباری در کار نبوده است.

پلیس پس از اعترافات این متجاوز ها اقدام به بازجویی از همسر متعصب شیلا کرد.

وی که نامش نامشخص است به افسر پرونده گفت: زمانی که فیلم های ناجور همسرم به موبایلم فرستاده شد، حسی مانند جنون به من دست داد به طوری که هیچ چیزی جلودار من نبود، به همین علت به سراغ شیلا رفتم اما او با گریه و وحشت مدام تکرار می کرد که این کار زوری بوده و بارها با تهدید او را مجبور کردند که در اختیار خواسته هایشان باشد، اما من که فیلم های او را دیده بودم و حس کردم که شاید از روی علاقه بوده به سمتش حمله ور شدم با قاشق داغ ابتدا لب و زبانش را سوزاندم و بعد با ریختن بنزین به روی بدن شیلا و خانه ، همه جا را به آتش کشیدم، زمانی که صدای زجه زدن های شیلا را موقع زبانه کشیدن آتش شنیدم حس و حالی آرامی داشتم و خوشحال بودم که زندگی خودم و بچه هایم را از این کثافت پاک کردم.

پلیس پس از ثبت گزارش این متجاوزان و شوهر مقتول آن ها را راهی دادگاه کرد.

طبق رای دادگاه از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۴۸۰۰ دختر و زن مورد تجاوز قرار گرفتند اما رای نهایی این جنایتکارا به زودی اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ