بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر +عکس اینستاگرام

1

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر شبکه دو متولد سال ۷۲ می باشد و ۲۵ سال سن دارد. بازیگری که گفته می شود از بین هزار دختر که تست گرفته شده است از آنها انتخاب شده است و باید منتظر ماند که او چگونه از پس این مسئولیت بر می آید و می توانید مخاطبین را راضی نگه دارد یا نه؟

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران بیوگرافی ریحانه پارسا بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال پدر بهرنگ توفیقی اینستاگرام ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد .

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» در شبکه دو گفت: گاهی درباره دیالوگ ها با آقای توفیقی صحبت می کنم و نظرم را می گویم اما در مجموع احساس می کنم شناختی که نویسنده و کارگردان سریال از من و توانایی هایم دارند بیشتر از آن چیزی است که خودم، درباره خودم می دانم و از همین رو ترجیح می دهم کار را به دست آنها بسپارم.

وی درباره تاثیراتی که شخصیت لیلا روی وی گذاشته است، بیان کرد: برخی حالت هایی را که لیلا دارد یا اصطلاحاتی که به کار می برد، در وجود من هم نشسته و گاهی در زندگی روزمره می بینم که برخی رفتارهایم مشابه لیلا شده است.

بازیگر نقش لیلا به افزایش تسلط خود روی نقش در ماه آخر ساخت پروژه اشاره و درباره سکانس های تاثیرگذار سریال توضیح داد: در این سریال یک سری سکانس های مربوط به قبرستان داشتیم که بسیار برایم سخت بود و حال و هوایم از وقتی وارد آن فضا می شدیم بد بود.

پارسا از این نکته سخن گفت که کاراکتر وی در این سریال زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه می کند و گفت: من چهار گریم در این کار دارم و حتی ممکن است در روزهای آخر کار هم گریم دیگری داشته باشم. هر روز پس از بلند شدن از صندلی گریم، وقتی خودم را در آینه می بینم، با توجه به اینکه سریال رج زده می شود، آن وقت است که می فهمم امروز باید نقش لیلای شیطان را بازی کنم یا لیلایی که دیگر خانم شده است.

وی درباره اظهارنظر همبازی ها و تهیه کننده سریال درباره بازی خود را ناشی از لطف آنها دانست و ادامه داد: با کمک های خود این عزیزان من توانستم بهتر باشم. اگر سلطانی، زنگنه، عنقا و توفیقی نبودند این اتفاق نمی افتاد. آنها بنا به تلاشی که از جانب من دیدند، به کمکم آمدند و تلاش کردند یاری ام کنند.

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران بیوگرافی ریحانه پارسا بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال پدر بهرنگ توفیقی اینستاگرام ریحانه پارسا

پارسا درباره پیش بینی اش درباره مواجهه مردم با نقش لیلا در زمان پخش سریال گفت: تا سه چهار روز پیش همه چیز برایم عادی بود اما حالا که فقط یک هفته به پخش سریال باقی مانده است، حس عجیبی دارم و نمی دانم چه چیزی در پیش است. سعی می کنم اتفاقی را پیش بینی نکنم و منتظر بمانم تا بعد تصمیم بگیرم. فقط این را بگویم که «پدر» برای من یک تجربه خوب و به نوعی معجزه بود و به راستی که ارزش خستگی ناشی از ساعت کار زیاد را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سارا می گوید

    جالب بود