صاحب کارخانه کوکاکولا در ایران کیست؟ +عکس

46

شرکت و کارخانه خوشگوار مشهد (کوکا کولا) در سال ۱۳۳۶ در شهر مقدس مشهد احداث گردید. تولیدات این شرکت تحت لیسانس کمپانی کوکا کولا به بازار مصرف عرضه میشود.

کارخانه خوشگوار مشهد در شهرک صنعتی توس در وسعتی بیش از ۱۰ هکتار واقع شده و با پیشرفته ترین خطوط تولید کرونز آلمان و سیدل فرانسه انواع نوشیدنی را در بسته بندی های شیشه در گردش، بطری یک بار مصرف و قوطی تولید می نماید و زمینه اشتغال بیشتر از ۲۰۰۰ نفر را فراهم نموده است.

نوشابه کوکا کولا نمایندگی کانادا درای کوکاکولا در ایران کارخانه های نوشابه سازی فروش کوکاکولا صاحب شرکت خوشگوار شرکت نوشابه فانتا تاریخچه شرکت های ایرانی بیوگرافی محمد جعفر یزدی خوشگوار بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران آدرس شرکت خوشگوار

سبد محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و شامل انواع نوشابه گازدار با طعم های کولا، پرتقال، لیمو، انواع نوشابه گازدار رژیمی، آب آشامیدنی ، سودا (آب گازدار)، انواع ماالشعیر ساده و طعم دار، انواع آبمیوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای بدون گاز، نوشابه ورزشی و انرژی زا، دوغ بدون گاز و گازدار می باشد.

محصولات با نامهای تجاری کوکا کولا، کوکا کولا لایت و زیرو، فانتا و فانتا لایت، سپرایت و سپرایت زیرو، مینوت مید، هی دی ،دسانی، کانادا درای ، پاوراید و برن از محصولات تحت لیسانس کمپانی کوکا کولا بین الملل بوده و محصولات با نام تجاری خوشگوار از محصولات داخلی این شرکت می باشد. شرکت خوشگوار با تنوع محصولات و عرضه بهترین کیفیت و توزیع محصول در سراسر کشوردر صنعت نوشابه و آبمیوه بی رقیب محسوب میگردد.

کارخانه خوشگوار مشهد از سال ۱۳۳۶ کوکاکولا و فانتا را در استان خراسان تولید می کرد اما با ممنوع شدن واردات عصاره اصلی نوشابه به کشور در سال ۳۶ این کارخانه از فرمول “دکتر سرمد” برای تولید و ساخت نوشابه استفاده کرد.

نوشابه کوکا کولا نمایندگی کانادا درای کوکاکولا در ایران کارخانه های نوشابه سازی فروش کوکاکولا صاحب شرکت خوشگوار شرکت نوشابه فانتا تاریخچه شرکت های ایرانی بیوگرافی محمد جعفر یزدی خوشگوار بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران آدرس شرکت خوشگوار

محمد جعفر یزدی در سال ۱۳۰۶ در قم به دنیا آمد و در سال ۱۳۳۶ خورشیدی کارخانه خوشگوار را راه اندازی کرد.

مرحوم محمدجعفر یزدی موسس شرکت خوشگوار در ۱۶ آذر ۱۳۹۲ دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم از درب منزل واقع در خیابان ولیعصر – روبروی سوپراستار – خیابان افق تشیع شد و سپس مراسم خاکسپاری ایشان در قم انجام شد.

همکاری شرکت خوشگوار با coca cola آمریکا

عضو هیات مدیره شرکت خوشگوار تهران در واکنش به اتهامات وارد شده درباره همکاری با شرکت کوکاکولا، با بیان این مطلب گفت: وزارت صنایع و معادن نیز درباره این موضوع از ما سوالاتی داشت که ما مستندات خود را به مسوولان مربوط ارایه کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: شرکت خوشگوار هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت کوکاکولا نداشته و وجهی نیز به آن‌ها پرداخت نکرده است.

مهدی صیادیان همچنین در واکنش به این اظهارنظر که گفته می‌شود در صورتی که شرکت خوشگوار از شرکت کوکاکولا اسانس خریداری کرده باشد، باید به آن مبلغی را پرداخت کند، تصریح کرد: ما همواره اسانس مورد نیاز خود را از کشور ایرلند خریداری کرده و در هیچ زمانی هم با شرکت کوکاکولا و کشور آمریکا ارتباط نداشته و نخواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت به‌دلیل استفاده از برند کوکاکولا هیچ مبلغی را به این شرکت پرداخت نکرده است؟ تاکید کرد: همان‌طور که گفتم تحت هیچ موضوعی مبلغی را به شرکت کوکاکولا پرداخت نکرده‌ایم.

انتقال و تخریب کارخانه کوکاکولا در مشهد

در اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور شهردار و فرماندار مشهد مراحل تخریب و انتقال کارخانه «کوکاکولا» واقع در بلوار کوثر مشهد آغاز شد.

دستور تخریب این کارخانه توسط شهردار مشهد صادر و مراحل تخریب آن با حضور مردم این منطقه ۹ مشهد آغاز شد.

سید محمد پژمان، شهردار مشهد در این مراسم اظهار کرد: این واحد تولیدی سازگاری با زندگی شهری این منطقه نداشت و سبب مزاحمت‌های فراوانی برای شهروندان این مناطق شده بود، به این سبب مقرر شد با همکاری رئیس کارخانه کوکاکولا مراحل تخریب و انتقال آن به واحد مورد نظر در خارج از شهر انجام شود.

مسعود یزدی، مدیر کارخانه کوکاکولای مشهد با تاکید بر حتمی بودن تخریب کارخانه کوکاکولا در بلوار کوثر مشهد، اظهار کرد:‌ تلاش می‌کنیم تا پائیز سال ۹۲ این پروژه به اتمام برسد و مراحل انتقال آن به طور کامل صورت پذیرد.

آدرس کارخانه:

فاز یک ، انتهای بلوار صنعت ، قطعه ۳۸۶

شهرک صنعتی:

خراسان رضوی- مشهد- شهرک صنعتی توس فاز ۱ بلوار صنعت

تلفن کارخانه:

۰۵۱۳۵۴۱۳۲۵۰
۰۵۱۳۵۴۱۳۲۵۳
۰۵۱۳۵۴۱۳۲۵۴

آدرس دفتر مرکزی:

خراسان رضوی- مشهد- انتهای بلوار کوثر میدان پژوهش

تلفن دفتر:

۰۲۱۸۸۸۰۹۷۹۳
۰۲۱۸۸۸۰۹۷۹۴

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 46 )
  1. جواد می گوید

    سلام ملک هستم از گرگان تغاضای کمک از شرکت بزرگ کوکا کولا دارم البته مالی نه در خواست کمک برای دادن پخش محصولات شما حتی در یک شهر سرمایه زیادی ندارم ولی پشتکار وانگیزه زیادی دارم والبته یک نیسان برای پخش دارم .من قبلا راننده یک شرکت پخش بودم وکاملا واردم.فقط به کمک شما نیاز دارم تا خودمو صابت کنم.

    1. Farzad می گوید

      سلام
      اینجانب متقاضی دریافت نمایندگی جهت پخش محصولات شما در استان مرکزی هستم.
      باتشکر
      تماس:۰۹۱۸۳۶۹۲۰۹۳

  2. زمانی می گوید

    سلام من مشتری محصولات شما هستم ولی متاسفانه در تاریخ ۸/۱/۹۸ یک بطری خانواده نوشابه فانتا پرتقالی در مشهد خریدم به شماره تولید Q 59Q4 97/8/2 مزه صابون میداد.بطری آکبند بود.جهت اطلاع و رسیدگی و اعلام نتیجه.با تشکر

    1. کوکا می گوید

      احتمالا کارگر خط تولید داشته … شو میشوسته عزیزم . چیزی نیست ب دلت بد راه نده

      1. M reza می گوید

        عین ویزیتور هاتون بی ادب و بد برخورد…متاسفم ک از شما گرفته تا اون راننده ماشین و ویزیتور همتون بی ادب هستین

  3. موسی مسلمی می گوید

    سلام
    درمورد اعطای نمایندگی و شرایط نحوکار میخواستم ببینم چه شرایطی داره
    و شرایط خرید مستقیم از دفتر کارخانه بدون داشتن نمایندگی به چه صورت هستش

  4. محمد رضا زارعي می گوید

    درمورد اعطای نمایندگی و شرایط نحوکار میخواستم ببینم چه شرایطی داره و شرایط خرید مستقیم از دفتر کارخانه بدون داشتن نمایندگی به چه صورت هستش

    1. ابراهیم می گوید

      سلام بنده میخوام نمایندگی بگیرم در استان لرستان شهر خرم اباد

    2. علی فکور فرد می گوید

      این کارخونه برا کسی خوب هست که …. باشن فقط کارخونه ای هست که فقط…در تبریز ۲ تا کارخونه دارن و بنده پیمانکار شیر بودم که حسابدرشون از بنده باج میگرفت اعتراض کردم به مدیر عامل شون که ایشون هم با بنده شریک بودند .که بعد از بنده همان شیرهایی که با قیمت پایین میدادم دوبرابر گرفتن و به ما حرف های بد و بیرا گفتن که انشالله اگه قیامتی باشه هم اقای یزدی هم اقای جلال الماسی هم حسابدار شرکت جواب میدن که بنده با ارائه مدارک که از بنده اخاذی کردن هیچ ترتیب اثری نداده شد و برای همه حرفام سند و مدرک دارم برا همشون که زیاده اینجا نمیشه ارائه کرد .من به خدای متعال سپردم همه تهمت هارو به وقتش تقاص میگیره .

  5. حسيني می گوید

    سلام من حسینی هستم تقریبا دو ماه هست در مشهد مغازه فست فود زدم و مغازه ملکی هست اجاره ای نیست محصولات شما را خریدم و بازریاب شما به نام علی اصغر باغی هستند به ایشان برای نصب تابلو سر درب گفتم ولی متاسفانه هنوز هیچ اقدامی نکردند چنذ روز پیش دیدم مغازه سوپری که جا به جا شده در عرض ۲ روز تابلو زدید می خواستم ببینم عیب ملک ما چیبه و یا چ راه هایی برای نصب تابلو از شرکت کوکا کولا هست حسینی از مشهد

    1. کوکا می گوید

      سلام وقت بخیر
      با آقای باغی در تماس باشید

  6. علی عبدالهی می گوید

    سلام من یکی از کارگران مجموعه به آرا یعنی بخشی از کوکا بودم که ۳سال در آنجا مشغول بکار بودم ویکبار هم دروسط خدمتم بادسیسه وبی سازمانی وبی کفایتی مدیران از آنجا اخراج وافزایش مشکلات قبلی که زدو بند درمورد خرید قطعات وتعمیر خودروهای بخش بود با تلاش چند تن از مدیران با ایمان وامامت دار آقای یزدی من بعد دوماه به انجام خدمت دوباره برگشتم وشعبه را سازماندهی کردم با هر مشکلاتی که بوداما باز هم با استعفای مدیرانی که تعید من رو امضا کردن کسانی که از نون خوردن یعنی دزدی محروم شده بودن با کشمکش با من وبازی با روح وروان بستن حقوق ماهانه که حق من بود وخانواده م بود بچه شیر خواری که داشتم وعلت این کار قطعه دومیلیون تو بازار رو من به ۳۰۰ هزار تومن پایین تر فاکتور کرده بودم اما فاکتوری که بود مال خودم بود تعمیر گاهی که من برای یکپارچه شدن تعمیرات این شرکت وپایین آوردن هزینه های این شرکت با هزارو صد بدبختی باز کرده بودم الان حرفی ندارم جز مسائل یا مدیری که به عنوان آقای یزدی تصمیم میگیرین من الان ۴ماه است شب عیدی بیکارم وپول شیر خشک فرزند یکسالمو ندارم خواهشا گردن کلفت نکنید وبه درد من کارگری که نه ساعت کاری نه وقت برام مهم بوده ارزش بدین وحداقل حقوق ماهای که درآنجا جون کندم رو بدین اسم شهرت آقای یزدی اون مرد نازنین رو با پرداخت حق حقوق یک کارگر به باد ندیدن… والسلام

  7. رضا می گوید

    یه سوال داشتم مگه میشه کوکاکولا بابت تولید نوشابه پولی از شرکت نگیره . سریع شکایت میکنه شما نمایندگی کوکاکولای آمریکا هستید

    1. حسین می گوید

      چرا جواب نمی دهند؟؟!!

  8. ساناز احمدی می گوید

    چه کسی پاسخگوست برای فیلمی که پخش شده است در مشهد که مردی در شیشه های نوشابه شیشه ای که بنظر انقدر محکم میاد راباز میکند و داخل آن مایعی بیرنگ میریزد و دوباره درب رامیبندد حالا هدفش چی هست خدا میدونه اماسوال من اینه چرا باید این درب ها انقدر راحت باز بشن و…چه طور میتوند جون یک ملت و به بازی بگیرین شخصا اعتمادم را کاملا به طور کلی از شرکت شما از دست دادیم متاسفم

  9. محمدرضا می گوید

    سلام من ازاستان فارس شهرمرودشت۵کیلومتری تخت جمشید.مزاحم میشم ودنبال اخذنمایندگی فروش محصولات کوکاکولا رادارم لطفا راهنمایی کنید ازکجاشروع کنم.تشکرازشما

  10. حسین اللهیاری می گوید

    سلام پیام بنده رو دریافت کردین؟

  11. حسین اللهیاری می گوید

    سلام من میخاستم بدونم که امکان ملاقات با آقای یزدی وجودداره؟
    کارم ضروریه ضروری است،لطفا راهنماییم کنید.باتشکر

  12. رحمان حسین زادعلیار می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب متولد سال ۱۳۶۳ میباشم و گواهینامه پایه یکم دارم و بدلیل مشکلات خانوادگی نمیتوانم رانندگی برون شهری برم و به همین خاطر برام استخدام راننده پخش در شهر تبریز به کارخانه خوشگوار تبریز مراجعه کردم و همه مدارک کامل بود ولی متاسفانه شرط سنی را ایراد گرفتند و از شما تقاضا دارم نسبت حل مشکل یک خانواده کمکم بکنید.

  13. محسن می گوید

    سلام. خدا حاج آقا یزدی رو بیامرزه من الان سه ساله مشغولم از انبار رفتم کارگر پخش شدم الان هم بعد از سه سال فروشنده شدم. امیدوارم سوپروایزر بشم. از طبقه ضعیف خانواده هستم. خدایا خودت کمکم کن باز نشست بشم. محسن کا… از شعبه گرگان آق قلا. خواهش میکنم اگه خواندین پیام منو سفارش بکنین من باز نشست بشم. نان خوشگوار برکت داره. حاج آقا یزدی روحت شاد خدایا ب قبرت نور بباره هزاران خانواده سر سفرت دارن نان میخورن.

  14. محسن می گوید

    خدایا نور بباره ب قبره حاج آقا یزدی که‌ انقد ب نیروهاش ارزش قائل میشه…

  15. بنده‌گان خدا می گوید

    سلام . اقای جلال الماسی از انسانهای شریف شهر تبریز بوده و میباشند و از از اقای میلاد یزدی نیز بابت اخراج مدیر کارخانه شبستر اقای ش ج نهایت تشکر را داریم . فرد مذکور در هنگام خرید شیر و ارسال به شرکت با ابروی کارخانه و صاحبان و مدیران مربوط باز میکردند که بلطف خدا به سزای اعمال خود رسید .جمعی از نمک پرورده‌های شرکت خوشگوار تبربز

    1. بندگان خدا می گوید

      تو از همون هایی هستی که خودت باج گیر بودی .که مردی که جونش رو برای کارخونه گذاشت بدنامش کردن که تک تک به سزای اعمالتون میریسین یکیتون مرد مثل سگ و برای شما هم از خداوند بلایی که سر ان مرد بزرگوار اوردین سرتون میاد منتظر باش .

    2. بندگان خدا می گوید

      در ضمن جلال الماسی خودش شریک بود که بخاطر اینکه آبروش نره .خودشو زد به اون راه .و انداخت گردن کسی که اقای یزدی از کارخونه خبر نداشت یه سوله تحویل داده بود یه کارخونه میلیاردی تحویل گرفت هرکس به جای ان بزرگوار بود خیلی کارها میکرد که شما بلدین ایشون نه امثالی مثل تو و جلال الماسی به اون خدا میگن که تک تک بدنام کرد و میکنه .

  16. یعقوب تقی پور می گوید

    سلام و عرض ادب -بنده برای مدیریت و تمامی پرسنل شرکت از خداوند بزرگ و مهربان بهترین ها را در سال ۱۴۰۰ – ۲۰۲۱ میلادی آرزو میکنم -ارادتمند یعقوب تقی پور

  17. بهرام می گوید

    مگه میشه آرم وبرند یک کمپانی بزرگ و مشهور را عینا بدون هیچ تغییری روی کالایی بزنن وهیچ پوا مالیات وبده بستونی نداشته باشند وکمپانی اصلی هم هیچ شکایتی بابت آرم دزدی نکند این چیز را به کودک بگید میخنده بهتون اون وقت اون َشخصی که سوال کرده واومده نوشته واون مسولانی که این چیزا را باور کردن به اندازه یک کودک یا سواد نداشتن ویا ملت را خر گیر آوردن یعنی تا به امروز این مسولان نوع نوشتن کوکاکولا را کشف نکردن کافیه برچسب نوشته را از وسط نوشابه بکنید وبر گردونید وحالا بخونید میبینید که کلمه کوکا کولا میشه لا محمدلامکی نه محمد ونه مکه

    1. حامد می گوید

      مرزهای تخیل و توهم توطئه رو فرسنگ ها جابجا کردی! لا محمد لا مکی؟؟؟!!! خخخخ

    2. حسین می گوید

      چرا اینقدر حرف مفت میزنی .کل عربستان داره کوکا مصرف میکنه تا حالا نفهمیدن که رو شیشه چی نوشتن اونوقت تو ی توهمی فهمیدی

  18. م. یوسفیان می گوید

    سلام وقت بخیر
    من یه کامیونت ۸ تن دارم،خواستم بدونم میشه برای شرکت شما در قسمت پخش محصولات کار کنم؟؟

  19. فروتن می گوید

    با سلام و احترام
    میخواستم شرایط اعطای نمایندگی فروش محصولات شما را بدانم
    البته امکانات لازمه را دارم

  20. حمید سلیمانی می گوید

    سلام بنده برای شهر زنجان نمایندگی نوشابه می‌خوام باید از کجا شروع بکنم
    ۰۹۱۹۱۴۳۷۵۵۴

  21. رضا براهیمی ۰۹۱۳۸۳۶۳۶۷۷ می گوید

    سلام درخواست نمایندگی شرکت شما را در اصفهان دارم

  22. بهياد روزگار می گوید

    سلام علیکم و خسته نباشید
    بنده صاحب سوپر مارکت هستم از گنبد کاووس الان یک سالی میشه به دلیل اختلاف با سوپر وایزر منطقه غرب از شرکت جعبه خرید نکردم اقا مسول که میذارید لطفا کسی باشه که بتونه پاسخ گوی من نوعی باشه بعد از یک سال میگه چهارتا جعبه من رو بدهکار نیست لطفا بگید از چه طریقی پیگیری کنم تا به حق و حقوق خودم برسم

  23. علی می گوید

    جدیدا نوشابه های کوکا مزه آب میده، هم گرونش کردن هم بستنش به آب، حرومشون بشه اون پول، آب گاز دار جای نوشابه میفروشن،
    بازم کانادا خیلی بهتره

  24. حسام الدین تربیت می گوید

    سلام بنده سابقه دوسال ویزتوریی زمزم هستم و فروشم خیلی خوب و بالا ست با این که بنده از محصولات کوکاکولا بیشتر راضیم و بیشتر می پسندم من درخواست نمایندگی دارم اگرم نمیشه حدقل ویزتوری شرکت کوکاکولا رو بهم بدین برای آذربایجان غربی پیرانشهر. سردشت. میراباد. نقده. از این چن شهر که نام بردم هرشهریو بدین قبول دارم و در عرض دوماه خودمو و فروشمو ثابت میکنم بتون
    ۰۹۱۴۶۰۲۹۸۳۱ تماس لطفا

  25. رضا می گوید

    سلام من چطور میتونم با حاج آقا یزدی فرد صحبت یا تماس داشته باشم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید منو سپازگذارم

  26. پیمان می گوید

    سلام چند روز پیش یه بسته نوشابه ۳۰۰ کوکا خریدم انگار شربت هسن هیچکدوم مثل سابق گازدار نیستن نمیدونم تقلبی یا چی

  27. جلال می گوید

    سلام اینجانب خواهن نوشابه قوطی مشکی هستم روزانه هر چند کانتینر که باشه نیاز دارم مرز استارا

  28. جلال می گوید

    سلام خواهان نوشابه قوطی هستم هر چند تا کانتینر که باشه۰۹۱۳۴۰۳۰۵۸۷

  29. یه بنده خدا می گوید

    من نمیدونم فاز شما چیه که اومدین زیر مطلب سایتی که هیچ ربطی به این شرکت نداره درخواست ویزیتوری و …. میکنین

  30. سلیمانی می گوید

    خدا نیامرزتش …. همه شرکت کوکا
    مواظب باشید قرارداد انحصاری نبندین باهاشون که دربدرتون میکنن .
    چک ضمانت منا گذاشتن اجرا

  31. احسان احسانی می گوید

    لعنت ابدی بر اصل و نسل حامیان اسرائیل

  32. arash می گوید

    چه جالب میگه ریس شرکت کوکاکولا بعد قبلش اعلام میکنه ما با کوکاکولا امریکا هیچ کاری نداریم و پولی نمیدیم انگار مردم خرن خب مردک منم فردا میرم شرکت اپل و ثبت میکنم گوشیهاشم از امارات میارم میگم تولید چین بما چه امریکا قبل ما اسم شرکت و ثبت کرده ما که پولی به امریکا نمیدیم

  33. رضا رحمانی می گوید

    خریت یعنی همین ها ۲۰۰۰ نفر مشغول به کارند
    اما چند هزار نفر دیگر چند هزار مرض میگیرند اصلا مهم نیست کی قبول داره که محصولات شیمیایی مدرن و امروزی چه نوشیدنی چه فست فودی و خوراکی ضرر ندارد برای سلامتی؟؟؟؟
    باید همه محصولات کارخانه ای و شیمیایی رو تحریم کرد آقا نخرید نخورید نمی‌میرد که من ده ساله نوشابه فست فود شکلات کالباس سوسیس پفک چیپس نمیخورم یعنی الان روحم داره کامنت میگذاره ، بخدا هنوز زنده ام اون دنیا تک تک اعضای بدن شکایت خواهند کرد مردم غزه و فلسطین که جای خود اونها هم شکایت خواهندکرد از حمایت های غیر مستقیم ما مردم که شرکت های صهیونیست رو تقویت کردیم از کوکا کولا بگیر تا …

  34. اکبرعبدی می گوید

    با سلام به مجموعه بزرگ کوکا کولا من کارمند کوکاکولا بودم بیست سال مشغول کاربودم ازاول پروژه ساخت وساز که شبانه روز اونجا بودیم اززندگیمون ازجونیمون گذشتیم موقعی که پروژه شمس اباد تموم شد شرکت نوشاب گرفتن سال ۹۲انتقالی به عنوان برق قدرت ساخت تابلوبرق گرفته تاارماتو بندی کف سالن تولیدبنای کردم سیمان کاری کردم دستگاههای نوشاب سابق همه رابازکردیم با هزارتا بدبختی بعداز ده سال پروژه نوشاب تموم کردیم بعداز بیست سال اخراج شدم آقای مسعود یزدی خدا باباتون بیاموزد به خودتم سلامتی بده شماها خیلی ادم خیرخواهی هستید وبا این وضیعت مملکت با هزار تا بدبختی روزی کارگران می‌رسانید من به خاطر مدرک دیپلم از کارم اخراج شدم به هرکس میگم میگن آقای یزدی خودش دستور داده من سال ۸۹ از اموشگاه راه دور دیپلم گرفتم بعد از سیزده سال آقایون تازه یادشون افتاده استعلام بگیرن الان سنم رفته بالا دم عیدی منو اخراج کردن ازهمه دوستان که آقای یزدی ارتباط دارن به خاطر خدا اینو به گوشش برسونن من هیچ وقت به حقم نرسیدم اقای یزدی میتونی ازیه ادم باخدا پرس وجو کنید که چی کارا کردم توشرکت نوشاب یاحق امیدوارم اقای یزدی اقای صیادیان اقامهراد آقا میلاد اینو بخونن وبهم جواب بدن بعد از بیست سال کارکردن من نمیتونم جای دیگه کارکنم نمیتونم بادلم کنار بیام من دلم با شرکت که توش بزرگ شدم

  35. ایرانی می گوید

    سلام
    مطالب بالا صحت ندارد و شرکت خوشگوار طبق مستندات و مدارک موجود، با شرکت صهیونیستی کوکاکولا در ارتباط هست و باید تحریم شود.