ترفند جالب دختر‌ جوان مشهدی برای اخاذی ۹۰ میلیونی از یک جراح زیبایی !

0
 رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: هفته گذشته یک پزشک جراح زیبایی با حضور در پلیس فتا از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی چندی پیش با دختر جوانی در فضای مجازی آشنا شده است و در پی این ارتباط به یکدیگر علاقه مند شده و تصمیم به ازدواج گرفته اند تا این که زن جوان از مرد پزشک می خواهد پیش از آن که به خواستگاری اش بیاید، تصاویر خصوصی اش را برای او ارسال کند.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در ادامه مرد پزشک تصاویرخصوصی اش را به پست الکترونیک او ارسال می کند و چند روز بعد دختر جوان مرد پزشک را تهدید می کند اگر ۹۰ میلیون تومان به او پرداخت نکند، این تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

وی یادآور شد: شاکی ابتدا گمان می کند دختر مورد علاقه اش با این کار قصد شوخی دارد، اما در ادامه تهدید ها اطمینان می یابد او قصد اخاذی دارد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در پی این تهدید مرد پزشک پول درخواستی را به حساب او واریز می کند، اما وی در تماس با مرد پزشک پول بیشتری می خواهد.

عرفانی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد و در ادامه تحقیقات دو روز پیش ماموران مخفیگاه متهم فراری را در یکی از محله های مشهد شناسایی و او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با انتقال زن متهم به پلیس فتا، وی به جرمش اعتراف و عنوان کرد، یک بار به عنوان بیمار به مطب جراح زیبایی شاکی رفته بوده و با اطمینان از وضع مالی مناسب وی، تصمیم به اخاذی گرفته است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کلاهبرداری زن شیاد به بهانه ازدواج

در خبری دیگر ، زن جوانی که او نیز با فریب مردان به بهانه ازدواج موقت از آنها در فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شد.

به گزارش جام جم، رئیس پلیس فتای استان البرز در این باره گفت: چند روز پیش ماموران فتا هنگام رصد فضای مجازی متوجه یک سایت اینترنتی شدند که در آن عنوان شده بود اگر قصد ازدواج موقت دارید، ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به شماره حساب درج شده در سایت واریز کنید تا چند روز دیگر با شما تماس گرفته شود.

سرهنگ یزدان نیکنام افزود: ماموران با مشاهده این سایت اینترنتی متوجه شدند فردی که این سایت را راه اندازی کرده قصد کلاهبرداری دارد.

اعتراف به قصد اخاذی

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی صاحب سایت آغاز و معلوم شد حساب بانکی که در آگهی درج شده به نام یک زن است.

وی یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران دو روز پیش زن متهم را در خانه جدیدش شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان البرز یادآور شد: با وجود انکار زن متهم در ارتکاب جرم، ماموران متوجه شدند پول هایی که به حساب واریز شده، از سوی وی برداشت شده است.

با جمع بندی اطلاعات، متهم دوباره بازجویی شده و این بار به جرمش اعتراف کرد و گفت، با هدف اخاذی از مردان جوان این سایت را راه اندازی کرده و با فریب آنها اعتمادشان را جلب و مبالغی کلان از متقاضیان ازدواج موقت کلاهبرداری کرده است. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ