جدیدترین روش سوء استفاده و اغفال دختران ایرانی !!

0

سوء استفده و اغفال دختران جوان ایرانی به روش های جدید در فضای مجازی به شدت رواج پیدا کرده است و حیثیت دختران ایرانی را تهدید می کند.

 چندی است بازار احضار ارواح در جامعه داغ داغ است. ردپای مروجان این تفکر را در اینترنت می‌توان مشاهده کرد که در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون با عناوینی همچون آموزش احضار ارواح، احضار روح با تخته «وی یا»، احضار روح با نعلبکی، احضار روح با لیوان و موارد دیگر فعالیت دارند. ترویج دهندگان تفکر احضار روح، نه تنها از این راه کسب درآمد می کنند بلکه برخی از آنان با استفاده از این حربه، تفکرات دیگری مانند تناسخ -که از نظر دین اسلام مردود است- را تبلیغ می کنند. برای نمونه، در یکی از این سایت ها، نویسنده و مدیر سایت که ادعا می کند توانایی احضار ارواح را دارد، زیرکانه در قالب بیان یکی از داستان های احضار روح توسط خودش، تناسخ را تبلیغ و تایید کرده و نوشته است:

« سلام خدمت شما دوستان گرامی از همه شما (مخصوصا خانم پریسا: دختر اصیل آریایی) که لطف می‌کنید نظر می‌دهید، متشکرم. چند شب قبل روح خانومی به نام منیره را احضار کردیم که در زمان حیات بسیار زن مومنی بوده و حتی در آن دنیا خانم فاطمه زهرا(س) را زیارت کردند ودر عالم چهارم روحی هستند وقتی از ایشون پرسیدم که آیا تناسخ وجود دارد یا نه گفتند که وجود دارد و همچنین وقتی از ایشون پرسیدم که آیا می‌تواند روح مادر بزرگ من را به مجلس ما بیاورد سریعا اینکار را کرد و ما توانستیم به راحتی و برای بار دوم با روح مادر بزرگم ارتباط برقرار کنیم و از خانم منیره وقتی خواستیم در مجالس دیگر ارتباط با ارواح ما حضور داشته باشد قبول کرد و ما دوباره دیشب با روح این خانم ارتباط برقرار کردیم. باز هم از شما دوستان میخواهم که لطف کنید و به وبلاگ خودتون نظر بدهید مرسی».

* با ما تماس بگیرید! برخی از صاحبان این سایت‌ها و وبلاگ‌ها، برای ارتباط بیشتر با مخاطبان، شماره تلفن و یا آدرس پست الکترونیکی خود را در اختیار کاربران قرار داده اند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صورت مستقیم با خود این افراد ارتباط برقرار کنند.

* آموزش روش‌های احضار ارواح برای کسب درآمد! در کنار داستان‌هایی که این افراد از احضار روح نقل می‌کنند، روش‌هایی را نیز برای این کار به افراد مراجعه کننده به این سایت‌ها یا وبلاگ‌ها آموزش می‌دهند. پس از تماس گزارشگر برنا در نقش فرد علاقمند به این کار با یکی از مروجان احضار روح، فرد مدعی در پاسخ به این پرسش که «چرا شیوه ای را که شما در سایتتان گفته بودید چند بار امتحان کردم اما موفق نشدم»، گفت: درست است که ما روش را در سایت گفته‌ایم اما شما برای موفقیت در احضار روح، باید زیرنظر خود من این کار را تمرین کنید و برای این کار باید ۱۰۰ هزار تومان به حساب واریز کنید.

* یک روش برای احضار روح‌های مذکر و مونث! روش‌های گوناگونی در این محیط‌های مجازی برای احضار ارواح ادعا می شود. در یکی از این سایت‌ها، نویسنده مدعی نوشته است:

« همگی دور یک میز دایره ای شکل بنشینید که چوبی باشد و سه پایه هم داشته باشد و تعداد نشستنگاه ار ۲ تا ۶ نفر باشد حروف الفبا را جدا جدا تهیه کنید و بطور دایره به اطراف میز بچسبانید و ارقام را هم از یک تا ده جدا جدا زیر همان حروف الفبا بنویسید بعد هم کلمه بلی یا خیر را هم نوشته به میز بچسبانید بلی یا خیر باید در دور میز مقابل هم چسبانده شود. بعد یک لیوان آبخوری سبک در مرکز دایره میان بلی وخیر وارونه بگذارید. حاضران به‌شکل دایره دور میز بنشینند و هر یک انگشت سبابه دست راست خود را به اطراف لیوان بچسباند بدون فشار.

محل بوسیله نور خفیف و یا لامپ قرمز کوچکی روشن شود. یکی سوره فاتحه یا دعایی را بخواند موسیقی آرام بدون مانع است قبل از جلسه حاضرین مدت ربع ساعت در خلسه و سکوت وتفکر دزباره ارواح باشند و هر گونه فکر دیگری را از خود دور کنند. در این هنگام که لیوان شروع به حرکت میکند یا صدای ضربه می آید ارواح حاضرند. رییس جلسه نام روح را میپرسد وفنجان شروع به حرکت بطرف نام آن روح می کند بترتیب حروف اسم بعد هم سوالهارا بپرسید»!

* خالی بندی با تصاویر فتوشاپی! در این محیط های اینترنتی، تصاویری منتشر شده و می شود که در آن ها، در کنار یک فرد عادی، تصویری مبهم از فرد دیگری وجود دارد که شبیه به شنیده های مرسوم درباره ارواح است. صاحبان این سایت ها با قاطعیت و با ذکر جملاتی از قبیل «این عکس توسط معتبرترین خبرگزاری های بین المللی تایید شده است»، مدعی هستند که تصویر فرد محو شده، متعلق به یک روح است. ادعای این اشخاص حتی از این هم فراتر رفته و با بیانی مبالغه آمیز، مدعی هستند در هر عکسی که همه افراد می گیرند بطور قطع، یک روح حاضر است!

* بهره برداری های سیاسی جالب اینجاست که پای احضار ارواح حتی به مسائل سیاسی هم کشیده می شود و افراد و گروه های سیاسی گوناگون برای رسیدن به مقاصد خود به این موضوع متوسل می شوند. چندی پیش پس از خودکشی علیرضا پهلوی، یک شبکه تلویزیون ماهواره ای وابسته به سلطنت طلب ها اعلام کرد روح علیرضا پهلوی را احضار کرده اند و او گفته است خودکشی نکرده، بلکه یک سفید پوست آمریکایی به دستور جمهوری اسلامی او را کشته است! چنین ادعایی که یک طنز تمام عیار بود در ستون گفت و شنود روزنامه کیهان هم اینگونه به طنز کشیده شد:

«گفتم: اتفاقاً در ایران هم روح او را احضار کرده اند و گفته است داداش رضا ربع پهلوی و ننه فرح برای بالا کشیدن ثروتش او را کشته اند.

گفت: سندت چیست؟ گفتم: ای عوام! مگر سلطنت طلب ها برای ادعایشان سند محضری منگوله دار ارائه کرده اند که از من سند می خواهی؟! گفت: چه عرض کنم؟! گفتم: یارو رفت پیش کدخدای روستا و گفت؛ دیشب شما را خواب دیدم، یک حالت روحانی داشتید! کدخدا که خیلی خوشش آمده بود و در ضمن می خواست جلوی بقیه تظاهر به تواضع کند، گفت؛ ای آقا! بنده را چه به این حالات روحانی! خب! بعد چی؟ و روستایی گفت؛ سوار یک اسب سفید بودید، کدخدا باز گفت؛ ای آقا! ما را چه… روستایی گفت؛ اما به جای کلاه، پوست هندوانه روی سرت بود. کدخدا که بدجوری از کوره در رفته بود گفت؛ تو… خوردی که مرا به خواب دیده ای! و روستایی با سادگی گفت؛ خودت… خوردی که به خواب من اومدی!»

* سوء استفاده از دختران جوان با احضار ارواح از چنین مدعیانی این انتظار هم می رود که در کنار کلاهبرداری های مالی و کسب درآمدهای نامشروع، فساد اخلاقی را هم دامن بزنند.

چندی پیش، ماموران با انجام تحقیقات محلی دریافتند یک مرد ۳۶ ساله به همراه همسر خود پاتوقی برای سرکیسه کردن مردم فراهم کرده و با عنوان فالگیری با قرآن و دادن دعای گشایش کار و .. مردم را تیغ می زند. کارآگاهان با اعزام چند نفر از ماموران خود در ظاهر مشتری به منزل این مرد به اطلاعات دقیق تری از کسب و کار غیرقانونی بهروز دست پیدا کردند.

ماموران اعزام شده گزارش دادند که متهم و همسرش با عنوان داشتن کرامات روحی و ارتباط با ارواح مقدس و اجنه برای خود معرکه ای راه انداخته و به سوءاستفاه از شهروندان گرفتار و خرافاتی می‌پردازند. با هماهنگی با مقامات قضایی حکم تفتیش خانه مورد نظر صادر و ضابطین قضایی با کندو کاو منزل به مقداری خرت و پرت از جمله نوشته های عجیب و غریب، جوهر و دوات، قلم موهای مخصوص دعانویسی ، رمل ، اسطرلاب و … دست پیدا کردند.

آنها در گفت وگو با تعدادی از مراجعین به این خانه فهمیدند این زوج با ترفندهایی خاص و به بهانه های مختلف هر بار مبالغ هنگفتی را از مشتریان خود گرفته و با وعده سر‌خرمن حل مشکلات آنها از ایشان کلاهبرداری می‌کرده اند. یکی از مشتریان گفت: از طریق یکی از اقوامم با این زن وشوهر آشنا شدم. دختر دم بختی داشتم که هنوز شوهر نکرده و نگران آینده وی بودم. وقتی پیش این زوج آمدم آنها با دادن این قول که طولی نخواهد کشید که بخت دخترم باز خواهد شد یک نوشته نامفهوم به من داده و دستوراتی را هم نیز ضمیمه آن کردند. آنها در قبال این کار چند صد هزار تومان نیز از من دریافت کردند.

اما پس از مدتی هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ گرهی از مشکل من باز نشد . حالا آمده ام از آنها بپرسم چرا دعایشان نتیجه ای نداده است؟! ماموران همچنین در ادامه پرس و جو ها از اقدامات شیطانی بهروز نیز پرده برداشتند. چرا که اطلاعاتی به دست آنها رسید که حاکی از استفاده غیر اخلاقی این مرد از بعضی زنان و دختران مراجعه کننده داشت. طی این سوءاستفاده ها متهم به بهانه احضار ارواح ازبعضی زنان و دختران می خواسته در وضعیتی نامناسب ظاهر شده و سپس با آنها روابط غیر شرعی برقرار می کرده است. یادآور می‌شود به‌رغم این اطلاعات هنوز این پرونده شاکی خصوصی ندارد و به همین خاطر متهمین با قرار قضایی آزاد هستند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ