حمید تهرانفر مدیرعامل جدید بانک کارآفرین شد +عکس

0

مراسم تودیع عطاء‌اله آیت‌اللهی مدیرعامل پیشین و معارفه حمید تهرانفر مدیرعامل جدید بانک کارآفرین، روز (سه‌شنبه ۹ مرداد ماه) با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک کارآفرین برگزار شد و تهرانفر رسماً سکان هدایت این بانک را بر عهده گرفت.

معاونت نظارتی بانک مرکزی و معاونت و قائم‌مقامی چند بانک فعال کشور از جمله سوابق وی است.

هیات مدیره بانک کارآفرین مدیرعامل بانک کارآفرین سوابق عطاء‌اله آیت اللهی بیوگرافی حمید تهرانفر اخبار بانکی اخبار بانک کارآفرین

مدیرعامل جدید بانک کارآفرین، پیش از این سمت‌هایی همچون مشاور ریاست کل بانک مرکزی، عضو و رئیس کمیته حسابرسی بانک اکو ترید اند اینوستمنت ترکیه (بانک تجارت و سرمایه‌گذاری اکو)، و ریاست هیات مدیره بانک PLC لندن را عهده‌دار بوده است.

در این مراسم، مسعود عزمی معاون مدیرعامل با ابراز خوشوقتی از حضور آقای تهرانفر به عنوان مدیرعامل جدید بانک خاطرنشان کرد: با توجه به دانش بانکی و آگاهی ایشان از ضوابط و مقررات بین‌المللی، بانک کارآفرین در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار خواهد گرفت و حضور ایشان برای بانک ارزشمند و منشاء اثر خواهد بود.

همچنین دکتر بهاروندی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین با خوشامدگویی به آقای تهرانفر به عنوان مدیرعامل جدید تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در راستای پیشرفت و توسعه، از سیاست‌های مدیرعامل جدید بانک حمایت خواهند کرد.

حمید تهرانفر متولد ۱۳۴۰ است.

رزومه حمید تهرانفر pdf

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ