درآمد استقلال از ترانسفر مجید حسینی چقدر است؟!

0

مجید حسینی در حالی امروز با قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری به ترابزون اسپور پیوست که در قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال بندی وجود داشت که این بازیکن می تواند در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود.

با این حال با پیگیری های فتحی استقلال پول قابل توجهی از ترانسفر مجید حسینی کسب کرده است که می تواند این باشگاه را در راه خرید بازیکن خارجی جدید کمک کند.

امروز باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد که استقلال مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از ترانسفر مجید حسینی سود کرده است که ۲۰۰ هزار دلار آن برای صدور رضایت نامه است و ۲۰۰ هزار برای صدور آی تی سی به این باشگاه پرداخت شده است.

با این حال امیرحسین فتحی به ورزش سه می گوید رقم انتقال مجید حسینی  بسیار بیشتر از مبلغی است که باشگاه ترابزون اعلام کرده است: مجید حسینی با رقمی بسیار بیشتر از آنچه باشگاه ترابزون اعلام کرده منتقل شده است و باشگاه استقلال درآمد قابل توجهی برای انتقال این بازیکن کسب کرده است که من ترجیح می دهم فعلا این رقم را رسانه ای نکنم.

او در پایان گفت: کار بسیار بزرگی که انجام شد این است که باشگاه ترابزون موظف است که ۲۰ درصد از حق ترانسفر حسینی به تیم آینده اش را هم به باشگاه استقلال پرداخت کند. با این شرایط برای سال های آینده هم باشگاه استقلال درآمد خوبی از انتقال مجید حسینی کسب خواهد کرد.

با این شرایط به نظر می رسد باشگاه استقلال با درآمدی که از راه صدور رضایت نامه تیام و مجید حسینی کسب کرده است  می تواند برای خرید بازیکنان خارجی جدید که مدنظر شفرهستند اقدام کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ