بانک پاسارگاد هم صاحب دانشگاه شد

0
 مجید قاسمی در حاشیه مراسم افتتاح سالن اجتماعات دانشگاه خاتم که با حضور فیروزه خلعتبری، اقتصاددان برجسته کشورمان برگزار شد، تاکید کرد: تمامی این دانشجویان از طریق کنکور سراسری پذیرفته شده اند و در شرایط کنونی هیچ یک از کارکنان بانک پاسارگاد در این دانشگاه تحصیل نمی کنند.
وی از تبدیل دانشگاه خاتم به یک دانشگاه جامع خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد در ۱۰ رشته مهندسی هستیم و تا مهرماه سال آینده سه دانشکده مجزا در این دانشگاه تشکیل خواهد شد.
مدیرعامل بانک پاسارگاد ادامه داد: پس از تشکیل این دانشکده ها و تبدیل دانشگاه خاتم به یک دانشگاه جامع، مجوز دانشگاه علوم پزشکی را نیز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت خواهیم کرد.
قاسمی در مورد ظرفیت پذیرش دانشجوی این دانشگاه گفت: ما از ابتدای تاسیس برای پذیرش ۲۸ هزار دانشجو در دانشگاه خاتم ظرف مدت ۱۴ سال برنامه ریزی کرده ایم و اکنون بسته به نیاز کشور نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می کنیم.
وی همچنین مرحله بعدی پذیرش دانشجو را در مقطع دکترا پس از اخذ مجوزهای لازم عنوان کرد و افزود: استادان نامدار دانشگاه ها با دانشگاه خاتم همکاری می کنند و به زودی اعضای هیات علمی آن نیز تکمیل می شود.
قاسمی با بیان این نکته که دانشجویان این دانشگاه حداقل به یک زبان خارجی باید مسلط شوند، اضافه کرد: هم اکنون نیز استادان برخی از درس ها به زبان انگلیسی تدریس می کنند.
گفتنی است، هم اکنون دانشجویان در ۸ رشته مهندسی مالی، MBA، مدیریت مالی، حسابرسی، حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، مهندسی صنایع و مشاوره و راهنمایی در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته حسابداری و مالی بانکداری در مقطع کارشناسی در دانشگاه خاتم مشغول به تحصیل هستند.
بانکیا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ