عیادت نفیسه روشن از جمشید مشایخی +عکس

0

نفیسه روشن هفته گذشته مانند بیشتر هنرمندان مطرح از استاد جمشید مسایخی که چند روزی است دچار بیماری شده اند در بیمارستان عیادت کرد.

عکس جدید بازیگران جمشید مشایخی درگذشت بیوگرافی نفیسه روشن بیوگرافی جمشید مشایخی اینستاگرام نفیسه روشن

ماجرای جنجالی عکس های منتشر شده هنرمندان در کنار استاد مشایخی در بیمارستان : سام مشایخی (پسر جمشید مشایخی) به انتقاد از این موضوع پرداخت و گفت جمشید مشایخی همیشه به آراستگی معروف بوده و دوست ندارد دیگران او را در این شرایط ببینند.

شنبه ۳۰ تیرماه چند بازیگر تلویزیون و سینما ساعت ۲۲:۳۰ به ملاقات جمشید مشایخی در اتاق ایزوله بخش مراقبتهای ویژه رفته‌اند و درست در مقابل نگاه این بازیگر به صورت‌هایشان، چشم دوخته به لنز دوربین، عکسی را به یادگار گرفته و در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

بازنشر این عکس یادگاری و تصویر تکیده بازیگر پیشکسوت سینما روی تخت بیمارستان و نگاه متعجب او به صورت ملاقات کنندگان بلافاصله با انتقاد در فضای مجازی همراه می‌شود.

در رابطه با این موضوع سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی به ایران می گوید: «پدر من همیشه برای میهمان احترام قائل است و مقید به ظاهری آراسته در برخورد با دیگران است. او همیشه معروف بوده به خوش لباسی و آراستگی، اطمینان دارم خود او هم دوست ندارد که دیگران او را در این شرایط ببینند.»

او اضافه همچنین می کند: «برای من جمشید مشایخی پیش از اینکه بازیگر باشد پدر است و قلباً از دیدن این تصاویر ناراحت هستم. نکته تلخ این عکس نگاه پدرم به چشم‌های ملاقات کنندگانش است در حالی که چشم آنها به دوربین دوخته شده است.»

سام مشایخی در ادامه با گلایه می‌گوید: «اگر دوستش دارید عکس را بگیرید و به یادگار برای خودتان نگه دارید چه لزومی دارد که آن را بازنشر کنید.»

او در پایان گفت: «تصویری هم که خانم فاطمه گودرزی در صفحه شخصی‌شان منتشر کرده‌اند برگرفته از رابطه نزدیک او با پدر است، ایشان همیشه مثل خواهرم پیگیر حال پدر بوده‌اند».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ