زن باحجاب از ترس ، مامور پلیس دانمارک را در آغوش کشید +عکس

0

لحظه در آغوش کشیدن پلیس زن و زن محجبه در دانمارک محبوب ترین تصویر در شبکه های مجازی شد. این زن از ترس ماموران وقتی پلیس زن را دید او را درآغوش کشید و گریه کرد.

این عکس مربوط به تظاهرات مردم دانمارک به ممنوعیت استفاده از برقع (پوششی که تمام صورت را بپوشاند) در اماکن عمومی است. در این تظاهرات زن ۳۷ ساله به نام آیه بسیار احساساتی می شود و پلیس زن دانمارکی برای آرام کردن این زن او را در آغوش می کشد.

ممنوعیت حجاب در اروپا مسلمانان در اروپا زندگی در دانمارک حقوق زنان در اروپا حقوق زن در غرب حقوق بشر در کشورهای غربی حقوق بشر در اروپا اخبار دانمارک آزادی زنان در غرب آزادی زنان در اروپا

این صحنه توسط عکاسان مطرح شبکه خبری رویترز ضبط و عکس آن در شبکه های مجازی منتشر شد. تصویر در آغوش کشیدن این دو زن در پوشش متفاوت محبوب ترین تصویر روزنامه های کشور دانمارک در هفته جاری شد. کاربران نیز با دیدن این عکس احساسی شدند و کشور دانمارک را به نقض حقوق زنان در انتخاب پوشش متهم کردند.

گفتنی است اخیرا مقامات دانمارکی قانونی را در خصوص ممنوعیت استفاده زنان از برقع در اماکن عمومی این کشور اجرا کردند که در صورت رعایت نکردن این قانون زنان محجبه مجبور به پرداخت جریمه می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ