جوانفکر دیگر کاندیدای انصرافی بود

0

علی‌اکبر جوانفکر، هم که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ریاست‌جمهوری یازدهم نام‌نویسی کرده بود انصراف خود را از کاندیداتوری در این انتخابات اعلام کرد.

همچنین محمدرضا رحیمی و خلیلیان نیز از جمله چهره‌های حاضر در دولت بودند که انصراف خود را از حضور در عرصه انتخابات را اعلام کردند؛ البته برخی گمانه‌زنی‌ها نیز همچون انصراف برخی از نامزدهای انتخاباتی مثل واعظ‌زاده و پزشکیان نیز وجود دارد اما تاکنون به طور رسمی انصراف خود را اعلام نکرده‌اند.

بر این اساس امروز ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ۱۰ روزه شورای نگهبان برای تائید صلاحیت‌ها به پایان می‌رسد و همگان منتظرند تا نتیجه خروجی فعالیت ۱۰ روزه این شورا را ببینند.

حال مهمترین مسئله این است که تمکین به قانون و تبعیت از آن برای همگان و فردی که قرار است برای سکانداری قوه مجریه به پاستور برود، لازم و ضروری است و افرادی که مدعی این پست نیز هستند باید در گام اول قانون را مدنظر قرار دهند.

بر این اساس ۲۴ روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم فرصت باقی است و باید منتظر بود که مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی چه کسی را انتخاب می‌کنند که برای ۴ سال سکاندار اداره کشور باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ