یک فاجعه؛ معلم خصوصی با ۲۲ دختر ۱۶ ساله چه کرد؟! +عکس

0

معلم تاریخی که تاکنون ۲۲ دختر را در تدریس خصوصی‌اش مورد تعرض جنسی قرار داده و به آنها این اعتماد را داده است که اگر با او باشند بچه دار نمی شوند.

جیمز ۶۸ ساله اهل نیویورک از سال ۱۹۹۰ این رفتارهای پلید خود را شروع کرد و با تدریس خصوصی به هدف شوم خود می رسید.

یکی از دانش آموزان ۱۶ ساله او پنهانی به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: جیمز به بهانه تدریس خصوصی و ضعیف بودن من مرا بارها به خانه اش کشانده و یا به خانه ما آمده و به اجبار با من رابطه برقرار کرده است و با اطمینان به من می گفت که عمل وازکتومی انجام داده و من می توانم با خیال راحت در کنار او باشم ، او با این بهانه من و دوستانم را به ترتیب مورد تجاوز قرار داده و با تهدید کردن ما را به سکوت وادار کرده است.

افسر پرونده پس از ثبت اظهارات او اقدام به دستگیری معلم تاریخ کرد.

جیمز ابتدا این اتهام را قبول نکرد و منکر این شکایت شد اما طبق گواهی پزشکی قانونی پس از بررسی و تطبیق آثار مردانه جا مانده در بدن دخترجوان و مقایسه ژنتیکی توانستند ثابت کنند جیمز همان مرد متجاوز است.

پلیس پس از ثبت گزارش جیمز را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه فرستاد و طبق رای هیئت منصفه او به ۱۷ سال زندان محکوم شد.

واقعیت زندگی در آمریکا وازکتومی فساد جنسی در آمریکا فاحشه ترین کشور دنیا سند 2030 یونسکو روابط نامشروع در جهان رابطه نامشروع جنسی رابطه جنسی در آمریکا رابطه جنسی با دانش آموز چشم و دل سیری غربی ها تجاوز جنسی معلم به دانش آموز تجاوز جنسی در آمریکا ازدواج در آمریکا اخبار آمریکا آموزش جنسی و سند 2030 metoo چیست 2030 education agenda

A HISTORY teacher at a top private school has been jailed for 17 years for raping one of his pupils, leaving her suffering a “life sentence” of suicidal thoughts and self-harming.

James Husband is the fifth Christ’s Hospital School teacher to be convicted of sexually abusing students over a period spanning more than 30 years and involving 22 victims.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ