حمید فرخ نژاد در کنار بدهکار بزرگ بانکی +عکس

0

محمد امامی که در جلسه پرسش و پاسخی به همراه حمید فرخ نژاد در دانشگاه تورنتو کانادا پاسخگوی سوالات دانشجویان بود، گفت: «شهرزاد» در مدیوم جدید و قابل دسترس همگانی طی قرارداد سایت نت فلیکس با پخش کننده جهانی عرضه خواهد شد و امیدواریم راه سریال‌های ایرانی را برای جهانی شدن باز کند.

مافیای سینما مافیای اقتصادی شریک دزد و رفیق قافله سلبریتی بیسواد درآمد حمید فرخ نژاد بیوگرافی سیدمحمد امامی بیوگرافی حمید فرخ نژاد اینستاگرام حمید فرخ نژاد اسامی بدهکاران کلان بانکی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان اخبار سلبریتی ها

در این نشست دانشجویان و حضار سوالات زیادی نیز پیرامون بازیگری، نقش‌های ماندگار، تکنیک‌های بازیگری و اقتصاد سینمای ایران از حمید فرخ‌نژاد و فعالیت‌های آتی آن پرسیدند که این بازیگر از آینده بازیگری در سینمای ایران اظهار خوش‌بینی کرد.

مافیای سینما مافیای اقتصادی شریک دزد و رفیق قافله سلبریتی بیسواد درآمد حمید فرخ نژاد بیوگرافی سیدمحمد امامی بیوگرافی حمید فرخ نژاد اینستاگرام حمید فرخ نژاد اسامی بدهکاران کلان بانکی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان اخبار سلبریتی ها

محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» و «خوب بد جلف» مهمان دیگر دانشگاه تورنتو بود که کارگاه آموزشی تهیه‌کنندگی را برگزار کرد.

***

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، با اشاره به بازداشت ۱۴ فردی که در اختلاس از صندوق فرهنگیان دست داشتند، ارتباط محمد امامی با این پرونده را اعلام کرد.

حسین مقصودی درباره ارتباط محمد امامی با پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان به خانه ملت گفت: «آقای امامی به همراه همسر آقای غندالی (مدیرعامل بازداشت‌شده صندوق فرهنگیان) به عنوان تهیه‌کنندگان سریال شهرزاد به صندوق ذخیره فرهنگیان مقروض بودند. طی بررسی‌ها مشخص است که امامی و همسر غندالی بدهی خود را از طریق واگذاری یک زمین پرداخت کردند، اما طبق مدارک موجود، مبلغ ریالی زمین واگذارشده از بدهی آنها پایین‌تر است در واقع باید دلیل بازداشت امامی را تا این لحظه «نحوه پرداخت بدهی خود به صندوق» بدانیم.

***

در چهارم بهمن ماه ۹۵ محدث خراسانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ادعا می‌کند ” محمد امامی سرمایه‌گذار مجموعه شهرزاد بیش از هزار میلیارد تومان وام از بانک سرمایه گرفته که با دستور آقای غندالی انجام شده است. این موضوعات را به مقام‌های امنیتی اعلام کردم که «آقای غندالی به بانک سرمایه دستور داده است و قسمت ارزیابی آن به آقای غندالی گفته است که اینکه گفته‌اید ۹۰ میلیارد تومان به این آقا بدهیم، این فرد که مستنداتی ندارد اما وی اعلام کرده است با دریافت یک چک به وی پرداخت شود».محدث خراسانی یادآور شد: در خیابان جمهوری اسلامی ساختمان خرابه‌ای به مبلغ ۲ میلیارد تومان به بانک سرمایه داده شده و به جای آن، ۹۰ میلیارد تومان گرفته‌اند.

منبع : مشرق نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ