جلوه ای از قدرت پروردگار در چابهار +عکس

0

شاید شنیده باشید که در شمال کشور دانمارک در شهر توریستی اسکاگن جایی است که دریای شمال و دریای بالتیک به هم می رسند اما با هم ادغام نمی شوند، یکی از این دریاها شور است و دیگری شیرین است.

جالب است بدانید در سرزمین خودمان در استان پر جاذبه سیستان و بلوچستان، در شهرستان همیشه بهار چابهار، منظره‌های طبیعی که می‌توان قدرت خداوند را در آن نظاره کرد، بسیار زیاد است و وجود دریای دورنگ یکی از آنها است.

نشانه های قدرت خداوند در طبیعت منطقه آزاد چابهار مناطق دیدنی چابهار قدرت ماورایی عکس شگفت انگیز عجیب ترین ها عجایب طبیعی عجایب شگفت انگیز جهان عجایب خلقت طبیعت شگفت انگیز ایران دریای شور وشیرین در کدام کشور است دریای بالتیک و دریای شمال دریای بالتیک کجاست جاهای دیدنی چابهار با عکس جاهای دیدنی ایران تصاویر شگفتی های جهان اخبار سیستان و بلوچستان اخبار چابهار

رنگ‌های دو دریا سفید و سبز و یا بیشتر آبی تیره و سبز است

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در این زمینه اظهار کرد: دلیل این پدیده بسیار زیبا و نادر، ترکیب آب شیرین رودخانه باهوکلات و آب شور دریا است.

طاهره شهرکی افزود: این رنگ‌ها ثابت نبوده و سفید و سبز و یا بیشتر آبی تیره و سبز است.

وی ادامه داد: آن بخش از آب دریا که به وسیله جنگل‌های حرا شیرین می‌شود در کنار آب شور دریا قرار می‌گیرد و به شکل اعجاب انگیزی در هم ادغام نمی‌شوند. قطعا این پدیده نشان از قدرت پرودگار است.

همانطور که عنوان شد دریای چابهار شگفتی‌های منحصربفردی دارد که به جرات می‌توان گفت در سایر نقاط کشور بی‌نظیر و در دنیا به صورت موردی می‌توان نمونه‌های آن را یافت.

دانلود فیلم

جوش و خروش دیدنی دریای چابهار در فصل مونسون

هم اکنون نیز با شروع فصل مونسون، جوش و خروش دریای چابهار دیدنی‌تر شده و موج‌های بلند آن گردشگران را به سوی خود فرا می‌خواند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار در این زمینه می‌گوید: این چشم‌انداز طبیعی نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده و در این فصل که فصل گردشگری است کمتر کسی دیدن این منظره را از دست می‌دهد.

بلوچ‌زاده بیان کرد: بیشتر گردشگران در فصل مونسون یعنی ماه‌های تیر و مرداد از جاذبه‌های طبیعی به ویژه دریا دیدن می‌کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ