ابتکار زیبای آنتی ویروس ایرانی: تصاویری از جای جای ایران

0

در این سال‌ها که زیبایی‌های ایران بیش از هر زمان دیگری، در بین شلوغی زندگی‌مان، هیاهوی شهر و آلوگی هوا گم شده، طراحان یک آنتی ویروس ایرانی با بکارگیری تصاویری زیبا از ایران در درون برنامه، بار دیگر این زیبایی‌ها را به جایی نزدیک ما آوردند.

ضد ویروس شید  که حدود ۷ سال است در بازار ایران مشغول به کار هست، اخیرا نسخه‌ی جدیدش ارائه شده که این تصاویر زیبا در درون محیط این برنامه تعبیه شده. به گفته‌ی سایت این شرکت، این آنتی ویروس از دو موتور شناسایی «تولید خارج از ایران» (نود و آویرا) بصورت همزمان استفاده میکند که عملا قدرت شناسایی آن را در حد این محصولات خارجی بالا می‌برد.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی آنتی ویروس شید آنتی ویروس رایگان قوی آنتی ویروس ایرانی

اگرچه استفاده از این ظاهر و در عین حال دو موتور خارجی برای شناسایی ویروس‌ها تضادی عجیب را به وجود آورده، با این حال، کار کردن و داشتن این محصول حتی برای مدتی کوتاه، حس خوشایند و آشنایی رو ایجاد می‌کند که دلپذیر است.

مسلما طراحی ظاهری این ضد ویروس، با آنتی ویروس های مشابه خیلی متفاوت است، اما ناخودآگاه ما را به یاد طراحی صفحه‌ی ورود ویندوز ۱۰ و یا طراحی بسیار از وب‌سایت‌های معروف با طراحی‌های جدید می‌اندازد که در آن‌ها تصویر زیبایی در پس زمینه، در حین کار با نرم‌افزار چشم را نوازش میدهد.

عکس‌ها از مکان‌های معروفی مانند سی‌وسه پل اصفهان گرفته و تا ناشناخته‌ترین محل‌های استان زیبای زاهدان هستند.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی آنتی ویروس شید آنتی ویروس رایگان قوی آنتی ویروس ایرانی

شاید حمایت از این محصول بتواند از طرفی این زیبایی‌ها را برای تعداد بیشتری از ما زنده کند و از طرف دیگر به تیم کوچک طراح آن در راه رسیدن به اهداف بزرگ‌تر کمک کند.

در هر صورت سایت آنها ، دانلود و استفاده ۳۰ روزه رایگان این آنتی ویروس را برای تمام کاربران ایجاد کرده است.

به هر حال با توجه به قیمت پایین‌تر این محصول می‌توان به آن به چشم جایگزینی خوب برای آنتی ویروس‌های خارجی که این روزها قیمت آنها سر به فلک کشیده نگاه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ