فرزندان و عروس محمدباقر نوبخت کجا هستند و چه شغلی دارند؟

1

پویش «فرزندت کجاست» چالشی است که در چند وقت اخیر حسابی داغ شده است و کاربران شبکه‌های اجتماعی این سوال را از تمام اعضای دولت دارند که بدانند آیا فرزندان مسئولین در وطن خود زندگی می‌کنند یا در کشورهای خارجی مشغول به تحصیل یا کار هستند؟ پاسخ این سوالات درمانی برای کاربران محسوب نمی‌شود اما دلیلی است تا بدانند که آیا مسئولین نیز پایبند اصول اخلاقی و اعتقادی جامعه هستند یا خیر و حقیقت ماجرا چیست؟

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بوجه دولت دوازدهم در پاسخ به این پویش درباره شغل فرزندانش نوشت:

«خداوند نعمت ۳ پسر به من عطا کرده؛ فرزند اولم دانشجوی فوق‌لیسانس اقتصاد، دیگری دانشجوی دکتری عمران و پسر کوچکم دانشجوی کارشناسی زبان‌های خارجی و همگی در تهران هستند و هیچ‌یک شغل دولتی ندارند.

تنها عروسم نیز دانشجوی دکتری شیمی و گاهی بصورت پاره وقت تدریس می کند»

مدیران و مسئولان ایران فرزندت کجاست فرزند محمد باقر نوبخت شغل آقازاده ها خانواده محمد باقر نوبخت پسر محمد باقر نوبخت افشاگری آقازاده های مشهور

همچنین محمدباقر نوبخت سخنگوی سابق دولت در صفحه توییتر خود در واکنش به سوال امروز خبرنگاران از سخنگوی قوه قضائیه درباره شایعه بازداشت فرزندش گفت: برای اطمینان خاطر آن کسانی که سوال سفارش می دهند اعلام می نمایم هیچ یک از فرزندانم باز داشت نیستند و قبراق و سرحال کنار خانواده روزگار می گذرانند.

مدیران و مسئولان ایران فرزندت کجاست فرزند محمد باقر نوبخت شغل آقازاده ها خانواده محمد باقر نوبخت پسر محمد باقر نوبخت افشاگری آقازاده های مشهور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    تو گفتی منم باورم شد