بیماری جواد خیابانی چیست؟ عمل جراحی سختی دارم؛ مردم حلالم کنید

0

گزارشگر سرشناس فوتبال ایران به دلیل آسیبی که برایش پیش آمده برای مداوا راهی بیمارستان شد و فعلا نمی‌تواند در اجرای برنامه‌ها حضور داشته باشد.

متاسفانه جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده برای مداوا به بیمارستان رفت. او شب گذشته به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و مشکل می شود و به همین دلیل برای مداوا به بیمارستان می رود. آنطور که خود او گفته باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه ای که باید اجرا کند را نمی تواند انجام بدهد.

خیابانی در این رابطه گفت: «دیشب بدجوری زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم.» او افزود: «متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.» جواد خیابانی قرار بود که دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را هم گزارش کند: «بله این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم.باید به بیمارستان بروم تا آن جا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.»

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران در ادامه گفت: برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد.» او همچنین درباره مراحل درمانی اش گفت: «عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها است آزارشان داده ام. ببخشند که نتوانسته ام کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری پراحساس فوتبال ایران است که با گزارش های بازی های خاطره انگیزی چون بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا نامش در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است. او در زلزله کرمانشاه نیز یکی از فعال ترین چهره ها بود و زمان زیادی را صرف کمک به مردم زلزله زد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ