پسر نادر قاضی پور گاوداری دارد یا چوپان است؟ +عکس

3

نادر قاضی‌پور، نمایندگی مردم ارومیه در مجلس را بر عهده دارد. این نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز به کمپین «فرزندت کجاست» پیوست.

قاضی‌پور گفت: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

اما یک خبرنگار ارومیه ای در توییتر خود عکسی از وی در یک گاوداری منتشر کرد. راستی پسر قاضی پور گاوداری دارد یا چوپان است؟

فرزندت کجاست فرزندان نادر قاضی پور فرزند نماینده مجلس شغل آقازاده ها بیوگرافی نادر قاضی پور اخبار ارومیه

منبع : مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ناشناس می گوید

    واقعا چطور میشه تمامی مراحل بزرگ شدن یه گوساله رو دید و باهات انس بگیرن بعد یه روز تو چشماشون نگاه کرد و گفت امروز آخرین روز زندگیته و راهی کشتارگاهشون کرد؟؟؟ خدایا واقعاً چطور آدمهایی هستن اینا؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت گوشت همونو بزارن سر سفره اشون و بخورن!!!!!!!!!!! مطمئناً کشتن و خوردن نمیتونه حقوق حیوانات بحساب بیاد اگر چیزی از حقوق حیوانات نمی دونید حداقل این دو تا کارم نکنید!!!!!!!!!!!!

    1. شبنم می گوید

      عزیزم این چیزیه که خداوند گذاشته تا منو شما استفاده کنیم. منم مخالف سرسخت حیوان آزاری هستم. و امیوارم همشون به سزای عمل زشتشون برسن. اما خوردن گوشت حیوانات در قرآن هم اومده. و در تمامی ادیان بهش اشاره شده. این موضوع حتی از نظر پزشکی هم اثبات شده هست. پس بین خوردن گوشت درصورت لزوم با حیوان آزاری که شما برای این منظور گوشت نمیخورین خیلی فرق هست.

  2. ناشناس می گوید

    یعنی … … که نماینده مجلسش گاوداری داره اونوقت اینا میخوان مشکل آب و منابع رو حل کنن اینا اصلاً نمیدونن زیست رو با کدوم ز می نویسن که بخوان نجاتش بدن لابد حامی محیط زیستم هستن یعنی به تعداد اینا …