اطلاعیه ایران خودرو درباره تحویل خودروهای پژو ۲۰۰۸

0

به اطلاع نمایندگان محترم میرساند، شرکت ایکاپ ضمن پوزش از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی پژو ۲۰۰۸ اعلام کرد این شرکت متعد به تحویل تمامی خودروهای ثبت نامی می‌باشد.

مقرر شد مسئول امور مشتریان ایکاپ در محل مدیریت امور مشتریان ایران خودرو واقع در تهران، اتوبان یادگار امام تقاطع خیابان آزادی جهت راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان محترم مستقر شود. لذا از ارائه راهنمایی غلط به مشتریان و هدایت ایشان به سازمان فروش ایران خودرو یا دفتر مرکزی ایکاپ اکیدا خودداری شود.

لازم به ذکر است با توجه به روند کند تولید رنگ‌های آبی، قرمز و نقره ای در حال حاضر پیشنهاد تغییر به رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری به مشتریان ارائه شود، لذا فرآیند تغییر رنگ در قالب درخواست به صورت دستی و با ارائه نامه به سازمان فروش انجام پذیر است.

شایان ذکر است به منظور رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات، تعداد نمایندگی‌های ایکاپ در حال افزایش است که انتخاب و راه اندازی این نمایندگی‌های از سال گذشته آغاز و آموزش‌های لازم ارائه شده است ضمن آنکه نمایندگی‌های پایلوت به تجهیزات مورد نیاز منطبق با استاندارهای لازم مجهز شده است.

تاکید می‌شود از انتشار اخبار کذب از قبیل عدم تحویل خودروها ، تعویض خودرو با خودروهای دیگر ایران خودرو و … که موجبات نگرانی مشتریان میشود خودداری و در این خصوص تنها به اطلاعیه‌هایی که از کانال هال رسمی ایران خودرو یا ایکاپ منتشر ‌می‌شود استناد شود.

بدیهی است حسن همکاری نمایندگان موجب امتنان است در غیر اینصورت، امور نمایندگان به نحو مقتضی نمایندگی‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ