نتایج کامل نمایندگان پومسه ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸

0

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از صبح امروز (یکشنبه – ۲۸ مردادماه) آغاز و به مدت ۵ روز در “جاکارتا” اندونزی برگزار ادامه خواهد داشت.

در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.

قهرمان تکواندو فاطمه اسدپور کیست زمان بازیهای آسیایی تکواندو بانوان پومسه تکواندو چیست پومسه بانوان بیوگرافی مرجان سلحشوری بیوگرافی کوروش بختیار بازی های آسیایی 2018 اندونزی ایران در بازی های آسیایی اخبار تکواندو taekwondo poomsae

کوروش بختیار در بخش انفرادی در اولین اجرا با نماینده کامبوج موفق شد با نتیجه ۸/۲۴ بر ۸/۱۹ پیروز شود، در ادامه کوروش با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت که با نتیجه ۸/۲۵ بر ۸/۱۹ موفق شد راهی مرحله نهایی شده و مدال برنز خود را قطعی نماید. او در نیمه نهایی با نماینده چین تایپه رقابت داشت و با نتیجه ۸/۵۷ بر ۸/۴۸ به برتری رسید و به فینال راه پیدا کرد.

کوروش بختیار در نیمه‌نهایی با نماینده چین تایپه رقابت داشت که با نتیجه ۸/۵۷ بر ۸/۴۸ به برتری رسید و به فینال راه پیدا کرد. کوروش در این مرحله با نماینده کره جنوبی رقابت داشت که با نتیجه ۸/۸۱ بر ۸/۷۳ نتیجه را واگذار و عنوان نایب قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

قهرمان تکواندو فاطمه اسدپور کیست زمان بازیهای آسیایی تکواندو بانوان پومسه تکواندو چیست پومسه بانوان بیوگرافی مرجان سلحشوری بیوگرافی کوروش بختیار بازی های آسیایی 2018 اندونزی ایران در بازی های آسیایی اخبار تکواندو taekwondo poomsae

مرجان سلحشوری نیز با پومسه‌رو ماکائو رقابت داشت که با نتیجه ۸/۰۱ بر ۷/۵۹ به مرحله بعد راه پیدا کرد. سلحشوری پس از آن در رقابت با نماینده ژاپن با امتیاز ۸/۲۷ بر ۷/۹۰ پیروز و موفق شد مدال برنز خود و دومین مدال کاروان ایران را قطعی نماید. مرجان در رقابت با مالزی با نتیجه ۸/۴۳ بر ۸/۳۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد.

مرجان در فینال با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت و با واگذاری نتیجه ۸/۶۹ بر ۸/۴۷ به مدال نقره رسید.

اما تیم ۳ نفره مردان (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) نخستین اجرا را با تیم فیلیپین برگزار کرد که ۸/۳۳ بر ۸/۱۰ نتیجه را واگذار کرده و از کسب مدال بازماند.

تیم زنان (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام) نیز در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی به اجرای فرم پرداختند که نتیجه را ۸/۱۲ بر ۷/۹۵ واگذار کرده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ