علیرضا کریمی دومین طلای ایران در آسیا را کسب کرد

0

دومین طلای ایران با شاهکار علیرضا کریمی

علیرضا کریمی در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از یک دور استراحت تاکاشی از ژاپن را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد. کریمی در دور سوم مسابقات باید به مصاف ابراگیم اف از ازبکستان می‌رفت مدال برنز المپیک ریو را در اختیار دارد. ابراگیم اف در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شده بود در فینال مسابقات مجتبی گلیج را شکست دهد. علیرضا کریمی با توجه به اینکه به یک وزن بالاتر آمده بود در مقابل ابراگیم اف به نظر می رسید کشتی دشواری داشته باشد که اینطور نشد. او در کمتر از دو دقیقه شانه های حریف ازبکی و پر آوازه خودش را با تشک آشنا کرد و راهی مسابقه فینال شد.

کریمی در فینال با ماگومد از قرقیزستان کشتی گرفت و بازهم نمایش تحسین برانگیزی داشت. این کشتی گیر جوان که سال گذشته به خاطر اتفاقات مسابقات امیدهای جهان ۶ ماه محروم شده بود، توانست در نهایت با حساب ۶ بر صفر از سد حریف خود در فینال گذشته و به عنوان قهرمانی برسد.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران قهرمان کشتی آزاد علیرضا کریمی سوابق علیرضا کریمی زمان بازیهای آسیایی بیوگرافی علیرضا کریمی بازی های آسیایی 2018 اندونزی اینستاگرام علیرضا کریمی ایران در بازی های آسیایی اخبار کشتی

بعد از حسن یزدانی، علیرضا کریمی هم دومین طلایی کشتی آزاد و کاروان ایران نام گرفت.

فردا پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم آخرین نماینده ایران در کشتی آزاد خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ