خیانت بی شرمانه مائده به شوهرش، روز طلاق فاش شد!

1

مائده ۲۲ ساله در حالی که در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت بیان کرد: آن روز به دلیل یک موضوع جزئی با مهران، همسرم مشاجره کردم و با ناراحتی از منزل بیرون آمدم. در همین حال یک پژو مقابلم متوقف شد و من هم با دادن آدرس خانه مادرم به عنوان مسافر سوار خودرو شدم. راننده که از جلو هر از گاهی نگاهی به من می انداخت علت ناراحتی ام را پرسید.

وی ادامه داد: از نامهربانی همسرم برایش گفتم، راننده که خود را محمود معرفی کرده بود گفت که کارشناس روان شناسی است و در صحبت هایش نیز ادعا کرد می تواند با اقدامات مشاوره ای برای بهتر شدن زندگی ام کمک کند. این گونه بود که با رد و بدل شدن شماره تلفن، ارتباط بین من و محمود آغاز شد. چند روز بعد او آدرس اینترنتی یک فال‌بین ماهر را به من داد و پس از تعریف از مهارت های رمال، خواست تا با او تماس بگیرم. او برای جلب اعتماد من شماره چند دختر جوان را که رمال مذکور مشکلشان را رفع کرده بود، هم به من داد که با آن ها تماس بگیرم اما نمی دانستم که محمود تمام اطلاعات زندگی مرا به فال‌بین شیرازی داده و دخترانی را هم که معرفی کرده بود از دوستانش بودند.

مائده در ادامه گفت: به صورت اینترنتی با او تماس گرفتم و او ۲۸ میلیون تومان از من پول گرفت که من برای تهیه این مبالغ حتی طلاهایم را فروختم. هر روز ارتباط من و محمود نزدیک تر می شد و حتی در غیاب همسرم به خانه ما می آمد، من به پیشنهاد رمال تصمیم به جدایی از مهران گرفتم. در این روزها بود که مهران متوجه ارتباط من و محمود شد و تصمیم گرفت از هم جدا شویم اما به دستور رئیس دادگاه پس از آزمایش متوجه شدم که باردار هستم.

این زن ادامه داد: با نتیجه این آزمایش، روز بعد متوجه شدم که همه این ها نقشه محمود بود تا بتواند از من سوءاستفاده کند. بدین ترتیب ماجرا را برای همسرم بازگو کردم اما او که به بارداری من مشکوک شده به هیچ وجه حاضر نشد تا از درخواست طلاق صرف نظر کند. محمود که ماجرا را فهمیده بود متواری شد و من هم از او و رمال اینترنتی به پلیس فتا شکایت کردم و این جا بود که فهمیدم محمود به خاطر اخاذی از چند دختر دیگر نیز تحت تعقیب است. پس از اینکه نزد پزشک زنان رفتم متوجه شدم که بچه ای که داخل شکمم قرار دارد مربوط به شوهرم نیست بلکه حاصل ارتباطم با محمود است.

بنابه این گزارش؛ تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. زهیر فاریابی می گوید

    خدا لعنت کند این ماده خوکهای فمنیست که خیانت و کثافت کاری را در میان زنان و مادران جامعه ما نهادینه کردند . با توجه به گسترش روابط نامشروع و خیانت و جنایت و تجاوز و طلاق و کلا همه آسیب‌های اجتماعی پیشنهاد میکنم به مسئولان که یک وزارتخانه جدید ولی کوچک و چابک با نام وزارت
    خانواده و جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی
    تاسیس شود این وزارت خانه کوچک ولی پویا می تواند متشکل از مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان ملی جوانان که پس از ادغام با وزارت ورزش عملا از بین رفت و سازمان بهزیستی و اگر رهبری موافقت کند کمیته امداد باشد. سرجمع بودجه و پرسنل این نهادها کافی است و نیازی به بودجه و پرسنل اضافه نیست مهم وجود یک ستاد و صف و اتاق فکر برای سامان دادن به آسیب‌های اجتماعی در کشور است .