عضو سابق شورای شهر، همسر دومش را به قتل رساند

0

یکی از اعضای سابق شورای شهر ورامین که طی جنایتی هولناک همسر دومش را با خودرو زیر گرفته و به قتل رسانده است، در دادگاه مدعی شد حاضر است ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان دیه او بپردازد.

این متهم صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و چند تن از فرزندانش از قصاص پدر گذشتند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این جنایت در خرداد پارسال بدنبال مرگ مشکوک همسر دوم متهم اتفاق افتاد و در نخستین مرحله تحقیقات به نظر می‌رسید این زن جوان به طور اتفاقی در یک سانحه رانندگی در یکی ازخیابان‌های ورامین جان باخته است، اما وقتی کارآگاهان جنایی به بررسی دوربین‌های مدار بسته آن خیابان پرداختند تا شماره پلاک خودرو را شناسایی کنند دریافتند که این خودرو شباهت زیادی به خودروی شوهر این زن دارد؛ بنابراین در بررسی‌های بیشتر دریافتند راننده فراری خودرو شوهر این زن است.

مجید عضو شورای شهر ورامین به اتهام قتل عمد همسرش دستگیر شد ودرنخستین بازجویی‌ها منکر این اتهام شد، اما طولی نکشید که راز جنایتش را فاش کرد و گفت: چند وقتی بود که با همسر دومم اختلاف داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم برای انتقام‌جویی ضربه‌ای به او بزنم می‌خواستم فقط پایش بشکند، اما وقتی پشت فرمان نشستم او را با خودرو زیر گرفتم که در دم جان باخت.

این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ وبا حضور قاضی رحمانی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه چند تن از فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشت کردند، اما بقیه فرزندان خواستار قصاص قاتل مادرشان شدند. سپس متهم درجایگاه قرارگرفت و گفت: من به هیچ وجه نمی‌خواستم همسرم را به قتل برسانم وهمه این ماجرا فقط یک اتفاق بود. من برای پرداخت دیه همسرم به فرزندانم حاضرم ۶۰۰ میلیون تومان هم بدهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ