ساعت بازی استقلال تهران و السد قطر +پیش بازی

0

ساعت و تاریخ بازی رفت و برگشت استقلال تهران و السد قطر در لیگ قهرمانان، تاریخ بازی استقلال و السد در یک چهارم ،زمان بازی استقلال و السد در یک چهارم نهایی

استقلال در یکی از حساسترین مسابقات ماه های اخیر خود باید در قطر به مصاف السد قطر برود. تیمی که بازیکنانش برای قهرمانی در آسیا هم قسم شده و هزینه بسیاری نیز از سوی مدیران این باشگاه صرف شده تا السد به این عنوان  پیدا کند.

*آخرین تقابل

تیم های استقلال و السد آخرین بار در تهران به مصاف هم رفتند که آبی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف خود شد.

استقلالی ها در بازی رفت در حضور ۷۸ هزار هوادار حاضر در استادیوم آزادی با نتیجه ۳ بر یک از السد شکست خوردند و حالا آبی ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیاز به پیروزی ۳ بر صفر یا ۴ بر ۲ در بازی برگشت دارند.

طبیعی است که در این شرایط استقلالی ها روی هواداران خود حساب ویژه ای باز کرده اند و امیدوار هستند آنها تمام سکوهای مربوط به خود را در این بازی بزرگ پر کنند.

استادیوم جاسم بن حمد ۱۳ هزار سکو دارد که طبق قانون ۱۳۰۰ سکو به استقلالی ها تعلق می گیرد و با این شرایط باید دید آیا هواداران این تیم سکوهای مربوط به خود را پر می کنند یا نه.

۵ هزار دلار پاداش استقلالی‌ها برای حذف السد

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال بعد از پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و شارژ آنها پیش از دیدار با السد، دست پر در تمرین آبی ها حاضر شد.

فتحی در جمع بازیکنان اعلام کرد با توجه به اهمیت دیدار با السد برای این باشگاه، در صورتیکه آبی پوشان موفق به حذف السد شوند، پاداش چشمگیری به آنها پرداخت خواهد شد.

او در جمع بازیکنان با پیشنهاد مشاوران خود در جمع آبی ها اعلام کرد که در صورتیکه استقلالی ها موفق به انجام این ماموریت بزرگ شوند، ۵ هزار دلار پاداش برای آنها در نظر گرفته است.

این پیشنهاد فتحی با استقبال بازیکنان و کادرفنی آبی ها رو به رو شد و با توجه به شرایط مناسب مالی آبی ها می تواند آنها را برای دیدار روز دوشنبه به شدت با انگیزه کند.

لیست بازیکنان السد قطر ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال بازیکنان خارجی السد قطر اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

*السد در صدر جدول قطر

شاگردان مانوئل فریرا در شروع لیگ ستارگان قطر در فصل جدید خط و نشان جدی برای رقبای داخلی و خارجی شان کشیدند. این تیم که در دیدار اول الخریطیات را بیرون از خانه ۰-۶ در هم کوبید و در دیدار دوم ۱-۱۰ العربی را در ورزشگاه خانگی اش گلباران کرد. سومین دیدار این تیم برابر الغرافه بود که ۱-۱ به پایان رسید. السد با تیم الدحیل هم امتیاز است ولی به دلیل تفاضل گل بهتر فعلا از صدر جدول به دیدار استقلال می آید که در رده هشتم لیگ برتر خلیج فارس است.

*دو بازی کمتر یک امتیاز بیشتر

استقلال در فصل جدید لیگ برتر از ۵ دیدار برگزار شده اش با یک برد، سه مساوی و یک باخت تا اینجا ۶ امتیازی است. این در حالی است که تیم السد با دو بازی کمتر (۳ بازی) ۷ امتیاز دارد که نشان دهنده شرایط بهتر این تیم از هر نظر است. استقلال ۳ گل خورده دارد و السد ۲ گل خورده که میانگین تقریبی ۰.۶ گل خورده در هر بازی برای السد و استقلال را رقم می زند.

*گلزن ۱۰ گله نوک خط حمله

در جمع بازیکنان تیم السد ۵ بازیکن، بیشتر گلهای این تیم در فصل گذشته و شروع مسابقات جاری لیگ ستارگان قطر را به ثمر رسانده اند. بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته “بغداد بونجاح” بود که با ۱۶ گل در لیگ بهترین گلزن السد لقب گرفت. این بازیکن در فصل جدید هم از مجموع ۱۷ گل زده السد ۱۰ گل به ثمر رسانده که نشان از آمادگی بسیار بالای این بازیکن دارد. السد در خط هافبک خود هم یک بازیکن گلزن دیگر به نام “جوگورتا حمدون” دارد که او نیز الجزایری است. حمدون فصل قبل ۱۲ گل برای السد به ثمر رسانده بود.

*قطری های گلزن السد

حسن خالید و اکرم خفیف هم دو گلزن قطری تیم السد هستند. خالید در فصل پیش با ۱۲ گل مشترکا با حمدون دومین گلزنان برتر تیم السد بودند. خالید در فصل جدید هم یک گل به ثمر رسانده است. اکرم خفیف هم که در فصل پیش ۳ گل به ثمر رسانده بود در شروع دیدارهای این فصل ۴ بار دروازه حریفان السد را باز کرده است.

لیست بازیکنان السد قطر ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال بازیکنان خارجی السد قطر اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

*ژاوی و آرزوی خطرناک

ژاوی هافبک اسپانیایی السد بی گمان شناخته شده ترین فوتبالیست حال حاضر در تیم السد و حتی لیگ قهرمانان آسیاست. این بازیکن با ۴ دوره حضور در جام های جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن، ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و ۲۰۱۴ برزیل و ۱۳۳ بازی ملی پرافتخارترین بازیکنی است که در دیدار دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی به میدان می رود. این بازیکن فصل قبل ۶ بار دروازه رقبای السد را در لیگ ستارگان قطر باز کرد و حالا درباره دلیل تمدید قراردادش با السد گفته می خواهد جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند و بعد از دنیای فوتبال کنار برود! آرزویی که می تواند برای استقلال خطرناک باشد.

*جنگ سرمربی پرتغالی با شفر

مانوئل فریرا سرمربی پرتغالی تیم السد که از آذر ماه سال ۱۳۹۴ هدایت این تیم را در دست دارد پس از سه سال حضور در این تیم ثابت کرده تفکراتی تهاجمی دارد. او که کار مربیگری اش را در تیم پوتور آغاز کرده پس از آن راهی یونان شد و تیم پاناتینایکوس را سرمربیگری کرد. فریرا سپس به کشورش برگشت هدایت تیم های اسپورتینگ لیسبون و براگا را در دست گرفت تا در نهایت از سال ۲۰۱۵ به السد قطر آمد. قطعا او و شفر جدال دیدنی بیرون از زمین با یکدیگر خواهند داشت.

ساعت بازی استقلال و السد قطر

دیدار رفت دو تیم ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و دیدار برگشت دو تیم هم  ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲۶ شهریور ۹۷ در خانه السد برگزار خواهد شد.

منبع : مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ