خیانت و رابطه پنهانی بازیگر زن معروف، علت طلاقش بوده است! +عکس

0

رابطه پنهانی بازیگر زن معروف سینما باعث طلاقش شد.

علت جدایی آنجلینا جولی و برد پیت معشوقه جدید آنجلینا جولی بود که یک شیخ پولدار و عرب است.

رونمایی از معشوق آنجلینا جولی که یک میلیاردر عرب هست طلاق برد پیت و آنجلینا جولی را جنجالی تر کرد. شیخ عرب که عشق جدید آنجلینا جولی معرفی شده است دلیل خوبی برای دعواهای برد پیت و آنجلینا جولی می باشد.

گفته می شود آنجلینا جولی هنرپیشه مشهور هالیوود در یکی از برنامه های خیریه در خاورمیانه، معشوق میلیونر خود را یافته و به او دل باخته است.

واقعیت زندگی در آمریکا همسر برد پیت همسر آنجلینا جولی لو رفته آنجلینا جولی فساد در سینمای هالیوود فساد جنسی در آمریکا فساد جنسی بازیگران علت تنوع طلبی زنان طلاق بازیگران زنان متاهل تنوع طلب زن شوهردار و دوست پسر رابطه جنسی در آمریکا رابطه برهنگی و فساد جنسی خیانت زن متاهل خیانت جنسی خیانت به شوهر ترویج فساد در سینما بیوگرافی برد پیت بیوگرافی آنجلینا جولی بازیگر زن آمریکایی ازدواج در آمریکا اخبار سینما ابتذال در سینما

طبق اطلاعات به دست آمده آنجلینا جولی از ۶ ماه پیش با این میلیونر متأهل ۵۰ ساله (که نامش هنوز فاش نشده) رابطه دارد. آن دو در یک برنامه خیریه در خاورمیانه آشنا شده اند. آنجلینا جولی به عنوان سفیر صلح سازمان ملل، در برنامه های خیریه بسیاری شرکت می کند.

بر پایه این گزارش، آنجلینا جولی دیگر نمی توانست رابطه خود را با این تاجر پنهان کند. او به طور خیلی واضح در مقابل همسر خود برد پیت این مسأله را فاش کرد. این رسوایی، نتیجه ای جز طلاق به همراه نداشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ