«میثم.ر» در حین فرار از کشور بازداشت شد

0

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص همکاری قوه قضاییه با نیروی انتظامی و احیانا برخی رفتارهای اشتباه گفت: نیروی انتظامی ماموریتهای متنوعی دارد و همکاری شبانه روزی با دستگاه قضایی داشته و از ضابطان فعال بوده است.

وی ادامه داد: وجود خاطی در این نیرو هم نباید تعمیم به کل پرسنل زحمت کش این مجموعه داده شود.

محسنی اژه‌ای به انتشار فیلمی از کتک خوردن یکی از مأموران پلیس راهور اشاره کرد و گفت: فردی که در فیلم فضای مجازی متعرض نیروی انتظامی شده دستگیر نشده است البته حکم جلب صادر شده است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در حین برخورد با افراد خاطی با افراد بالادستی و صاحب منصب هم برخورد می‌شود، گفت: گاهی مشخص می‌شود یک کارمند جز بدون همدستی مرتکب جرمی می شود و گاهی هم افرادی بالا دست انها وجود دارد اگر ثابت شود کسی پشت پرده است دستگیر و محاکمه می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص بازداشت (میثم.ر) گفت: این فردی که نام بردید بازداشت شده و حسب گزارش وزارت اطلاعات قصد خروج از کشور داشته است.

محسنی اژه‌ای گفت: این فرد با حکم قضایی بازداشت است.

خبرنگاری با آوردن اسم فرمانده سابق نیروی انتظامی از سخنگوی قوه قضاییه درخصوص رسیدگی به پرونده تخلف بنیاد تعاون ناجا پرسید که اژه‌ای گفت: این پرونده شاخه های مختلفی دارد که پرونده باز است.

وی افزود: این فردی هم که نام بردید هم در این پرونده متهم بود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در رابطه با مسایل مدرسه فیضیه قم و تهدید مداح دعای عرفه گفت: توهین به مقامات نیاز به شکایت خصوصی ندارد و تهدید هم حتما جرم است. در هر دو مورد تهران و قم مدعی العموم وارد شد و اگر لازم باشد کسی احضار شود، خواهد شد.

وی افزود: صحبتهای سخنران قم هم تا آنجایی که من دیدم البته همه‌اش را ندیدم از جانب رحیم پور جرمی تحقق نیافته است.

***

میثم رضایی که به گفته اژه‌ای در حال فرار از کشور دستگیر شده است پیش از این در شرکت مفتاح رهنورد مسئولیت داشته و دی ماه گذشته نیز در حکمی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به عنوان مشاور خودرویی این کمیسیون برگزیده شد. او هم چنین رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو نیز بوده است.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ