ازدواج جنجالی دو ورزشکار ایرانی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ +عکس

0

مجید قیدی و پریسا براتچی دو‌ملی پوش تیرو‌کمان ازدواج خودشان در بازی‌های آسیایی را رسمی کردند. سایر ورزشکاران همین رشته دور آن‌ها جمع شده و برای شان آرزوی خوشبختی کردند.

در حالی که امروز مسابقات تیراندازی با کمان در ماده تیمی کامپوند و در بخش مردان و زنان پیگیری می شود، یک اتفاق جالب اتفاق همه را به خود جلب کرد.

مجید قیدی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در بخش کامپوند مردان در حاشیه این مسابقات از پریسا براتچی، عضو تیم ملی کامپوند زنان خواستگاری کرد.

در حالی که همه حاضران تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته بودند، این ۲ کماندار آغاز زندگی مشترک خود را اعلام کردند.

بدین ترتیب این زوج کماندار هم به جمع زوج های ورزشکار ایرانی اضافه شدند. در همین بازی های آسیایی ۲۰۱۸ مهسا جاور و محسن محمدسیفی در رشته های قایقرانی و ووشو به عنوان یک زوج ورزشکار حضور داشتند که ۲ مدال نقره و طلا کسب کردند.

 

همسر ورزشکاران همسر مجید قیدی همسر پریسا براتچی بیوگرافی مجید قیدی بیوگرافی پریسا براتچی بازی های آسیایی 2018 اندونزی اسامی ورزشکاران ایرانی ازدواج ورزشکاران ازدواج جالب

مجید قیدی (متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۸) کماندار ایرانی و عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران است.

حضور در بازی‌های آسیایی

مجید قیدی توانست در هشتمین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، اینچئون، کره جنوبی در بخش تیمی ماده کامپوند، به همراه اسماعیل عبادی و امیر کاظم‌پور با شکست دادن تیم ملی تیراندازی با کمان فیلیپین به نشان برنز مسابقات دست یابد.

پریسا براتچی متولد سال ۱۳۶۶ در زنجان از ۶ سال پیش عضو تیم ملی در این رشته است.

همسر ورزشکاران همسر مجید قیدی همسر پریسا براتچی بیوگرافی مجید قیدی بیوگرافی پریسا براتچی بازی های آسیایی 2018 اندونزی اسامی ورزشکاران ایرانی ازدواج ورزشکاران ازدواج جالب

اگرچه رسانه‌ها نیز خبر خواستگاری قیدی از براتچی را منتشر کردند اما این زوج کماندار یک سال است که ازدواج کرده‌ و تمامی کمانداران و خبرنگاران نیز از این موضوع مطلع هستند.

خبر ازدواج علنی (!) این دو کماندار در حالی امروز منتشر شده که پیش از این مصاحبه‌ای از این دو کماندار منتشر شد که برای هم در این بازی‌ها آرزوی موفقیت داشتند.

حتی زمانی که ژاله فرامرزیان معاون مالی وزیر ورزش قبل از شروع بازی‌های آسیایی در تمرینات کمانداران حاضر شد، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بازهم اشاره کرد که قیدی و براتچی به عنوان زوج کماندار قرار است به بازی‌های آسیایی اعزام شوند.

حالا اینکه چرا امروز در اقدامی جالب ازدواج این دو ورزشکار مطرح شده، جای سوال دارد و به نظر می رسد بیشتر نمایشی بوده تا غم ناکامی و شکست در این مسابقات به دست فراموشی سپرده شود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ