اسامی تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در بازیهای آسیایی +عکس

0

تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با ترکیب ناهید اسدی، کیمیا یزدیان طهرانی، زهرا عدالت و شیدا شجاعی در بازی های آسیایی شرکت کرد.

هدایت این تیم بر عهده آزاه زمانپور بود. تیم ایران در مرخله مقدماتی بازی های آسیایی جایگاه دوم را به دست آورد.

ورزش بانوان عکس ورزش بانوان عکس بسکتبال عکس بازی های آسیایی دختران بسکتبال ایران حجاب ورزشکاران بسکتبال سه نفره چیست بسکتبال بانوان بازی های آسیایی 2018 اندونزی ایران در بازی های آسیایی اسامی ورزشکاران ایرانی اخبار بسکتبال

تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی، امروز یکشنبه به مصاف چین رفت و مقابل این تیم با نتیجه ۲۱ به ۷ شکست خورد.

تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با متحمل شدن این شکست از صعود به نیمه نهایی بازماند و به کار خود در بازی های آسیایی پایان داد.

ورزش بانوان عکس ورزش بانوان عکس بسکتبال عکس بازی های آسیایی دختران بسکتبال ایران حجاب ورزشکاران بسکتبال سه نفره چیست بسکتبال بانوان بازی های آسیایی 2018 اندونزی ایران در بازی های آسیایی اسامی ورزشکاران ایرانی اخبار بسکتبال

کیمیا یزدیان طهرانی کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در این رابطه گفت: اگر تایلند را برده بودیم به عنوان تیم اول صعود می کردیم. در این صورت در این مرحله با مالزی رقابت می کردیم که به طور حتم راحت تر از چین مدعی بود.

وی ادامه داد: چینی ها اصلی ترین مدعی قهرمانی هستند. همه ناراحت شدیم که باید با چین بازی می کردیم چون می دانستیم خیلی از ما قوی تر و با تجربه تر هستند. به خصوص اینکه در تورنمنت های مختلفی قبل از این بازیها شرکت کرده بود.

این ملی پوش بسکتبال سه نفره با بیان اینکه در کل باخت به تایلند کار دست ما داد، خاطرنشان کرد: اگر اعزام ها تداوم داشته باشد می توانیم تجربه های خوبی پیدا کنیم و بالاخره قهرمان شویم.

کاپیتان تیم بسکتبال سه نفره بانوان یادآور شد: با یک یا دو بار حضور در میادین بین المللی نمی توان به نیمه نهایی و فینال رسید. مسئولان حمایت کنند، می توانیم اثبات کنیم که ما هم می توانیم.

آزاده زمانپور سرمربی این تیم پس از بازی سنگین ایران برابر چین گفت: بچه های ما هر چه در توان داشتند گذاشتند ولی واقعا سطح بازی چین بالاتر بود. ما اگر در بازی اول به تایلند نمی باختیم سرگروه صعود می کردیم و مجبور نبودیم در این مرحله به مصاف قوی ترین تیم بازی ها برویم.

زمانپور ادامه داد: در بازی اول به دلیل کمبود تجربه کاملا اسیر جو سالن شده بودیم و اصلا خودمان نبودیم. باید تایلند را راحت می بردیم اما تعداد اعزام های بین المللی ما با کشورهای دیگر واقعا قابل مقایسه نیست. بسکتبال ۳ به ۳ دختران در آغاز یک راه طولانی قرار دارد و باید خیلی بیشتر تجربه کسب کند.

سرمربی بسکتبال سه نفره بانوان تاکید کرد: در سراسر کشور استعدادهای بسیار زیادی وحود دارد که ما دیر آنها را کشف کردیم و باید بسیار به استان ها توجه شود. شک ندارم با برگزاری منظم تورنمنت های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور تیم ملی قدرتمندتری در آینده تشکیل خواهد شد هرچند همین تیم هم واقعا با تمام جان و دل بازی کرد و کم نگذاشت.

زمانپور در پایان گفت: فدراسیون بسکتبال و آقای طباطبایی هرچه امکانات داشتند در اختیار ما گذاشتند ولی باز هم امکانات و شرایط تمرینی تیم ما با هیچ جای دیگر قابل مقایسه نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ