دستمزد نجومی رامبد جوان در برنامه خندوانه اعلام شد

1

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه گفت: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه سه میلیون تومان برای هر برنامه‌بود در صورتی که از نظر خودم باید ده میلیون تومان می گرفتم.

جوان درباره شائبه های مالی بوجود آمده در خصوص در آمدش گفت: این چه عادت بدی است که همه می‌خواهند بدانند من چقدر پول در می آورم. من یک آدم عادی هستم. مثلا گفتند من از فلان نرم افزار پول گرفتم مگر اصلا آن نرم افزار در خندوانه بوده است. من بلدم پول پروژه های خودم را در بیاورم اما این نیست که هرپولی که من در می آورم از خندوانه باشد. ما برای تلویزیون برنامه پرمخاطبی داریم و قطعا هر اسپانسری دوست دارد با این برنامه کار کند.

وی در همین رابطه ازعان کرد: من دستمزدم در فصل یک به عنوان طراح، کارگردان، ایده پرداز و مجری برنامه ۳ میلیون تومان برای هر برنامه‌بود در صورتی که از نظر خودم باید ۱۰ میلیون تومان می گرفتم. در فصل بعدی ۵ میلیون تومان گرفتم و هر فصل کمی اضافه شد.

مصاحبه رامبد جوان شبکه نسیم سایت خندوانه درآمد بازیگران ثروت و درآمد رامبد جوان ثروت بازیگران بیوگرافی رامبد جوان اینستاگرام رامبد جوان اخبار سلبریتی ها

وی ادامه داد: ما شاید در این فصل مشکلات زیاد مالی با تلویزیون داشتیم اما این مشکلی درون‌صنفی است و چرا باید همه را مطرح کنیم. ما حتی برای خندوانه از جیب گذاشتیم. شاید خندوانه در هر جای دنیا پخش می‌شد خیلی پول دار بودیم. خندوانه یکی از موفق ترین برنامه های تلویزیون بوده پس باید هزینه خوبی برای آن خرج‌شود. ما در فصل اول برآورد تماشاگر را اعلام نکردیم و همه را از جیب دادیم. مسابقه ادا بازی هم همین طور بود زیرا اعلام برنامه نکرده بودیم و خودمان خرجشان را دادیم.

جوان درباره برنامه خود برای استفاده از فضای مجازی اضافه کرد: ما همیشه پتانسیل فضای مجازی را جدی می گیریم اما اینطور نیست که جوانان را بر اساس میزان فالوورهایشان به خنداننده شو آورده باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    آقای جوان بی زحمت اگر گیاهخواری رو ترویج نمی کنید گوشتخواری رو هم تبلیغ نکنید،واقعاً مایه تاسفه لابد عاشق حیوانات هم هستید راستی شما سگ ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماهی بخورید مرغ چی شد و ….اصلا شما چکار به غذای ملت دارید؟؟؟؟!!!! واقعاً چی میخواین از این حیوانات بدبخت؟؟؟؟!!!! دنیا تموم شد آدم نشدیم