مشتری معترض در یک نمایندگی فروش خودرو کشته شد!

0

در درگیری ۳ نفر در نمایندگی خودرو یک نفر کشته شد.

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: ۲ نفر با حضور در یکی از نمایندگی‌های خودرو شهر همدان به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره کردند.

وی اضافه کرد: افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین دو طرف ماجرا موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت آنها شلیک کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اضافه کرد: پس از شلیک تیر اول به سمت پای یکی از معترضان، اسلحه دچار مشکل شده و شلیک نکرد اما مالک نمایندگی اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندین ضربه به ناحیه سرو گردن دیگر فرد مراجعه‌کننده وارد کرد.

وی گفت: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنها که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان افزود: فرد دوم به خاطر اصابت گلوله در بیمارستان بستری شد و وضعیت عمومی وی مناسب گزارش شده است.

بشری بیان کرد: پس از اعلام این موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به محل مراجعه و با هماهنگی مقام قضایی مالک این نمایندگی دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم با پنهان کردن سلاح قصد انحراف در مسیر پرونده و مقصر جلوه دادن مصدومان را داشت که با هوشیاری پلیس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ