عکس جنجالی قلیان کشیدن فوتبالیست معروف و مانکن ۱۸ ساله!

0

قلیان کشیدن بازیکن ساله با یک مانکن ۱۸ ساله, حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی روز گذشته تبدیل شد به سوژه رسانه‌های انگلیسی و حالا ممکن است با خشم پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز روبه‌رو شود.

دلیل سوژه شدن آگوئرو ویدئویی است که از او منتشر شده و او را در حال قلیان کشیدن در کنار لولا ماگنین، یک مدل آرژانتینی نشان می‌دهد. این ویدئو در واقع روز یک‌شنبه و در صفحه اینستاگرام ماگنین منتشر شد که نشان می‌داد گلزن آرژانتین در حال قلیان کشیدن و خندیدن در کنار مدل ۱۸ ساله است.

در این فیلم، آگوئروی ۳۰ ساله به طور واضح دود قلیان را از دهان خود خارج و به سمت لنز دوربین که به نظر می‌رسد دوربین گوشی موبایل است، بیرون می‌دهد!

لو رفته فوتبالیستها قلیان کشیدن فوتبالیست فساد جنسی فوتبالیست ها عکس قلیان کشیدن سرخیو آگوئرو و همسرش زندگی در انگلیس رسوایی فوتبالیست رابطه نامشروع در انگلیس دوست دختر فوتبالیست ها بیوگرافی سرخیو آگوئرو بازیکنان منچسترسیتی اعتیاد فوتبالیست ها اخبار فوتبالیستها اخبار فوتبال خارجی اخبار انگلیس

سرخیو آگوئرو در حال قلیان کشیدن با مانکن ۱۸ ساله

پیش از این نیز شایعه شده بود مهاجم منچسترسیتی با این خانم جوان در ارتباط است، اما خود او این موضوع را تکذیب کرده بود: «من با هیچ‌کس در ارتباط نیستم. این خانم را می‌شناسم فقط همین!» این صحبت‌های چند وقت پیش آگوئرو در مورد لولا ماگنین است.

سرخیو همچنین گفته بود: «او همراه با چند دوست مشترک اینجا هستند و بله، من او را می‌شناسم، اما هیچ رابطه عاطفی بین ما وجود ندارد. فقط می‌شناسمش، همین و بس. هیچ داستان رازآلودی وجود ندارد.»

یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی در این مورد به روزنامه انگلیسی سان گفته: «اصلاً اتفاق خوبی نیست. آگوئرو یک ورزشکار حرفه‌ای و در سطح جهانی است و یک الگو به حساب می‌آید. این فیلم اصلاً پیام خوبی برای طرفداران جوان او به همراه ندارد.»

ستاره منچسترسیتی البته اولین بازیکن لیگ برتری نیست که فیلم یا عکسی از قلیان کشیدن او در فضای مجازی منتشر شده است. پیش از این و در سال ۲۰۱۵ فیلمی از رحیم استرلینگ و جوردن آیب، بازیکنان آن زمان لیورپول منتشر شد و عکسی هم از جک ویلشر که همه آن‌ها را در حال قلیان کشیدن نشان می‌داد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در همه سال‌های فعالیتش نشان داده به زندگی بیرون از زمین بازیکنانش نیز توجه زیادی نشان می‌دهد و از آن‌ها غافل نیست. حالا این اتفاق ممکن است برای سرخیو آگوئرو که اتفاقاً عملکرد خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ برت انگلیس از خود نشان داده، دردسر بزرگی ایجاد کند و گواردیولا جریمه‌ای برای او در نظر بگیرد.

Sergio Aguero avoids Pep Guardiola wrath for shisha smoking with model Lola Magnin

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ