عباس غفاری کیست؟ +عکس

0

چهره واقعی عباس غفاری جن گیر و رمال معروف

۱۸‏‎ ‎اردیبهشت، روزنامه کیهان به جزئیات دستگیری «عباس.غ» و اعتراف او به ارتباط با برخی از اعضای جریان انحرافی ‏اشاره کرد و نوشت که یکی از اعضای برجسته این جریان در برخی از مناسبات سیاسی از توان شیطانی و غیرشرعی این ‏افراد استفاده کرده است. ‏

لیدر جریان انحرافی فتنه‌گران و انحرافیون عباس غفاری الان کجاست دست های پشت پرده جن گیری جن گیران معروف ایران پشت پرده چه خبر بیوگرافی عباس غفاری بهترین رمال افشاگری

۲۶ اردیبهشت هم جوان آنلاین نوشت: «گفته می‌شود فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی که داشته بسیاری از پروژه‌های ‏اقتصادی جریان انحرافی و مواردی را که مستقیماً با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده که نیاز به دستورات لازم ‏داشته با قدرت وی منجر به پاراف می شده و نامبرده از این پروژه‌های کلان درصدهای نجومی دریافت می‌کرده است. گفتنی ‏است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی – دو چهره ‏مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند‎.‎‏»‏

در ۷ اردیبهشت ۹۲ خبری در رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن، «عباس غفاری» آزاد شده است. با این حال، محسنی‌اژه ‏ای، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: این فرد مدت دو سال در زندان بود و حتی یک روز هم مرخصی نرفته است. ‏برخلاف آنچه اعلام شده این فرد نه آزاد شده و نه به جایی منتقل شده است بلکه بعد از دو سال از مرخصی بهر‌ه‌مند شده است.‏

حاشیه های این موضوع با پایان دولت احمدی نژاد هم تمام نشد. در تیرماه ۹۲ که اواخر دولت احمدی نژاد بود، حجت الاسلام ‏جعفر شجونی در کنایه ای به این موضوع و در پاسخ به اینکه آینده احمدی نژاد را چگونه پیش بینی می کنید گفت: «برای ‏اینکه بفهمید آینده کاری احمدی نژاد چطور رقم می خورد بروید از جن گیر بپرسید، من که جن گیر نیستم‎.‎‏»‏

عباس غفاری سرانجام در فروردین ماه ۹۳ از زندان آزاد شد.‏

گفتگو خبرگزاری خانه ملت با مهدی کوچک زاده در فروردین ۱۳۹۳

عباس غفاری چه شد؟

بازجوی عباس غفاری در دفتر من در حضور آقایان زارعی، حسینیان، کوثری و بنده گفت “ما از عباس غفاری پرسیده ایم شما که کار هم نمی کنید زندگی خود را چگونه می گذرانید؟ او جواب داد با پولی که مریدانم به من می دهند زندگی می کنم و از او پرسیده ایم که مریدان شما چه کسانی هستند که او گفته است آخرین بار از فلان کس ۲۰ میلیون تومان گرفته ام.”

در حال حاضر عباس غفاری چه شده است و کجاست؟ چرا در آن زمان آنقدر برجسته شد و امروز هیچ حرفی از وی نیست؟ پس معلوم می شود که تمام اینها بازی سیاسی است.

احمدی نژاد به اندازه توان ذهنی و جسمی اش زحمت کشید

یعنی عباس غفاری در بازجویی ها اذعان کرده است که هیچ ارتباطی با مشایی نداشته است؟

بله مطلبی که بازجوی وی در اینجا عنوان کرد دقیقا همین بود. عده ای کاری کردند که احمدی نژاد به سیاه ترین لکه تاریخ سیاسی کشور تبدیل شد، احمدی نژاد یک آدم زحمتکشی بود مانند بقیه و به اندازه توان ذهنی و جسمی اش که کم هم نبود برای کشور زحمت کشید حتما خطا و اشتباه هم داشت اما بزرگترین جرمش این بود که  سرباز جبهه فقر در جنگ فقر و غنا بود .

سیل اخبار و تحلیل‌ها پیرامون خرافه گرایی، رمالی و جن گیری در دولت، اواسط خرداد ۹۰ به پایان رسید و دلیل آن هم این ادعای همان افراد و رسانه‌ها بود: دامن زدن به ارتباط جریان انحرافی با جن‌گیری و رمالی، طرح فریب این جریان است.

حسین شریعتمداری (مدیر مسئول کیهان) چند روز بعد (۷ خرداد ۱۳۹۰) موضوع ارتباط جریان انحرافی با جن و سحر و جادو را «یک طرح فریب برای رد گم کردن» دانست تا «بررسی‌های قضایی و پیگردهای اطلاعاتی» را متوقف کند. شریعتمداری گفت: «آیا نباید این سؤال برای مسئولان مربوطه مطرح باشد که چرا مواضع جن‌های مرتبط با این جریان انحرافی با مواضع مقامات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی شبیه است؟! اگر پای «جن» در میان باشد، باید گفت جریان انحرافی با جن های انگلیسی رابطه دارد!»

جهان نیوز (وابسته به علیرضا زاکانی) چند ماه بعد (۵ مهر ۱۳۹۰)، با انتشار گزارشی با عنوان «استغاثه به جن‌گیر بزرگ برای ناک‌اوت کردن شورای نگهبان- دروغ عجیب جریان انحرافی برای تخریب و تمسخر منتقدان» اخبار منتشر شده درباره ارتباط مشایی با مرتاض هندی و بسیاری از نسبت‌ها در زمینه رمالی و جن‌گیری را «کذب و بی اساس» خواند. در این گزارش آمده بود که انتشار اخباری مانند «دیدار سرکرده جریان انحرافی با مرتاض هندی» توسط «کمیته تبلیغاتی جریان انحرافی» صورت گرفته است. همچنین انتشار گسترده این اخبار، شیوه‌ی تبلیغاتی جریان انحرافی برای تخریب و تمسخر  منتقدان از راه دروغگو، خیالباف و بی‌منطق نشان دادن آن‌ها می‌باشد. در انتهای این گزارش آمده بود:

«این دست خبرهای بی‌اساس ساخته و پرداخته خود جریان انحرافی با هدف زیر سوال بردن واقعیت‌هایی است که درباره فساد مالی و عقیدتی این جریان منتشر می‌شود.»

حدود یک ماه بعد (۱۲ آبان ۹۰) احمدی نژاد درباره فرجام این ماجرا گفت:

«دولت را به ارتباط با رمال‌ها متهم کردند، آخرش معلوم شد رمال‌ها با همه ارتباط دارند الا دولت! کسانی کارهایشان را با رمال‌ها هماهنگ می‌کنند که ادعای آخر خط سیاست‌مداری دارند! کسی که خدا را دارد نیازی به این‌ها ندارد چون «کفی بالله حسیبا» و «کفی بالله وکیلا» « ألیس الله بکاف عبده» اگر قرار بود کار ما با رمال و جن‌گیر باشد که نیاز نبود شهر به شهر برویم و جان بکنیم. به همان رمال‌ها و اجنه می‌گفتیم که یک کاری بکنند! در ضمن اگر این رمال و جن‌گیرها کاری از دستشان بر می‌آمد که می‌توانستند جلوی دستگیری خودشان را بگیرند. خوب پس کجاست؟ این همه گرفتید، رمال و جادوگر و گفتید با دولت ارتباط دارند؛ خوب کجا هستند؟ چه‌طور شد و صدایش به یک‌باره خوابید؟»

رمالی غفاری برای دفتر هاشمی رفسنجانی

سایت عماریون نوشت: در آن زمان بود که با آقای حمید فض.. رئیس آتش نشانی تهران و خلیل با.. در شهرداری تهران، آقای مرتضی ب.. و محمد ر.. رج.. رئیس دفتر اقای هاشمی (از بازداشتی ها و مجرمان فتنه ۸۸) و سید محسن ن.. و خیلی دیگر از مسئولین آشنا و دوست شد. در این زمان غفاری برای بعضی از اعضای دفتر هاشمی رفسنجانی اقدام به رمالی و نوشتن طلسم و … می کرده و جای خود را دفتر هاشمی محکم می کند.

در این موقع بود که دید چقدر راحت میشود اعتمادها را جلب کرد و وارد حریم خصوصی مردم گردید؛

به عنوان مثال: چقدر راحت فلان مسئول زنش را با این ملعون و با هزینه آن چنانی راهی مکه میکند و یا مثل آقای حمید فض… که بخاطر ازدواج مجدد، غفاری را به منزل خود برده و این شیطان با زنش! گرم می گیرد و خودش را عاشق و واله نشان میدهد، تا جائی که (رکسانا) زن بدبخت فریب خورده و باور میکند که با دیگر زنان متفاوت! است و هر چه این ملعون گفته قبول می کند و حمید فض.. با اجازه زنش همسر دیگری را می گیرد و غفاری هم کم کم فاصله اش را با زن به علل مختلف کم میکند…

غفاری دوستانی در اصفهان از جمله اقای طل… و ط… که از بزرگان اصفهان بودند پیدا میکند که بعدا آنها را هم به خاک ذلت نشاند، از طریق این افراد با کرباسچی آشنا میشود و میدانید که کرباسچی دارای فرزندی تقریبا معلول میباشد… به نیت درمان فرزند کرباسچی در شهرداری هم نفوذ کرده و به تدریج با اقدامات شیطانی در مدیریت شهری تهران تاثیرات منفی زیادی بر جای می گذارد.

در زمان آقای هاشمی این ملعون برای اولین بار مزه آشنائی و رفاقت با مسئولین را چشید و دید که که هم آشنا شدن راحت است و هم اینکه از رانتهای خوبی میتواند برخوردار شود و ضمنا با گفتن جوکهای آنچنانی هم خلاء موجود و خط قرمزهایی که مسئولین جرات عبور از آنرا ندارند و یا اینکه بخاطر مسائل شغلی و… از ابراز آنها معذورند را شکست… شاید باورش کمی سخت باشد ولی همه کسانی که از نزدیک این فرد خبیث را میشناسند میتوانند شهادت دهند که در چند دقیقه اول آشنائی چند فحش انچنانی و توهین به مسئولین رده بالا، حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت و گفتن سخیف ترین جوکها میکرد و جالب اینکه همه با خنده و اینکه عجب آدم با مزه ای و… او را همراهی میکردند!

سپس با دیدن کف دست و این قبیل چیزها و پرسیدن نام و نام پدر و مادر و از این قبیل چیزها بلافاصله دست به قلم میشد و یک شعر مینوشت آنهم با خط خوش و تقدیم میکرد و می گفت الان با رسیدن این شعر به من از جانب فلان امام! و… فهمیدم که تو مرد خدا هستی و یا تو نظر کرده هستی و شروع به تعریف میکرد. چه کسی در دنیا هست که از تعریف و تملق بدش بیاید و دست آخر هم برگ برنده را برای طرف رو میکرد که حرفهای اول شعر را کنار هم بگذار تا بدانی که چقدر مورد توجه هستی و آن شخص با دقت میدید که حروف اول هر بیت در نهایت اسم خودش و نام پدر و مادرش در آمده است.

این شیطان بخاطر دانستن علم کف بینی دست … بلافاصله بعد از دیدن دست طرفش می فهمید که طرفش چگونه آدمیست و آیا میشود در او رسوخ کرد یا نه… به جنس مخالف علاقه دارد یا با عرض معذرت (خانم بازه) یا نه… اهل مادیات هست یا نه… تک و یا دو شخصیتی است یا نه… ریاست طلب است یا نه… سوابق مذهبی دارد یا نه… زمینه انحراف دارد یا نه… آیا در حال حاضر به غیر از همسرش با کسی به صورت مخفی ارتباطی دارد یا نه… وضع اقتصادی گذشته و حالش و آینده اش چگونه است… در طول عمرش مریضی و یا حادثه ای داشته و آیا در اینده حادثه ای برایش اتفاق می افتد یا نه… در نهایت آیا انسانیست که زندگی را جدی گرفته و یا سطحی نگر است و هم چنین طول عمر و نوع علاقه کاری و فکریش چیست؟

آیا اهل سفر و سرگرمی های دیگری هست یا نه… و از همین راه ها وارد میشد و این تازه آغاز و شروع کارش برای انجام اعمال خلاف و نفوذهای شیطتنی بود.

به عنوان مثال: رد پای عباس غفاری در پروژه آب معدنی شهر کرد و اخراج از پروژه بخاطر شناخت مسئولان وقت و توطئه علیه سرمایه گذار با پشتیبانی مسئولین حامی این شیطان و کارشکنی های آن چنانی برای ضربه زدن به پروژه و در نهایت با تبانی با دو نفر از یاران مهدی هاشمی که یک نفر از آنها نماینده دو دوره مجلس و بعد به علت نزدیکی به باند مهدی هاشمی و بیت مرحوم منتظری رد صلاحیت میشود و دیگری هم به همین علل از قوه قضائیه اخراج میشود. چرا که به گفته خودش شیطان به او ماموریت داده بود که این روژه را از کار بیندازد؛ چرا که مالک کارخانه آب معدنی با داخل کردن آب زمزم در محصولات کارخانه انسان ها را از شیطان دور کرده و به خدا نزدیک تر می کند…

منبع : entekhab.ir و افکار نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ