زمان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

0

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی مازندران

سازمان لیگ برتر قصد داشت زمان این بازی را تغییر بدهد، اما مسئولان ۲ تیم با تعویق این دیدار مخالفت کردند. به هر حال این بازی قرار است سرموعد مقرر خود برگزار شود.

نساجی مازندران- پرسپولیس

روز جمعه ۱۷ اسفند ساعت ۱۶

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با وجود موقعیت‌های گلزنی فراوان فقط توانست یک گل به تیم صنعت نفت آبادان بزند، اما این تیم با زدن همان یک گل هم در صدر جدول قرار گرفت و جای سپاهان را گرفت.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با پیروزی برابر تیم نساجی مازندران صدرنشینی خود را تثبیت کنند، اما کار سختی مقابل هواداران خونگرم شمالی دارند.

شاگردان برانکو در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفتند و در خانه خود با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با ۲۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

شاگردان جلالی قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با برتری برابر سرخپوشان پایتخت وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند، اما کار سختی برابر پرسپولیسی‌ها دارند.

جدال پروفسور با آقا معلم مربیان ۲ تیم به جذابیت این بازی می‌افزاید.

سیامک نعمتی از پرسپولیس و حامد لک دروازه بان و مربی نساجی مازندران به علت محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.

پرسپولیس با سه غایب در مصاف با نساجی مازندران

سرمربی کروات سرخپوشان در پایان ریکاوری تیمش بعد از بازی برابر پاختاکور، لیست ۱۹ نفره این تیم برای سفر به قائمشهر را اعلام کرد.

شایان مصلح، امید عالیشاه و سیامک نعمتی سه غایب پرسپولیس در سفر به قائمشهر خواهند بود و این در حالی است که محسن ربیع خواه، حسین ماهینی و محمد انصاری نیز از مدت‌ها پیش به دلیل مصدومیت از شرایط حضور در لیست تیم دور هستند.

امید عالیشاه و شایان مصلح به دلیل مصدومیت و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت ۴ کارته شدن در این دیدار غایب خواهند بود. سرمربی سرخپوشان برای این دیدار لیست ۱۹ نفره تیمش را بر این اساس انتخاب کرده است: علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، مهدی شیری، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، سید احسان حسینی، احمد نورالهی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شریفی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، ماریو بودیمیر، علی علیپور و سعید کریمی، نفراتی هستند که پس از تمرین فردا پنجشنبه با اتوبوس راهی قائمشهر خواهند شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ