بهمن بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم +سوابق

0

با حکم ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، “بهمن بهزادی” از تیرماه ۱۳۹۷ به عنوان مدیرعامل پلی پروپیلن جم منصوب شد.

بهزادی مدیرعامل سابق پتروشیمی فن آوران خوزستان بوده است.

اینک وی با حکم وزیر کار، از تاپیکو به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری رفت.

سایت خلیج فارس نوشت: شنیده می شود سکینه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس از حامیان وی جهت این انتصاب بوده است.

مدیران و مسئولان ایران کله گنده های ایران شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو شرکت پلی پروپیلن جم سوابق علی ربیعی ثروت آقازاده ها پشت پرده چه خبر بیوگرافی بهمن بهزادی انتصابات دولت روحانی انتصاب های فامیلی استخدام آقازاده ها اخبار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار گناوه اخبار تاپیکو (نفت، گاز و پتروشیمی تامین) آقازاده های مشهور

بهمن بهزادی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۵۲ در روستای شول گناوه بدنیا آمد، در سن ۱۰ سالگی  پدرش را از دست داد .

تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در  گناوه  انجام و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای رشته مهندسی شیمی  می باشد.

در فروردین ۱۳۷۵ به استخدام صابون سازی خرمشهر درآمد و پس از ۳ ماه کار به  پتروشیمی آبادان رفت و در سال  ۱۳۷۷ در پتروشیمی بندر امام خمینی (ایران ژاپن سابق) بعنوان مهندس فرآیند واحد کلرآلکالی شروع بکار نمود و تا پایان سال ۹۳ در پستهای مختلف فنی و مدیریتی در این مجتمع بزرگ ادامه فعالیت دادند.

از خرداد ماه ۹۳ تاکنون سمت نماینده و مشاور مدیر عامل شرکت تاپیکو (نفت گاز و پتروشیمی تامین)، رئیس هیات مدیره شاخص، عضو هیات مدیره شرکتهای پتروشیمی کارون و لردگان را در کارنامه خود دارد .

در خرداد ۱۳۹۷ بهمن بهزادی از مدیر عاملی پتروشیمی فناوران برکنار شد.

سایت شوشان درباره انتصابات پر حاشیه در پتروشیمی فن آوران بندر ماهشهر نوشت.

مصطفی رضایی انصاری به عنوان مشاور مدیر عامل و دبیر جلسات هییت مدیره (خواهر زاده علی ظفرزاده، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی)، محمد علی شیری مشاور و نماینده مدیر عامل در حوزه بازرگانی (پسر محمود شیری مدیر عامل سابق تاپیکو)، محمود پاشایی ملکی مشاور مدیر عامل در امور حقوقی و پیمان‌ها و وکیل شرکت ( از بستگان مدیر عامل )، حسین علیپوریان رییس دفتر مدیر عامل (آقازاده) که همگی غیر بومی جذب شده اند.

معرفی شرکت پلی پروپیلن جم

شرکت پلی پروپیلن جم (JPPC) در سال ۱۳۸۳ در منطقه آزاد انرژی پارس در عسلویه تأسیس گردید. این شرکت تولیدکننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با نام تجاری”JAMPILEN” و با بالاترین کیفیت با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد Spheripol با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار تن در سال می باشد. شرکت پلی پروپیلن جم قادر به تولید بیش از۱۲۰ نوع از گریدهای پلی پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر(هتروفاز) و ترپلیمر با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی پروپیلن در بازار ایران و جهان است. دسترسی مناسب به خوراک، ظرفیت تولید با مقیاس جهانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، تنوع سبد محصول، استفاده از روزآمدترین تکنولوژی تولید، خوراک مبتنی بر گاز و بسیاری عوامل دیگر باعث شده است که شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان تنها و بزرگ ترین تولیدکننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور با راهبرد خلق ارزش به سود مشتری، جایگاه خود را به عنوان پیشتاز در بازار به خوبی تثبیت نماید.

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت پلی پروپیلن جم

۱- مهندس بهمن بهزادی  – نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل – به نمایندگی از سوی شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری
۲- دکتر احمد جاویدی قریچه  – رئیس هیأت مدیره – به نمایندگی از سوی شرکت پتروشیمی جم
۳- مهندس سارنگ سلیمانی – عضو هیأت مدیره – به نمایندگی از سوی شرکت ارزش آفرینان صبا
۴- مهندس شهریار قرمزی – عضو هیأت مدیره – به نمایندگی از سوی شرکت صبا انرژی جهان گستر
۵- مهندس داود جعفری فر – عضو هیأت مدیره – به نمایندگی از سوی شرکت پتروشیمیران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ