بازیگران سریال دیوار (جمیل) +ساعت پخش و تکرار

0

سریال دیوار یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی الهام غفوری می‌باشد که از شبکه پخش شد. این مجموعه در ۱۳ قسمت ۴۸ دقیقه‌ای تهیه شده است.

فیلم و سریال آی فیلم سیروس مقدم جدول پخش آی فیلم بازیگران سریال دیوار اخبار فیلم و سریال

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: جمیل، رییس یک باند تبهکاری است که توسط همسر خواهرش سرهنگ یونس سبزی به زندان افتاده است و در آستانه رهایی از زندان از دلبستگی میان دخترش با پسر سرهنگ سبزی مطلع می شود. او با این که کینه و نفرت نسبت به یونس سراسر وجودش را گرفته است با ازدواج فرزاندانشان موافقت می کند و …

فیلم و سریال آی فیلم سیروس مقدم جدول پخش آی فیلم بازیگران سریال دیوار اخبار فیلم و سریال

بازیگران سریال دیوار

آتیلا پسیانی
مهدی سلطانی
فریبا کوثری
مهرداد صدیقیان
کامران تفتی
تینا آخوندتبار
جمشید صفری
حمیدرضا هدایتی
الهه حسینی
امیر حمیدزاده
علیرضا مهران

ساعت پخش و تکرار سریال دیوار

سریال «دیوار» از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

فیلم و سریال آی فیلم سیروس مقدم جدول پخش آی فیلم بازیگران سریال دیوار اخبار فیلم و سریال

گپی خواندنی با خورشید سریال “دیوار”

چگونه برای نقش خورشید در سریال دیوار انتخاب شدید؟

ـ دستیار آقای مقدم با من تماس گرفتند و گویا انتخاب نقش خورشید بسیار سریع اتفاق می‌افتاد. زمانی من انتخاب شدم که دورخوانی‌ها دو ـ سه بار انجام شده بود.

من روزهای آخر بود که به گروه پیوستم. با آقای نعمت‌ا… راجع به نقش صحبت کردم، ایشان نقش را برای من توضیح دادند و من واقعاً به این شخصیت علاقه‌مند شدم. وقتی فیلمنامه را خواندم، ارتباط خوبی با نقش و کاراکترهای قصه برقرار کردم.

خورشید را دوست داشتم، چون تمام فاکتورهایی که لازم است یک دختر بیست و چند ساله در زندگی داشته باشد را ندارد، اما در زندگی کم نمی‌آورد. او مدام مطمئن است وضعیتی که دارد بهتر خواهد شد. او از ۸ـ۹ سالگی مادرش را بالای سرش ندارد، چون او گذاشته و رفته است. پدرش در زندان است و با عمه و شوهر عمه‌اش زندگی کرده و اگرچه معذب بوده، خودش را با شرایط وفق داده است.

او بسیار به پدرش علاقه دارد و همه جا این را می‌گوید یا حداقل با حس و ری‌اکشن نشان می‌دهد. او از زندگی راضی نیست، اما امیدوار است. عشق به زندگی و استقامت او را خیلی دوست دارم. او در شرایط سخت زندگی جا نمی‌زند.

و اینکه او در جایی مجبور به انتخاب است، انتخاب افرادی که دوستشان دارد و….

ـ خورشید در طول زندگی‌اش بارها انتخاب کرده است، حتی در بچگی‌اش هم انتخاب کرده.

از بین ماندن با پدر یا رفتن با مادر؟

ـ نه آنکه یک جریان و شرایط خانوادگی بوده است. در واقع آنجا شرایط اجبار است، اما خورشید انتخاب می‌کند که با عمه و شوهر عمه‌اش که پلیس است زندگی کند و خیلی از محدودیت‌ها را به جان بخرد.

امیدوار هستید با حضور در سریال سیروس مقدم بیش از پیش حضور شما دیده شود؟

ـ کار آقای مقدم که تجربه ثابت کرده حتماً دیده می‌شود. همیشه دیده‌ایم مخاطب با آثار ایشان، هم ارتباط برقرار می‌کنند و هم آنها را دوست دارند. خودم هم همیشه کار ایشان را می‌دیدم و دوست داشتم روزی با ایشان کار کنم.

کدام سکانس این سریال را بیشتر دوست داشتی؟

من خودم آن سکانسی را که خورشید رو در رو به پدرش می‌گوید من با تو هرجای دنیا بخوای می‌آم اما وقتی زبون اونا رو یاد گرفتم می‌پرسم پدر شما چکاره است؟” یادم می‌آید دقیقاً از ۱۲ شب تا ۵/۵ صبح که سر ضبط این سکانس بودیم، هربار گریه می‌کردم. چون این دیالوگ برایم با ارزش بود. هم کودکانه و هم حرف آدم‌های بزرگ و پخته. از طرفی درد دل هم به حساب می‌آمد و حرف یک فرد ناراحت و مستأصل بود.

آیا مابه‌ازای بیرونی برای این نقش دیده یا یافته بودی؟

من زمان زیادی نداشتم که بتوانم درباره احساسات واقعی چنین دختری در جامعه بیرونی تحقیق کنم. چون من زمانی به گروه پیوستم که همه بازیگران تعیین شده بودند و دقیقاً دو روز بعد، سریال کلید خورد اما با وجود این به خاطر انرژی مثبتی که آقای مقدم به بازیگران می‌دادند و همینطور کار بلدی او و دیگر عوامل مثل مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی من خیلی زود توانستم با کار همراه شوم.

البته دو روز اول کار خیلی استرس داشتم چون در مقابل بازیگرانی مثل خانم کوثری، آقای پسیانی و دیگران من تازه‌کار بودم و خیلی برایم سخت بود. البته وقتی بیشتر با آنها آشنا شدم دیدم آدم‌های بسیار دوست داشتنی هستند و حتی به من هم کمک بسیاری کردند. مخصوصاً بازی و فن بیان سلطانی و پسیانی کمک فراوانی به من کرد و همه اینها باعث شد که زود با گروه همراه شوم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ