خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی

2

حماسه ساز ملبورن امروز و در ۴۱ سالگی به اندازه روزهایی که بازیکن تیم ملی بود جنب و جوش فعالیت دارد البته اینبار در دنیای تجارت.

خداداد عزیزی شرایط عجیبی در فوتبال دارد، سر و کله او هر چند وقت یکبار پیدا می شود اما دوباره به حاشیه می رود و تنها کاری که می کند مصاحبه های پر سر و صداست.
همسر خداداد عزیزی شغل خداداد عزیزی درامد خداداد عزیزی دختر خداداد عزیزی خانواده خداداد عزیزی ثروت خداداد عزیزی ثروت بازیکنان پسر خداداد عزیزی بیوگرافی خداداد عزیزی
با تمام این اوصاف خداداد عزیزی از سال ۷۸ تا اکنون که ۱۴ سال از آن زمان می گذرد به شدت در کار تجارت فعال شده است.
حماسه ساز ملبورن که اکنون تجارت هایی در سنگاپور و دبی دارد در بازار تجارت ایران نیز بسیار فعال است. تاجر ریز نقش فوتبال ایران اما در زندگی شخصی خود هم فراز و نشیب هایی داشت اما هر چه بود اکنون او روزگار آرامی را در کنار دو دختر و تنها پسر خود می گذراند. تنها فرزند پسر خداداد عزیزی امیر حسین نام دارد و بسیار شبیه پدر خود است. امیرحسین در مشهد به مدرسه فوتبال می رود و شاید قصد دارد حماسه ساز بعدی فوتبال ایران باشد. دختر بزرگ خداداد هم ۱۶ ساله است و فاطمه نام دارد، همان دختری که تقریبا همزمان با دیدار تاریخی ایران و استرالیا در سال ۷۶ به دنیا آمد.
همسر خداداد عزیزی شغل خداداد عزیزی درامد خداداد عزیزی دختر خداداد عزیزی خانواده خداداد عزیزی ثروت خداداد عزیزی ثروت بازیکنان پسر خداداد عزیزی بیوگرافی خداداد عزیزی

جالب است بدانید خداداد اصلا تحمل زندگی کردن در غربت را ندارد به گونه ای که حتی با داشتن بهترین شرایط و امکانات راضی به زندگی کردن در آمریکا نشد. خداداد که در تهران یک طلا فروشی دارد با برخی از هم تیم های سابق خود در تیم ۹۸ از جمله کریم باقری ، احمدرضا عابدزاده و علی دایی رابطه بسیار صمیمانه ای دارد اما بهترین دوست او مهدی هاشمی نسب است که دوستی این دو باعث شده حتی در برخی از کارهای تجاری شریک یکدیگر باشند.

خداداد که یکی از ثروتمندان ورزش ایران است در کرج هم ملک و املاک زیادی دارد اما زندگی کردن در مشهد را با هیچ جای دیگری عوض نمی کند. خداداد که در کودکی در یک روستای دور افتاده در مشهد به دنیا آمد چندی پیش گفت که به روستای زادگاه خود رفته بود اما آن روستا تبدیل به یک مخروبه شده بود.

درباره ثروت خداداد عزیزی حرف و حدیث های زیادی شنیده می شود همانطور که در زندگی خصوصی او نیز شایعات زیاد بود اما به هر حال این بازیکن سابق تیم ملی هنوز هم یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مهرنوش می گوید

    خوشم میاد ازش

  2. محمد رضا می گوید

    این فردی که میبینید الان تو سنگاپور و دبی و مشهد و کرج ثروت میلیاردی داره بدونید خودش زخم خورده هست . مادرش بخاطر پول از دست داد . اما بازم دمش گرم . الان اینقدر پول داره که فکر کنم یک بیمارستان بخره .