بیوگرافی عرفان گلستانی (بازیکن فوتبال) +عکس

0

عرفان گلستانی Erfan Golestani فوتبالیست ۲۵ ساله‌ است و مدرک کارشناسی معماری دارد و در گرگان به دنیا آمده است،

این روزها بعد از گذراندن فراز و نشیب‌های فراوان در تیم اتکا، به تیم عمارت گرگان ملحق شده است و در لیگ دسته ۲ کشور توپ می‌زند. با این ورزشکار گلستانی گپ‌وگفتی داشته‌ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

  • از سوابق فوتبالی‌ خودت بگو.

از کودکی در رده‌های مختلف تیم‌ملی از جمله تیم‌های ملی زیر ۱۲ سال، زیر ۱۳ سال، نونهالان، نوجوانان و جوانان بازی کرده‌ام. همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های شموشک، تراکتورسازی تبریز، ملوان بندر انزلی و اتکای گرگان را نیز در کارنامه دارم.

  • چطور شد که از گلستان به آذربایجان شرقی رفتی؟

در گلستان استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارند اما به دلیل مشکلات مدیریتی و نبود امکانات کافی در استان امکانات برای پیشرفت وجود ندارد. پیشرفت و‌ترقی و رسیدن به رده‌های بالاتر هدف هر بازیکن است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم، بعد از اینکه به همراه تیم‌ملی دانش‌آموزان به سرمربی‌گری عبدالهس مرغوب یک دوره موفق را پشت سر گذاشتم به پیشنهاد یکی از اهالی فوتبال به تیم تراکتورسازی تبریز ملحق شدم و به آن استان رفتم.

  • چرا از تیم ملوان بندرانزلی جدا شدی؟

اتفاقات شخصی خارج از زمین فوتبال و مشکلاتی‌ که در رابطه با خدمت سربازی‌ام پیش آمد عملاً مرا مجبور به ترک تیم کرد.

  • و سخن آخر؟

جا دارد از پدر و مادرم و کسانی که فوتبال را زیر نظرشان شروع کردم یعنی آقایان سعیدی و محمودی و همچنین از همه مربیانی که طی این سال‌ها برایم زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. امیدوارم روزی برسد که افراد لایق و ورزشی بیشتر بر سر کار‌ها باشند تا فوتبال استان به جایگاه واقعی‌اش برسد.

بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی عرفان گلستانی اخبار فوتبال داخلی

عرفان گلستانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن  مدعی شد باشگاه نساجی مازندران در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول،‌ به او پیشنهاد دریافت ۷۰ سکه را داده و از او خواسته‌ مقابل این تیم دست به تبانی بزند.

محمد کاظمی مدیر اجرایی باشگاه نساجی در این باره گفت: صبح امروز وکیل باشگاه به دادسرا مراجعه و از این بازیکن شکایت کرد. این افراد اگر مستنداتی دارند به کمیته اخلاق بفرستند و این کمیته پیگیری خواهد کرد. الان که بازی‌های لیگ برتر شروع شده این حرف‌ها را می‌زنند. قاسم حسن‌زاده (مالک خونه‌به‌خونه) مگر تیمش را منحل نکرده، پس چرا مرتب مصاحبه می‌کند، او در فوتبال چه کاره است که مصاحبه می‌کند؟

وی افزود: به حسن‌زاده چه ربطی دارد که به ذوب‌آهن توصیه می‌کند مواظب باشید از نساجی به بازیکنان شما زنگ نزنند. اصلاً این بازیکنی که این حرف‌ها را زده الان در کدام تیم بازی می‌کند؟ این بازیکنان اگر به تیم‌شان تعهد داشتند که راه‌آهن با ۹۰ گل خورده سقوط نمی‌کرد. اینها اگر تعهد داشتند تیم‌شان به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کرد، حالا کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند.  مگر نمی‌گویند از باشگاه ما به آنها زنگ زده شده، پس چرا اسم آن فرد را نمی‌برند. مگر راه‌آهن، رئال مادرید بوده که ما چون شش گل زدیم حتما تبانی کرده باشیم. این تیم از همه تیم‌ها شش گل می‌خورد. این کار زشتی است که در شروع لیگ برتر چنین حرف‌هایی زده می‌شود. مطمئن باشید دیگر باشگاه نساجی کوتاه نخواهد آمد و تا آخر شکایت خود را پیش خواهیم برد. توقعم این است مسئولان فوتبال این قضیه را جمع کنند، با کدخدا منشی نمی‌شود این مسئله را حل کرد.

مدیر اجرایی باشگاه نساجی با بیان اینکه در مسابقات این تیم از تمام شهرهای مازندران تماشاگر می‌آید،‌ گفت: نمی‌شود که به خاطر یکسری حرف‌های بی‌پایه و اساس حیثیت یک استان را زیر سوال برد. نساجی آبرو دارد و از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر است. مگر آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال) نگفته مدارک را به دادگستری استان مازندران و AFC فرستاده است، ما حرفی زدیم؟ ما هم می‌توانیم به راحتی به هر تیمی تهمت بزنیم،‌ اما شأن و شخصیت‌مان این اجازه را نمی‌دهد، ما برای یک استان هستیم. در همین بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن، حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ تماشاگر از بابل برای تشویق ما آمده بودند. به جرأت می‌توانم بگویم هواداران نساجی در بابل بیشتر از خونه‌به‌خونه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ