افتتاح جدیدترین خودروسازی کشور در استان لرستان

0

شرکت عظیم خودرو بزودی مدرن ترین خط تولید خودرو های ساخت داخل را در بروجرد راه اندازی خواهد کرد.

این در حالی است که ظرفیت تولید محصولات شرکت عظیم خودرو ۵۰ هزار خودرو در سال است که با آینده پژوهی و حمایت های لازم از جانب دولت و مسوولین طی برنامه ریزی های انجام شده ، ظرف ۳ سال آینده به ۱۲۰ هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت.

از جمله محصولات این شرکت ، خودرو مدرن فوتون ساوانا (foton sauvana) است که در حال حاضر عنوان “قوی ترین خودرو ساخت داخل” را به خود اختصاص داده است. مساحت کارخانه مجهز عظیم خودرو ۲۵۰ هکتار است که با وجود گمرک اختصاصی ، موجب تسریع در روند ارایه به بازار خواهد شد.

بر این اساس شرکت عظیم خودرو ، با راه اندازی خط تولید این خودرو مدرن ایرانی و عرضه آن در کشور ، گام مهمی در حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب و کار برمی دارد ، به طوری که با حضور ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر بصورت غیر مستقیم موجب اشتغال زایی چشمگیری خواهد شد که این رقم تا پایان سال به ۱۲۰۰ و ظرف ۳ سال آینده به ۳۵۰۰ نفر نیروی کار مستقیم خواهد رسید که پس از ۳ سال فعالیت و تولید ، شاهد ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۱ هزار نفر هموطن ایرانی بصورت غیر مستقیم خواهیم بود. همچنین راه اندازی خط تولید عظیم خودرو باعث بهبود کسب و کار و شرایط اقتصادی منطقه خواهد شد که این امر یکی از راهکار های ایجاد اقتصاد امن در کشور است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ