زنده شدن نوزاد ۶ ماه در غسالخانه در ارومیه

1

رئیس سازمان آرمستان‌های شهرداری ارومیه گفت: یک نوازد ۶ ماه در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود.

امیر عباس عابدینی گفت: نوازد ۶ ماه که شب گذشته قبل از ارجاع به باغ رضوان فوت شده بود در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود.

عابدینی در شرح ماجرا اظهار کرد: پدر نوزاد فوت شده جهت غسل فرزند برای دفن به غسالخانه باغ رضوان ارومیه مراجعه کرده بود که شیرخوار در حین غسل دادن جان گرفت و گریه کرد.

وی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج، این نوزاد همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تایید کرده بود که دوباره زنده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رحیمی می گوید

    سلام
    واقعا جای شرم ساری است که ایرانیان اینقدر از خود تعریف می کنند رسانه های دیگر کشورها را به دروغ گویی متهم می کنند ولی از طرف دیگر روی هر دروغ گویی در جهان را سفید می کنند!
    جنین سه و نیم ماه به دنیا آمده و هر دو قلو مرده بودند. همه شواهد در پرونده است. پدر بجه یک عوضی ۲۳ ساله است که این دروغ ها را سر هم می کند. یکی از دو قلو ها موقع غسل دادن تکان خورده و به بیمارستان برگردانده شده است و چنین مواردی چندین بار در ایران دیده شده است و در هیچ جای دنیا جنین ۲۳ هفته زنده نمانده که این دومیش باشه. اینکه جنین دوباره علایم حیاتی نشان داده به روش علمی قابل توجیه است ولی پدر دروغ گوی جنین و بنگاه های سخن پراکنی که هر حرف بنجلی را با آه و تاب نشر می کنند قابل توجیه نیستند. جنین فقط چند ساعت دیگر زیر دستگاه زنده مانده و بعد فوت کرده است. اگر در کشورهای اروپایی بود چوب تو آستین چنین دروغ گوهایی می کردند..
    رحیمی از ارومیه