هشدار روزنامه قطری نسبت به داور بازی پرسپولیس – السد!

1

یک روزنامه قطری به بازیکنان تیم السد نسبت به داور بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا «کریشانتا دیلان پریرا» از سریلانکا داور بازی رفت پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. این داور بازی برگشت مرحله گروهی دو تیم را هم در تهران سوت زده بود.

روزنامه «الرایه» قطر با هشدار به بازیکنان و اعضای تیم السد نسبت به این داور نوشت: «الرایه از السد و بازیکنانش می خواهد که مراقب داور سریلانکایی باشد که بازی رفت مرحله گروهی در تهران را سوت زد و با تصمیمات معکوس خود باعث شکست السد شد.

این داور از اخراج سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در آن مسابقه چشم پوشی کرد و کارت زرد دوم را باوجود خطای هند عمدی به این بازیکن نداد. جلال در نیمه اول بازی کارت گرفته بود و نه تنها در نیمه دوم اخراج نشد بلکه تصمیمات اشتباه زیادی درباره بازیکنان السد گرفته شد. این داور با قضاوت خود به بازیکنان پرسپولیس این فرصت را داد که خشن بازی کنند و حتی گل صحیح السد را مردود اعلام کرد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سام. می گوید

    تیم چند ملیتی قطری بازیکنان خوبی وارد ولی تجربه نشان داده که این بازیکنان کوچکترین تعصب بهیراهن و پرچم کشورهای عربی ندارند و در مقایسه با امکانات باشگاهها و پول بسیار بالایی که برای بخدمت گرفتن این بازیکنان پرداخت کرده اند تاثیر چندانی در بالا بردن کیفیت بازیکنان بومی این کشورها نداشتند.

    پرسپولیس اگر برای گرفتن مساوی به میدان برود قطعا شکست خواهد خورد و حتما باید در این بازی گل زده داشته باشند تا در بازی برگشت بدون استرس بتوانند به فینال را پیدا کنند.