افتتاح شرکت نورا موتور پارس (کارخانه تولید خودرو) در ساوه

2

مراحل ساخت کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان توسط شرکت نورا موتور پارس در مراحل پایانی قرار گرفته و بنا بر پیش بینی ها تا چند ماه آینده رسما این کارخانه خودروسازی در کشو فعالیت خود را آغاز کند.

نمایندگی سانگ یانگ در ایران محصولات رامک خودرو مجله خودرو شرکت نورا موتور پارس تازه های خودرو در ایران اخبار ساوه اخبار رامک خودرو اخبار خودرو اخبار استان مرکزی

مسئولان استان مرکزی به همراه مدیران و کارشناسان وزرات صنعت و معدن و تجارت ضمن بازدید از فاز ۱ شرکت نورا موتور در منطقه ویژه کاوه در ساوه از نزدیک در جریان چگونگی روند فعالیت این شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم مسئولان این شرکت خصوصی ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در این کارخانه اعلام کردند که تاکنون ۸۰ درصد از عملیات احداث فیزیکی خطوط تولید انجام شده و مطابق پیش پیش بینی ها تا ۳ ماه آینده این خطوط آماده بهره برداری خواهد بود.

براساس اعلام این شرکت با افتتاح این فاز در گام نخست امکان تولید خودروهای تک و دو دیفرانسیل ، سدان و حتی خودروهای دارای شاسی مستقل وجود دارد.

پیش بینی می شود این شرکت در پاییز ۹۷ خطوط تولید خود را به صورت رسمی افتتاح و در فاز نخست خودروهای خود را به صورت آزمایشی تولید و در فاز دوم نیزدر نظر دارد تا پایان سال جاری خودروهای تولیدی خود را به مشتریان تحویل دهد.

جواد آدینه رئیس هیئت مدیره شرکت نورا موتور پارس که از شرکت های تابع گروه صنعتی رامک است گفت: سال ۹۱ سایت تولید کوراندو در قزوین راه اندازی شد که بعد از تحریم های سری قبل، جای خود را به تولید اتوبوس های شهری داد و حالا دوباره سراغ آن رفتیم تا ۳ مدل جدید تولید کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حمیدرضامظاهری می گوید

    سلام شرکت رامک خودرو در حالیکه ماشینی نداشت اومد و پیش فروش کرد تحویل ۶ ماهه مثلا از من ۷۵ میلیون گرفت و قرار بود ۲۷ میلیون زمان تحویل و ۲۵ میلیون هم چک بگیرند ماشین حدودا ۱۲۵ میلیون تمام میشد حدود۶هزار نفر در سالهای۹۶ و ۹۷ ثبت نام کردند پولها رو برد تو این شرایط تورمی سرمایه گزاری کرد ۲۰ برابر کرد الان ۱۴۰۰ اومده میگه ۷۶۰میلیون تومان بریزید بهتون ماشین بدم حالا همکه به اسم نورا موتور سوله خالی زده میگه میخوام تولید کنم و البته از نظر اونها من۴ ساله ۷۵ میلیون پول دادم و ۷۵ میلیون هم طلبکارم و بابت این ۴ سال هم ۵۰ میلیون اونم اگر ماشین بگیرم سود تعلق میگیره توجه داشته باشید زمانیکه کلاه سره بنده گزاشتن ساندرو اتپ وی نمایشگاه ۷۰میلیون بود الان این کلاهبرداری چه افتخاری داره خبر براش منتشر کردید

  2. امیر عباس یدوی می گوید

    همایونی نسب محاسبات خوبی با پول مردم انجام داد ولی خوشبختانه ملک طلایی خود را در جاده قدیم از دست خواهد داد اجرای احکام این ملک را به زودی به مزایده خواهد گذاشت