بیوگرافی به آفرید غفاریان، بازیگر فیلم سوفی و دیوانه +عکس

0

به آفرید غفاریان متولد ۳۰ دی ۱۳۷۲ در شیرانات تهران است و ۲۶ سال سن دارد.

آخرین روز دی ماه سال ۱۳۷۲، پدری که معلم زبان انگلیسی بود و مادری خانه‌دار صاحب فرزند دختری به نام به‌آفرید شدند.

به‌آفرید غفاریان تحصیلات متوسطه خود را در رشته نمایش به پایان رساند و برای ادامه تحصیل راهی دانشگاه سوره تهران شد. بازیگری را از روی صحنه نمایش آغاز کرد و با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه، ۱۳۹۵» به کارگردانی مهدی‌ کرم‌پور به عنوان چهره‌ای تازه‌ وارد در عرصه بازیگری خود را معرفی کرد.

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران بیوگرافی به آفرید غفاریان بیوگرافی بازیگران بازیگران سوفی و دیوانه اینستاگرام به آفرید غفاریان

علاوه بر بازیگری به ورزش‌هایی چون ژیمیناستیک،‌ باله و شنا نیز می‌پردازد.

به‌آفرید غفاریان، بازیگر تئاتر و سینما، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و با فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» برای اولین بار پا به عرصه‌ی سینما گذاشت و با همین فیلم در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. به عقیده‌ی وی مونولوگ «جهش بزرگ» تاثیر گذارترین اجرایی بوده است که تابحال تجربه کرده است.

به‌آفرید غفاریان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم به‌آفرید غفاریان در این سال، بازیگری در فیلم ستوان اینیشمور به کارگردانی حسن معجونی محسوب می‌شود.

نام بازیگران زن ایرانی عکس جدید بازیگران بیوگرافی به آفرید غفاریان بیوگرافی بازیگران بازیگران سوفی و دیوانه اینستاگرام به آفرید غفاریان

غفاریان که  در نقش اصلی فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» مهدی کرم پور نیز ایفای نقش کرده بود درباره این تجربه عنوان کرد: برای بازی در این فیلم هم به همراه عده دیگری تست دادم و از آنجا که همسر آقای کرم پور که دستیار وی هم است تئاتر زیاد می بیند من را در تئاتر دیده بود و پیشنهاد داد تست کامل تری از من گرفته شود. فکر نمی کردم برای بازی در نقش سوفی در این فیلم انتخاب شوم چون معمولا جوان ها به مراکز مختلفی برای تست دادن معرفی می شوند اما اکثرا به راحتی انتخاب نمی شوند.

وی درباره نقشی که در این فیلم برعهده دارد، توضیح داد: در این فیلم سوفی مثل یک ناجی می ماند که امیر جعفری را که از زندگی اش سیر شده و می خواهد به آن پایان دهد، به زندگی امیدوار می کند و زندگی را به شکل دیگری به او نشان می دهد.

instagram behafaridqaffarian

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ